ארבע שנים אחרי: ערוץ KIDZ יסיים את שידוריו. ענבר לוי, רונן פדידה

ארבע שנים אחרי: ערוץ KIDZ יסיים את שידוריו

עצוב לגמרי: ארבע שנים מאז החל את שידוריו, ערוץ הילדים והנוער KIDZ, יסיים בקרוב את דרכו על המסך • תכניו ימשיכו להיות זמינים ב-VOD, את מקומו בלוח השידורים יתפוס ערוץ "כאן חינוכית"

בשורה עצובה לקהל הצעיר: ערוץ הילדים והנוער המוכר, KIDZ, שהחל את שידוריו ב-1 בינואר 2017 ייסיים בסוף השנה את שידוריו בכבלים ובלווין ויהיה זמין לצפייה ב-VOD.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הערוץ אחראי על לא מעט הפקות מצליחות לנוער ובראשן "כפולה" עם נועה קירל, "התחנה" עם שירה לוי, "גיבור אמיתי" עם רן דנקר שזכתה בפרס האקדמיה בשנה שעברה, "אחותי קפצה כיתה" עם בר מיניאלי ועומר חזן, "מורובוט" עם מאיה ורטהיימר, עונת הקאמבק של "ראש גדול" ועוד שלל הפקות מקור נוספות. בין היתר הערוץ אחראי גם על שידור תוכנית האירוח שלנו בפרוגי, "א' עד ת'". אך למרות ההפקות המוצלחות, הערוץ ייפרד בקרוב מהמסך.

לוגו ערוץ KIDZ
לוגו ערוץ KIDZ

כזכור, הערוץ עלה כאלטרנטיבה חלופית אחרי שב-HOT וב-yes (שנה קודם לכן) החליטו להיפרד מערוץ הילדים הוותיק. אם לא יהיו שינויים מטעם מועצת הכבלים והלווין, את מקום הערוץ באפיק השידורים צפוי לתפוס ערוץ "כאן חינוכית".

 
"התחנה"
"התחנה" © צילום: אור גפן
 

כבר בישורת האחרונה הערוץ נאלץ להיפרד מסדרת מקור מבטיחה במיוחד - "בת השוטר" שהופקה על ידי סלוצקי אפיקי תקשורת (בעלי הערוץ) והועברה לערוץ טין ניק בלווין, בשל התאמה לפלח גילאי הצופים.

במהלך שנותיו של KIDZ על המסך, ניתנה במה גדולה גם לכוכבי הרשת השונים בתוכניות כמו "סוואגרז", "החיים על פי פורמולה", "החיים על פי קווין ורז/בן וטיי" ועוד.

סוואגרז - כוכבי העונות
סוואגרז - כוכבי העונות © שרון אמיר, באדיבות yes kidZ

כנו כן, לצד סדרות המקור, הופקו לא מעט תוכניות אולפן וביניהן: "לעוף על החג", "מיקרושף", "OMG", "אסקייפ" עם עומר דרור שזכתה בפרס האקדמיה, "סנאפטוק" ו"ליפסטאר" בהנחיית שגיא ברייטנר ונועה קירל.

 

מ-HOT נמסר בתגובה: "ערוץ KIDZ ימשיך להיות משודר ב-HOT VOD young, עם כל התכנים המעולים והאהובים שלו".

מ-yes נמסר: "ערוץ KIDZ מסיים את שידוריו הלינאריים בישראל, כל תכני הערוץ, ביניהם כ- 100 סדרות והפקות המקור, ימשיכו להיות משודרים ב-yesVOD ויהיו זמינים ללא תוספת תשלום. כמו כן, מגמות הצפייה בשנים האחרונות מראות כי ילדים ונוער, הצרכנים העיקריים של הערוץ, מעדיפים לצפות בטלוויזיה במתכונת ה VOD - בזמנם החופשי ולפי בחירתם, במקביל משדרת yes מבחר עצום של 15 ערוצים ליניאריים לילדים ושלל ספריות VOD".

תגובות