תופעות לוואי: הסדרות ששילבו את הקורונה כחלק מהעלילה. האנטומיה (ABC), מאנקיז (טין ניק, HOT)

תופעות לוואי: הסדרות ששילבו את הקורונה כחלק מהעלילה

מ"מאנקיז" ועד "האנטומיה של גריי": סדרות הטלוויזיה ששילבו בתוכן את מגיפת הקורונה • איזו סדרה הכי אהבתם?

כשהקורונה הגיעה אל חיינו סדרות הטלוויזיה אשר שודרו באותה תקופה נטו להתעלם ממנה ולהתרחש בעולם מקביל בו המגיפה לא ממש קיימת. יחד עם זאת כן היו כמה סדרות שדווקא כן הכניסו את הקורונה כחלק מהעלילה, קבלו כמה מהן!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האנטומיה של גריי

'האנטומיה של גריי' היא סדרה העוסקת ברפואה, על כן זה כמעט מתבקש שכשמגיעה לעולמינו מגיפה כמו הקורונה הסדרה תתייחס לכך במידה כזו או אחרת... עונתה ה-16 של הסדרה הוקדשה כולה למגיפת הקורונה ולהתמודדות עימה בבית החולים. זהירות ספויילר: בסוף העונה מגיעים החיסונים והקורונה לכאורה מובסת, למרות שבמציאות אנחנו יודעים שהאמת מעט שונה.

 

הרופא הטוב

"האנטומיה" היא לא סדרת הרפואה היחידה ששילבה בה את הקורונה, גם 'הרופא הטוב', סדרת הרפואה העוסקת בשון מרפי (רופא אוטיסט ומנתחי צעיר), החליטה לקפוץ על ההזדמנות בדמות אירוע רפואי כלל עולמי ולשלבו כחלק מעלילת הסדרה.

 

מאנקיז

סדרת הנוער מאנקיז שודרה בשלהי 2021, ואחד הדברים הבולטים שייחדו אותה היתה העובדה שהסדרה שילבה בתוכה את הקורונה והתרחשה במקביל אליה, דבר שהוסיף רובד מעניין במיוחד לסדרה.

 

PPS

אמנם הקורונה לא לקחה חלק מהותי במיוחד בסדרה, אבל עם זאת, כן התייחסו בעלילה כמה וכמה פעמים לקיומה של הקורונה ולדברים הקשורים אליה כדי לקרוץ לצופים.

© אורית פניני

תחנה 19

סדרת הספין אוף האהובה של "האנטומיה של גריי".  הסדרה עוסקת בתחנת מכבי אש, ומכיוון שגם היא מתרחשת באותו היקום של 'האנטומיה' גם בה הקורונה לקחה חלק פעיל. אמנם לא מדובר בסדרה על רופאים, אך גם כאן לא יכלו להתעלם מהמגיפה.

 
תגובות