רכילות בקטנה: נבו עמרני עבר תקרית הומופובית ברחוב. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: נבו עמרני עבר תקרית הומופובית ברחוב

השבוע ב״רכילות בקטנה״: בר ברימר משתף, הכוכבת שחוזרת בגדול למסך, מה קורה בין כוכבי הרשת המצליחים וגם: הפסטיגל מעלה הילוך

אם הייתם עסוקים בלנחש מי יכנס לבית האח הגדול ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הגיבורה החדשה

ביום שלישי האחרון נערכה ביס פלאנט ראשון לציון הקרנת הבכורה של אחד הסרטים הכי מצופים של הקיץ: "האלמנה שחורה", מבית דיסני ומארוול. להקרנה הגיעו אנג'ל ברנס ואחותה היאנס, הטיקטוקרית מאיה ג'ריס, שי יום טוב שהגיע עם חולצה של הענק הירוק, היוטיובר בן קיסר ועוד מלא מחופשים לאלמנות שחורות וגיבורים של מארוול.

© איציק בירן, באדיבות יחסי ציבור

יום הולדת מוגזמת

רוני מאנה חגג יום הולדת 8 לבתו אמילי מאנה בצפון תל אביב ובמסיבת בריכה מפוארת ומוגזמת, כמו שרק רוני יודע. הגיעו לחגוג לה: גל גברעם ותום חיימוב, שגית וחיים רביבו, מני ממטרה, אלין כהן עם אבא יורם, יובל המבולבל, קווין רובין, אלין כהן, משפחת אליהו, לירון לב ונוספים.

© אור גפן

סולחה וזוגיות

כמה דברים מרגשים קרו השבוע בהשקת ה-e500 החשמלי החדש מבית פיאט, בין כל הנוכחים המפורסמים במקום (און רפאלי, טיטי איינאו, מלך זילברשלג, יעל בר זוהר, ברק שמיר, מעיין אשכנזי, נוי והדר ועוד), נכח גם ברימר שאישר לראשונה בפומבי את הזוגיות עם אגם בוחבוט. מי שעוד נכחו באירוע הן יעל שלביה ורומי פרנקל שאף הצטלמו יחד והראו שהסכסוך עליו דובר בעבר לגמרי מאחוריהן.

© רפי דלויה, יחסי ציבור

חוזרת למסך

אחרי שנים שנעדרה מהמסך וחודשים ספורים לאחר שערכנו בינה לבין דניאל מורשת איחוד מיוחד בפרוגי, ליאת בלו סוף סוף חוזרת למסך בתפקיד משחק. בלו תצטרף כשחקנית אורחת בסדרה הקומית החדשה "שנות ה-90" שהיא סדרת ההמשך של "שנות השמונים".

 
 
 
 

חגיגה לילדים

בסוף השבוע התקיימה השקה לעולם התוכן החדש לילדים YOUKID, יוקיד היא אפליקציית תוכן בטוחה לילדים המשלבת בתוכה תכנים ופעילויות עם כוכבי הילדים הגדולים. אל האירוע הגיעו יובל המבולבל, מיכל הקטנה דוד חיים, מיקי, מני ממטרה, קוגומלו, קופיקו, טל מוסרי, משה דץ והכבשה שושנה, קופיקו ועוד אמני ילדים מובילים. מלבד כוכבי הילדים הגיעו לאירוע סלבס רבים נוספים וביניהם: ישראל קטורזה, מייקל לואיס, מעיין אשכנזי, ג'קי אזולאי, קובי מאור, דודו אוואט, אודליה סויסה, אלה אייבינדר, ליה גיל, ליזה ביך, דנדן בולוטין ועוד.

© רפי דלויה, יחסי ציבור

משוחררת

אחרי הנציגות באירוויזיון ובזמן שהיא מצטלמת לסרט הפסטיגל, עדן אלנה ובן זוגה יונתן גבאי מצאו זמן לעבור יחד דירה עם הכלבה המשותפת שלהם ׳בלום'. אם תהיתם מהו הלוקיישן החדש של הכוכבת והחבר - נספר כי השניים עברו להתגורר במרכז תל אביב. בהצלחה!

אלנה והחבר
אלנה והחבר © באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

איחוד מפתיע

איגי וקסמן חגגה 49 שנים ביום הולדת נוצצת יחד עם בן זוגה עתי שולברג בהוטל 75 באלנבי תל אביב. הגיעו לחגוג לה: דרור קונטנטו ובן הזוג דניאל, ליהיא גרינר ובעלה יוסי - מה שהוביל לאיחוד בינה לבין האקס עתי שולברג; תום חיימוב, אוהד בוזגלו, מני ממטרה ופרלה דנוך, אביבה ויחיאל חזן, אשלי בקשי וקסמן ובעלה עידן, שני גולדשטיין, יאיר ניצני, יעל כרמון, נופר מור, מיה קרמר ועוד. 

© אור גפן, יחסי ציבור

משיקים

לילית קוסמטיקה קיימה השבוע אירוע השקה של מותג האיפור NARS שנחת בישראל. מיטב הסלבס הגיעו לפרגן ב-Haiku Skybar בתל אביב. בין היתר נצפו נהנות ומתנסות במוצרים אופירה אסייג, נופר מור, דנה פרידר, טיילור מלכוב, נטע אליחמיסטר, עומר נודלמן, אורטל עמר, נעמה קסרי, ירדן ויזל ועוד רבים.

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור

סכסוך חדש בביצה?

בסוף השבוע שעבר העלה מיכאל ספיר סטורי מפתיע במיוחד. הכוכב ענה על שאלה מעניינת במיוחד שנשאל בסטורי - ״האם יש מישהו שהוא התאכזב ממנו לאחרונה?״, לשאלה השיב בחיוב ואף פירט: ״וואלה אני מקווה מאוד בשבילו שיתאפס על עצמו, כי כרגע אני מאוכזב ממנו ברמות הזויות״. אם אתם תוהים במי מדובר, ספיר לא השאיר מקום לספק ועטף את הסטורי בבנדנה אדומה וגיף של כריש. נו, היה קשה לנחש?

© צילום מאינסטגרם

המעצבים הבאים

השבוע נערכה במתחם הקרקס שאפיטו ברמת גן, תצוגת הגמר של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. 34 בוגרים נרגשים הציגו את קולקציות הגמר שלהם מול קהל של סלבס, אנשי עסקים ופאשיניסטות. את התצוגה הנחתה שלמור שטרוזמן בשמלה של המעצבת בוגרת שנקר שחר אבנט. בקהל נצפו גלית גוטמן ויגאל אהובי, קווין רובין יחד עם דניאלה קריסטיה, אשלי בקשי-וקסמן, נינט - שבאה מלווה במעצבים גדי אלימלך ובן זוגו ויוי בלאיש והריעה מהשורה הראשונה ליוסי מזרחי, הבעל, שכתב מוזיקה מקורית לתצוגה ואף ביצע אותה לייב עם להקתו. נינט לא שכחה לפרגן והגיעה לבושה בבגד של עוד בוגר שנקר, דניאל מריאש. עוד אחד שפירגן היה שחר סאול הראפר, שהפציע על המסלול לבוש באאוטפיט בועות של הבוגרת ג'ורדי חנוכה.

© רפי דלויה, יחסי ציבור

מתקרקסים

ביום שישי האחרון, פילמהאוס ערכו הקרנה חגיגית לסרט "קרקס החיות" (שיוצא בסוף השבוע לאקרנים) בהשתתפות המדובבים דביר בנדק ואוראל צברי. בין היתר הגיעו: הילדים של מיכל ינאי, המגישה מאיה בצלאל (רגע לפני כניסתה לבית "האח") ועוד.

© אביב חופי, באדיבות יחסי ציבור

התנהגות בזויה

נבו עמרני נתקל השבוע במקרה הומופוביה לא צפוי לאחר התנדבות עם ילדי גדולים מהחיים בסופרלנד, עם חברתו הטובה שירז שוקרון. עמרני היה בדרכו מהיציאה, אלא שאז נער קרא לעברו ״הומו״ והחליט להמליץ לו על טיפולי המרה כדי לטפל בהיותו משתייך לקהילה הגאה. עמרני הנסער סיפר על כך בסטורי שלו וניסה להעביר את המסר, בתקווה שמקרים כאלו לא יחזרו ולא יקרו ב-2021 ובכלל. עמרני ציין כי לאחרהמקרה האנשים וחבריו של אותו הנער כעסו עליו וגערו בו על הדברים שאמר.

© nevo.amrani@ אינסטגרם

חדשים בבאר

רגע לפני שיחלו צילומי העונה החדשה של הבאר (כאן חינוכית), נחשפו כמה ליהוקים חדשים. בין הכוכבים שמצטרפים: השחקן יעקב זדה דניאל ("פאודה") יגלם את זורלא, הלנה יורלבה תגלם את סשה, רותם קינן יגלם את מיקי (אביה של דני), כוכבת "המפקדת" - לירז אברה תגלם את נרקיס ספרית הכלבים וניקול פודבלני ("ספיידרז 2") תגלם את סופיה.

© אבישג שאר-ישוב, באדיבות כאן חינוכית

יוצאים במחול

טל מוסרי, רביב כנר, נופר סלמאן, עברי לידר, עידן רייכל נבחרו להשתתף בפסטיבל כרמיאל ה-34 שיצא לדרך ב-27 ביולי. שלומי שבת, עברי לידר, רביב כנר על במה משותפת עם להקת המחול של ארגון נכי צה"ל, עידן רייכל, נופר סלמאן, להקת המחול ורטיגו ביצירת בכורה, התקווה 6, 'כנר על הגג' בביצוע להקת הבלט של ירושלים, להקות האפרוחים במופע בהנחיית טל מוסרי ושלושה ימים של הרקדות מסביב לשעון לנכים, עיוורים, ילדים. מיטב היצירה הישראלית בכל תחומי המחול. בכורות והפקות מקור מיוחדות לפסטיבל.

© גבריאל בהרילה, עומר קיידר, סלי בן אריה, אלמוג גבאי

קרוסאובר מבורך

מיקה צור לוהקה לתפקיד אורח בעונה החדשה של סדרת הדרמה לילדים ״שקשוקה״ (כאן חינוכית) שהחלה להצטלם לאחרונה. מיקה תצטלם בהמשך החודש ותפקיד האורח שלה לא יהיה סתם תפקיד, הכוכב תגלם את סופי מבורך, הדמות שלה מ״מקיף מילאנו״, מה שבעצם יצור קרוסאובר בין העולמות של הסדרות.

© באדיבות כאן חינוכית

מהשמיים

צילומי סרט הפסטיגל החלו השבוע יחד עם הכוכבים החדשים שמרביתם נחשפו כאן אצלנו לראשונה, יחד עם הנושא השנתי - עולם המלאכים. כך שאם נתקלתם במפגשים מפתיעים בין כוכבים בסטוריז בשבוע האחרון עם תלבושות מיוחדות, תדעו שמדובר בצילומים הללו. בהמשך החודש כבר צפויים להודיע רשמית את כל הפרטים על ההפקה, כמדי שנה.

הדמיית הפוסטר
הדמיית הפוסטר © רפי דלויה, אביגיל עוזי, מיכה לובטון, לינוי מסטבוים, ערן לוי, משה נחומוביץ', אינסטגרם, פיני סילוק, גיא כושי ויריב פיין, רונן פדידה

גיימר טלוויזיוני

שחר טבוך הוא לא רק שחקן, זמר וטיקטוקר מוכשר, מי שמכיר אותו יודע על חיבתו לעולם הגיימינג. על כן, לא התפלאנו לגלות שהוא נבחר להצטרף לצוות המנחים של ערוץ טלוויזיה חדש של HOT על גיימינג.

© יחצ, גלקסי s21

 

תגובות