אליאנה תדהר: "חלמתי שאני יולדת". ענת מוסברג

אליאנה תדהר: "חלמתי שאני יולדת"

הבוקר (א') החלו צילומי הטלנובלה החדשה של HOT בידור - "בעלת החלומות". פגשנו את הקאסט הענק בהקראה הראשונה ושמענו מהם על החלומות הכי מוזרים שהיו להם וגם: בר ברימר מגיב לראשונה לווידוי האהבה של אנג'ל ברנס

הרבה זמן שלא הייתה בישראל טלנובלה ארוכה ועתירת כוכבים מהשורה הראשונה, והנה זה סוף סוף קורה. סדרת דרמה יומית חשדה מהיוצרים של "פול מון" בשם "בעלת החלומות" יצאה לדרך ורגע לפני שהכוכבים התייצבו לימי צילום שימשכו זמן רב, תפסנו אותם לראיון במפגש הראשוני שלהם יחד כקאסט וכמה סודות, או יותר נכון חלומות, נחשפו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

בסדרה יככבו אליאנה תדהר ודניאל ליטמן בתור אחים (משתפים פעולה בסדרה לראשונה מאז "החולמים"), השחקנית הבינלאומית, אודיה רש בתפקיד הראשי, עומר חזן שיגלם את אחיו של אימרי ביטון ויכנס לסיפור רומנטי עם רוני מרון קליין, בר ברימר ומור סרוסי בתור תאומים, ליאנה עיון, עומר נודלמן, צופית גרנט, יעל בר זוהר ונוספים. 

© ענת מוסברג

"בעלת החלומות" מספרת על נור (אודיה רש), צעירה חסרת כל הנשלחת להתחזות לפותרת חלומות כדי להונות מיליונר בעל חברת מלונות יוקרה שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. מפגש גורלי עם יורש החברה יהודה ורבורג מצית בינהם אהבה סוחפת ונור מגלה בזכות יהודה שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות. היכולת שלה מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר ולמלחמת אחים שמאיימת על עתיד החברה, המשפחה וחיי הזוג המאוהב.

© ענת מוסברג
תגובות