כל מה שרציתם לדעת על הספין אוף של "שקרניות קטנות". gettyimges.IL\Laura Cavanaugh

כל מה שרציתם לדעת על הספין אוף של "שקרניות קטנות"

יש לכם לא מעט שאלות על הספין אוף של "שקרניות קטנות"? אספנו עבורכם כמה תשובות שסיקרנו אתכם! • מתי, איפה ומי? אל תפספסו!

התגעגעתם ל-A? כי כפי שדיווחנו בעבר, שקרניות קטנות, הסדרה שהכירה לנו את לוסי הייל, שי מיטשל ואשלי בנסון חוזרת בסדרת ספין אוף עם דמויות חדשות ועלילה חדשה ומסקרנת בשם "שקרניות קטנות: החטא המקורי". לסדרה מתווסף גם שחקן חיזוק מרכזי – יוצר הסדרה הוא רוברטו אגירה-סאקאסה. אם השם שלו נשמע לכם מוכר, אולי זה בגלל שהוא יצר וכתב גם את "ריברדייל" ואת "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה" – שניים מלהיטי הנוער הגדולים של נטפליקס. מה בדיוק יקרה בספין אוף? אספנו את התשובות לכל השאלות שלכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה תהיה עלילת הסדרה החדשה?

לפני 20 שנה, סדרת אירועים טרגיים כמעט הרסה את עיירת העובדים מילווד. כיום, חבורה של נערות שונות – חבורת "שקרניות" חדשה – מוצאות עצמן מעונות על ידי תוקף אלמוני אשר גורם להן לשלם על החטא הסודי שביצעו הוריהם לפני שני עשורים, וגם על חטאיהן שלהן. בסדרת הדרמה האפלה, אנו מוצאים עצמנו רק כמה קילומטרים מרוזווד, אך לא ביקום של השקרניות המקוריות – אלא בעיירה חדשה, עם שקרניות חדשות. גם הפעם, הסדרה תהיה מבוססת על ספריה של שרה שפרד, אשר כתבה גם את הספרים עליהם התבססה הסדרה המקורית.

מי יהיו השקרניות החדשות?

עד עכשיו לא הוכרזו כל השחקניות הראשיות, אך כן הכריזו על שתיים מהדמויות הדומיננטיות ביותר. הראשונה היא צ'נדלר קיני, ששיחקה בסרט "זומבים 2" בתור ווילה, מנהיגת להקת זאבי האדם, וגם בתפקיד ראשי בסדרה "נשק קטלני". ב"חטא המקורי" היא תגלם את טאבי, אוהבת סרטי אימה שחולמת להיות במאית, אך מחביאה סוד אפל.

© gettyimges.IL\Paul Archuleta


השחקנית השנייה היא מאיה רפיקו, כוכבת נוער בארגנטינה שהתמקדה בשנים האחרונות בקריירה המוזיקלית שלה ושיחקה בהפקות רבות בברודוויי, ורבים מכירים אותה גם בזכות הטלנובלה של ניקלודיאון - "קאליז משאפ". היא תגלם את נועה, אצנית שאפתנית ועוקצנית, אשר עובדת קשה על מנת להחזיר את חייה למסלולם לאחר שבילתה את הקיץ במוסד לעבריינים צעירים.

© maiareficco@ מתוך האינסטגרם

האם השחקניות המקוריות יחזרו לתפקיד אורח?

המיקום הוא לא הדבר היחיד שמשתנה בסדרה החדשה. בריאיון משותף, כותבי הסדרה רוברטו אגירה-סאקאסה ולינדזי קאלהון סיפרו כי הם מעריצים גדולים של יוצרת הסדרה המקורית ושל קאסט השחקנים המקורי, אך הוסיפו כי למעט השם, ל"חטא המקורי" כמעט ולא יהיה קשר למקור. הכותבים הוסיפו גם כי הם מקווים שסדרת הספין-אוף תכבד את סדרת המקור ואת המעריצים שלה, ותוסיף גם אלמנטים חדשים ובלתי צפויים. למרות זאת, הם לא שללו את האפשרות שאחת השקרניות המקוריות תחזור לתפקיד אורח בסדרה.

© צילום מאינסטגרם

מתי ואיפה הסדרה תצא?

הסדרה תחל להצטלם הקיץ בניו יורק, ולא צפויה לעלות עד השנה הבאה. היא תשודר בשירות הסטרימינג "HBO Max", אותו השירות שבו משודרת הסדרה החדשה של "אחת שיודעת". אומנם עדיין אי אפשר לצפות בתכנים של "HBO Max" בארץ, אבל אנחנו מקווים שעד עליית "החטא המקורי", זה כבר יהיה אפשרי. כך או כך, אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

תגובות