חשיפה: הסודות האמיתיים של סאלפר ספרינגס!. באדיבות דיסני ישראל

חשיפה: הסודות האמיתיים של סאלפר ספרינגס!

העונה השנייה של ״הסודות של סאלפר ספרינגס״ עוד רגע כאן! ושנייה לפני שזה קורה, אספנו לכם כמה סודות מפתיעים במיוחד על השחקנים ועל מאחורי הקלעים

בשיתוף עם דיסני ישראל

לכבוד עליית העונה החדשה והשנייה במספר של ״הסודות של סאלפר ספרינגס״ (החל מה-2 במרץ, כל רביעי ב-21:00 בערוץ דיסני ישראל), אספנו לכם כמה סודות אמיתיים מאחורי הקלעים של הסדרה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

משחקי הפחד

מסתבר שלא רק העלילה של הסדרה אפלה ומסתורית - אלא גם צוות השחקנים וההפקה על הסט! השמועה מספרת שמאחורי הקלעים כולם היו מבהילים ומפתיעים אחד את השני בין הצילומים. אמאל׳ה!

כבר אמרנו שמפחיד?

העונה השנייה כוללת סצנה עם צייד רפאים שצולמה בלילה. יוצרת הסדרה והמפיקה בפועל, טרייסי תומסון, סיפר בראיון כי צילומי הלילה היו "ממש מפחידים". אז יש למה לחכות?

© מתוך אינסטגרם @thelandongordon

מתאימה לכווווולם

כוכב הסדרה, פרסטון אוליבר (גריפין) סיפר בראיון: "אני חושב שהסדרה היא משהו שהוא מאוד ייחודי עבור דיסני… גם ילדים בני שש יכולים לצפות בו, ילדים בני 14 צופים בו, וגם ההורים שלהם יכולים לצפות בו, וכולם יכולים ליהנות ממנו. אז, זו הסיבה הכי גדולה שבגללה אני חושב שאנשים שמחים לצפות בתכנית".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Preston Oliver (@preston_oliver)

נולד כוכב

הידעתם? אחד מהכוכבים בסדרה, לאנדון גורדון החל את קריירת המשחק שלו כבר בגיל שש! אם אתם מנסים לחשב בן כמה הוא כיום, נספר כי הוא כבר בן 12!

צא לדרך!

אותו לאנדון מעיד על עצמו כי הוא תחרותי והרפתקני וכי הוא רואה את עצמו יום אחד משתתף ב״המירוץ למיליון״ או ב״הישרדות״. מתאים לו?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Landon Gordon (@thelandongordon)

שואגת לאורך כל הדרך

השחקנית הצעירה קייליה קוראן (המגלמת את הרפר) החלה את דרכה בברודווי, ולא סתם ברוודווי! היא גילמה את נלה במחזמר המצליח ״מלך האריות״. פעם דיסני, תמיד דיסני…

חובבת חיות

עוד פרט שחשוב לדעת על קייליה - במציאות היא ומשפחתה אימצו לא פחות מחמש חיות מחמד! יש לה שני חתולים, שני כלבים וחמוס אחד.

לייק איט!

חבורת השחקנים הצעירים בסדרה חלקה בתחביבים הנוספים שלהם (מעבר למשחק כמובן): פרסטון אוליבר סיפר כי הוא חובב כדורסל מושבע וכי הבילוי המועדף עליו זה ללכת לדיסינילנד; קייליה קוראן אוהבת לסרוג, לקרוא ולשחק במשחקי וידיאו ואל גרהאם אוהבת לרקוד, לשיר ולנגן בגיטרה!

לכל הרוחות

בראיון מיוחד ובלעדי שהעניקה קייליה קוראן לפרוגי בשנה שעברה, שיתפה הכוכבת כי היא אכן מאמינה ברוחות, אבל בצורה קצת אחרת - "אני לא חושבת שזה כמו שכולנו מכירים מהסיפורים של פעם, אלא יותר בכיוון של אנרגיה או משהו כזה שאני לא כל כך יודעת להסביר".

© באדיבות דיסני ישראל

עובדת בונוס!

הידעתם שבדיסני כבר עומלים במרץ על עונה שלישית ללהיט האהוב? אז שלא תעזו לפחד מפרידה כלשהי, כי זה ממש לא על הפרק! עד אז… נצפה בעונה השנייה שעולה בערוץ דיסני.

תגובות