איך שעובר הזמן: הדמויות שגדלו עם הסדרה. מתוך אינסטגרם @strangerthingstv

איך שעובר הזמן: הדמויות שגדלו עם הסדרה

מכירים את זה שאתם צופים בסדרות עם לא מעט עונות והילדים מהסדרה גדלים בכל אחת כזו? קבלו כמה מהילדים שצמחו לנו מול העיניים!

בסדרות רבות אשר נמשכות זמן רב ולפעמים גם בסדרות שלא ישנה תופעה מעניינת והיא שדמויות של ילדים בסדרה גדלות לאורך העונות ואנו בתור צופים זוכים לחזות באותה התבגרות הן של הדמות והן של השחקן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גנבו ת'הצגה
הילדים שגנבו את ההצגה בסדרות האהובות
משה אבוטבול
חזרנו אל הסדרות האהובות ביותר והכנו לכם רשימה של כמה מדמויות הילדים שהכי גנבו את ההצגה על המסך!

בן - חברים

אחת הדמויות הזכורות בסדרה האהובה "חברים" היא בן גלר, בנו של רוס מאישתו הראשונה, בן מופיע לא מעט לאורך הסדרה בהקשרים שונים, מבלה עם ששת הדמויות ומהווה חלק מהעלילה. בן מתחיל את הסדרה כפעוט בעונה הראשונה אך לאט לאט אנו זוכים לראותו מתבגר, מפתח כישורי משחק לא רעים ואף מצחיק אותנו.

 

זולה - האנטומיה של גריי

בשלב כלשהו באמצע הסדרה, ולאחר שכשלו מאמציהם של דרק ומרדית' להביא ילד ביולוגי משלהם לעולם, החליטו השניים לאמץ את זולה, תינוקת יתומה חמודה מאפריקה שהגיעה כדי לפתור מצב רפואי שהיה לה. מובן שזולה טופלה היטב, אך מעבר לכך היא זכתה לזוג הורים אוהבים וטובים. זולה אמנם החלה כתינוקת אבל לאורך העונות היא גדלה ופיתחה אופי והפכה להיות דמות של ממש שרבים אוהבים.

 

הילדים מ"דברים מוזרים"

במרכז הסדרה "דברים מוזרים" עומדת חבורה של ילדים אשר בתחילת הסדרה נמצאים ממש בתחילת שנות העשרה לחייהם, אך לאורך העונות אנו רואים כיצד הם גדלים מעונה לעונה משתנים והופכים לנערים גדולים.

© Rachel Murray/Netflix

מייקי - האי

מי מכם שראו האי בוודאי לא יכולים לשכוח את מייקי, שבניגוד לאחרים ברשימתינו דווקא נחשב לאחד מבין גיבורי הסדרה ולא לדמות משנית. מייקי, שמתחיל כילד קטן וביישן עם משקפי 'הארי פוטר' גדל ומסיים בתור נער גדול יותר פחות ביישן ובלי משקפיים והרבה יותר דומה לעצמו הבוגר אותו אנו מכירים כיום.

רוני מנדלבאום - הפיג'מות

את רוני הכרנו אי שם בעונה הראשונה של הפיג'מות בתור בתו של גרי מנדלבאום. אך כבר מהעונה הראשונה היא הייתה הבוגרת בסדרה והראתה לכולם מה זה. בכל עונה היא גדלה עוד קצת ועוד קצת ובסיומה אף הייתה כבר חיילת משוחררת!

© מתוך הפיגמות, ערוץ הילדים

הילדים של דורון - פאודה

שתי דמויות שמופיעות מדי פעם בסרטי 'פאודה' הן שני ילדיו של דורון גיבור הסדרה. אמנם לפאודה יש רק שלוש עונות (ורביעית שבדרך), אך בשל הפרש השנים ביניהם אנו עדיין זוכים לראות התבגרות משמעותית של ילדיו של דורון בין העונות, מילדים קטנים שלא עושים הרבה לגדולים, שאף אחד מהם מפתח אופי ומתחיל לכעוס על אביו שנעדר רבות מביתם.

© Udi Goren צלם: אודי גורן, באדיבות yes
תגובות