הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022 ייבחר ב"אקס פקטור". Simon Cowell by  Ray Burmiston, gettyimges.IL/Pedro Gomes

הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022 ייבחר ב"אקס פקטור"

לאחר שנים בהם הנציג הישראלי לתחרות האירופאית נבחר דרך "הכוכב הבא", כעת רשת 13 זכו במכרז וייבחרו את הנציג הבא לאירוויזיון ב"אקס פקטור" עם סיימון קאוול, אביב גפן ונטע ברזילי

תאגיד השידור הציבורי הודיע הבוקר (ג') כי רשת 13 זכו במכרז ותכנית הריאליטי המוזיקלית של הערוץ, "אקס פקטור ישראל" תבחר את הנציג הבא לאירוויזיון 2022.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רשת 13 זכו במכרז מול "הכוכב הבא" של קשת 12 שהתמודדה שוב על מנת להשיב לעצמה את הפרס לזוכה בתכנית. זאת לאחר שבמשך כשבע שנים הנציג הישראלי נבחר בפורמט שלהם, נציגים שרובם נחשבו כהצלחה באירוויזיון. כזכור, בשנת 2018 זוכת התכנית, נטע ברזילי, אף זכתה באירוויזיון והביאה אותו ארצה. ברזילי תשפוט בעונה הבאה של "אקס פקטור" וכעת תהיה שותפה בעצמה בבחירת הנציג הישראלי לתחרות הבינלאומית.

© יוני קטן

בחירת הנציג לאירוויזיון דרך "הכוכב הבא" נפסקה לאחר זכייתה של עדן אלנה בעונת 2020 של הפורמט מכיוון שהתאגיד רצה ליצור פורמט מקורי בערוץ כאן 11 לבחירת הנציג, אלא שזה לא יצא לפועל. השנה עדן אלנה נבחרה אוטומטית לייצג את ישראל, לאחר שהתחרות האירופאית בוטלה בשנה שעברה בעקבות התפרצות הקורונה.

בגמר "הכוכב הבא"
בגמר "הכוכב הבא" © אורטל דהן

כזכור, גולת הכותרת של העונה הבאה של "אקס פקטור" הוא המנטור וממציא הפורמט, סיימון קאוול שיגיע לשפוט בפורמט בישראל ולצידו ישב גם אביב גפן. בתכנית אף ישפוט מנטור נוסף, שטרם לוהק רשמית.

 

תגובות