זוג מנצח VIP: הפרידה של בן וטיילור פגעה בחווית הצפייה. מתוך זוג מנצח VIP, רשת 13

זוג מנצח VIP: הפרידה של בן וטיילור פגעה בחווית הצפייה

תוכנית ריאליטי הזוגות חזרה בעונה חדשה: האם גם הפעם נקבל רגעים אייקונים במיוחד או שאנו עלולים להתאכזב? וגם: איך זה לצפות שוב בטיילור ובן כזוג? • ביקורת

אחרי הפסקה של כארבע שנים, "זוג מנצח VIP" חזרה בעונה חדשה על המסך. האם הציפייה וההמתנה היו שווים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפעם ההפקה הרחיקה עד לברזיל, בעיתוי שבזמנו היה בתחילת התפשטות הקורונה ולכן נאלצו לעשות כמה השלמות כאן בישראל. נתחיל ונאמר שהבחירה להרחיק עד לשם היא קצת מיותרת. לא מדובר בתכנית ריאליטי גרנדיוזית יתר על המידה, היא אפשרית לביצוע כאן בישראל ודווקא בעונות הקודמות שלה (והמוצלחות ביותר, יש לציין) היה להן את הקסם ולא הורגש המיקום, לכן, כרגע, מדובר בהחלטה מיותרת שלא תורמת מספיק עלילתית.

© רונן אקרמן, רשת 13

לא הרגשנו מספיק מחוברים למתמודדים העונה ובכל זאת מי שבלטו לנו בעיקר הם טל גלבוע ורועי שפרניק (בעיקר טל שאמרה דבר נכון בנודע ליכולות ספיגה, אל קצת התעצבנה 'אובר'), איגי ועתי המצוינים, מני ופרלה הקורעים (בעיקר פרלה האדירה) ואדל ומאצ' שהם קלאסיים לריאליטי מהסוג הזה. מיכאל ושירן ספיר היו חמודים במיוחד, לא נתפלא גם אם הם יקחו את העונה ובגדול. בשלב חלוקת החדרים היינו בעדם, הם לא ניסו לסכסך ואפילו לא ידעו שאין עוד חדר נוסף - כך שאין מה לבוא אליהם בטענות.

 

משום מה, ולא יודעים אם בכורח הנסיבות, דווקא בפרק הפתיחה נראה היה שבן וטיי כמעט ולא הורגשו. אבל אם כבר הזכרנו אותם, דווקא בגלל שהפרידה שלהם הייתה כה תקשורתית, זה די פגם בחווית הצפייה, הרגיש לנו כאילו אנו צופים במשהו לא רלוונטי והפרידה כל הזמן מרחפת במהלך הצפייה. הם אכן ליהוק מעולה לתוכנית וכיף לראות אותם על המסך, אבל דווקא בגלל שזה כבר לא ושעברה למעלה משנה מאז, משהו מהפוטנציאל של זה הלך לאיבוד, וחבל. לא שיש למי לבוא בתלונות כן? המציאות גדולה יותר מכל ריאליטי במקרה הזה. כיף לראות אותם יחד על המסך והם נראים מאוהבים בהתחשב בעובדה של מה שקרה כחודש וחצי לאחר מכן... מוזר גם לחשוב שכיום שניהם נמצאים במקומות שונים כל כך. אבל תחשבו על זה - גם אם נדמיין אותם כזוכים הגדולים של העונה, הם כבר לא "זוג מנצח", הסוף מהאגדות והזכייה האפשרית היא לא דבר שקוסם כבר כצופה פה, הרי אנחנו רוצים את הסוף הטוב וכאן זה לא נגמר טוב (כזוג).

 

מדובר בריאליטי שהחל את דרכו כריאליטי קצת יותר נישתי. אבל ככל שהיה קטן - כך הוא עשה רעש והפך למוצלח במיוחד. זו העונה הראשונה של הפורמט ברשת 13, ואנו מקווים שגם הפעם הוא יוליד רגעים מעולים כמו שקרו בעונות עברו עם ג'קי אזולאי, דנה רון, ג'ניפר סנוקל ודנית ואליאב. הפוטנציאל קיים, רק נקווה שזה ילך למקומות שאנו רוצים.

בקיצור, תכנית ריאליטי קלילה, רכילותית, כייפית, מצחיקה ונותנת הצצה לזוגיות של הסלבס (מי יותר, מי פחות). הפתיחה לא הייתה חזקה במיוחד לטעמנו, ונקווה שזה ימריא במהלך העונה.

תגובות