יצאו מהפרינד-זון: הזוגות מהסדרות שהתחילו כחברים הכי טובים. יאן פינקלברג, באדיבות yes

יצאו מהפרינד-זון: הזוגות מהסדרות שהתחילו כחברים הכי טובים

מתי ודינה ואפילו מוניקה וצ'נדלר, בסדרות רבות מוצגים לנו זוגות שתחילת מערכת יחסיהם לא הייתה רומנטית בכלל, אלא פשוט חברות שבהמשך התפתחה ליותר מכך. קבלו כמה מהמועדפים עלינו!

פעמים רבות כשאנו צופים בסדרה הדרך בה יתנהלו סיפורי האהבה בסדרה כמעט מוכתבת מראש: הבחור והבחורה יפגשו, יתאהבו כמעט ממבט ראשון, ולאחר מספר תלאות ומשברים יהיו ביחד, יחד עם זאת ישנם מקרים בהם זה בכלל לא קורה ומה שכן קורה זה שהזוג דווקא לא מתחיל ממקום רומנטי אלא כצמד חברים קרוב מאוד שבשלב מסוים משתנים יחסיהם והופכים לרומנטיים. אספנו כמה מהזוגות האהובים עלינו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סטיילס ולידיה - זאב צעיר

עוד בתחילת העונה הראשונה סטיילס לא מסתיר את עובדת היותו מאוהב בלידיה, אך בגלל סיבות שונות ובגלל שללידיה הין בני זוג אחרים, היא וסטיילס לא הפכו לזוג אלא פשוט התקרבו והפכו לחברים אפלטוניים קרובים במיוחד. רק לקראת סוף הסדרה מערכת יחסיהם שלהם שינתה כיוון והפכה לרומנטית לשמחת הצופים. עד היום הם נחשבים לאחד הזוגות היותר אהובים בסדרה.

© באדיבות yes

מוניקה וצ'נדלר - חברים

צ'נדלר ומוניקה נחשבים לאחת הדוגמאות הקלאסיות לזוג שהצליח לצאת מהפרינדס-זון ולהפוך לזוג. בתחילת דרכם צ'נדלר ומוניקה היו בסך הכל צמד חברים טובים מאוד בלי שום פן רומנטי ביחסיהם, רק בסוף העונה הרביעית, בחתונתו של רוס, המצב השתנה ופתאום הם הבינו שהחצי השני שלהם היה הרבה יותר קרוב משחשבו. אנחנו קיבלנו את אחד הזוגות היותר חמודים ואייקוניים שיש!

 

מתי ודינה - החממה

כבר בפרק הראשון של הסדרה אנו מצליחים לראות את הכימיה המופלאה בין מתי לדינה שלמרות השוני הגדול ביניהם הופכים לחברים קרובים במיוחד, לכן לא הופתענו כשבסוף העונה הראשונה, לאחר חברות ארוכה ואמיצה, השניים מתנשקים ומעלים בדרגה את מערכת היחסים ביניהם, מערכת יחסים שלאורך הסדרה חוותה מספר משברים אך בסופם הצליחה לעמוד על הרגליים ולספק לצופים דוגמה לכך שהפכים בהחלט משלימים.

 

דנה ואיתי - בת השוטר

כבר בסצינת הפתיחה של הסדרה "בת השוטר" אנו זוכים לקבל נשיקה ארוכה אותה חולקים דנה ואיתי, אבל מיד אחר כך מגלים שאותה נשיקה הייתה בכלל במסגרת חזרות להצגת בית הספר ודנה ואיתי הם פשוט חברים טובים שהעניין הרומנטי ביניהם החל רק בשלב מאוחר יותר כשכל טירוף הזהות הבדויה בבני ברק מסתיים. בכל מקרה אין ספק שדנה ואיתי חייבים הרבה לאותה הצגה שבזכותה הם הרוויחו את אהבת חייהם ואנחנו הרווחנו זוג מתוק למדי!

© יאן פינקלברג, באדיבות yes

ליה ואמיל - תאג"ד

בעונתה הראשונה של הסדרה, הזוג שסביבו עסקה רוב העלילה היו רותם ודניאל. בעונתה השניה של הסדרה נראה שמי שהחליפו אותם הם עומר ויסמין, אבל דבר מעניין שקרה באותה העונה הוא שלמרות שעומר ויסמין הוצגו כזוג הראשי נראה שאמיל וליה די גונבים להם את ההצגה... מערכת יחסיהם של ליה ואמיל החלה כחברות טובה ואפלטונית שלאחר כמה זמן הפכה לקצת יותר מזה, דבר שהלחיץ את ליה וגרם לה לסגת ממערכת היחסים. יחד עם זאת לא יכלנו להתעלם מכך שמדובר באחד הזוגות היותר מתאימים וחמודים שיצא לנו לראות.

© מתוך תאגד, yes
תגובות