עשר המכות: הדמויות שסבלו הכי הרבה בסדרות. אוהד רומנו, באדיבות yes, הפיגמות וגאליס - ערוץ הילדים

עשר המכות: הדמויות שסבלו הכי הרבה בסדרות

דורון, יונתן, ואפילו גרי מנדלבאום: גם בסדרות טלוויזיה היינו עדים לדמויות שסבלו לא מעט! • מי ברשימה שלנו?

בהגדה של פסח אנחנו קוראים על 10 מכות שאלוהים הטיל על המצרים כדי שישחררו את בני ישראל, אך גם בסדרות טלוויזיה היו דמויות שחוו מכות מסוג שונה (ובהבדל ניכר מאוד כמובן) וסבלו לא מעט! קבלו כמה מהדמויות שחטפו את הכי הרבה סבל...

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יונתן מיטרני - גאליס

אין ספק ש"גאליס" היא אחת מסדרות הנוער המצליחות שהיו בישראל (אם לא ה!). עם זאת, הנאתו של יונתן גיבור הסדרה לא היתה זהה להנאת הצופים שצפו בו. יונתן חווה חוויות טראומתיות קשות רבות במהלך הסדרה מהסוג שנערים בגילו לא עוברים בדרך כלל - אם זאת מכת ברד משלו כשהוא קפא, איבוד זיכרון, בוגדים בו, עובדים עליו, מנסים להרוג אותו, חוזרים לעבר כדי שהוא לא יוולד ושלא לדבר על העובדה שניסה ללא הרף וללא הצלחה להיפטר מגורלו כ"מיועד"... בקיצור, שרד כדי לספר!

© מתוך גאליס, ערוץ הילדים

דורון - פאודה

הסדרה העוסקת בחבורת מסתערבים זכתה להצלחה גדולה בארץ ובעולם. חלק גדול מאותה הצלחה הושג לה בזכות דורון גיבור הסדרה שבדרך כלל היה זה שמוביל את חבורת המסתערבים להרפתאה הנוכחית שלהם, עם זאת, קשה להגיד שדורון נהנה במיוחד מתפקידו מכיוון שהוא חווה חוויות לא נעימות בכלל על ימין ועל שמאל במסגרת השירות וגם בחייו האישיים דבר שלא כל כך תורם לבריאותו הנפשית כפי שניתן לראות בסדרה... אפשר להתווכח שהוא בחר בקריירה הזאת לעצמו, אבל ככה או ככה הוא הכי סופג את המכות וממשיך הלאה.

© צילום: אוהד רומנו / באדיבות yes

האנה בייקר - 13 סיבות

למי מכם שלא ראה, הסדרה 13 סיבות עוקבת אחר נערה בשם האנה בייקר שמחליטה להתאבד ומותירה אחריה 13 קלטות אשר כל אחת מהן מכילה סיבה לסוף הטראגי שלה. דמותה של האנה היא דמות אפלה וטראגית למדי ואין ספק שהשנים האחרונות לחייה לא היו קלות במיוחד וכללו בתוכן יותר מעשר מכות כואבות להאנה.

© צילום: Beth Dubber/Netflix

כל הדמויות בשעת נעילה

במלחמה - אין מי שלא סובל. אם יש משהו שכל צופי "שעת נעילה" יכולים להסכים עליו זה שלהיות דמות בסדרה הזו זה לא כל כך כיף בלשון המעטה, מלחמת יום הכיפורים הייתה מהטראגדיות והקשות שידעה מדינת ישראל ועל כן כמעט כל מי שהיה בתוכה ספג פציעות בלב או בנפש או במקרה היותר גרוע: לא שרד את המלחמה בכלל.

© באדיבות כאן 11

גרי מנדלבאום - הפיג'מות

נקנח בהפוגה קומית ובסובל האולטימטיבי! אם צפיתם בפיג'מות אחד הדברים הבולטים שקשה להתעלם מהם בסדרה הוא העובדה שגרי לא מפסיק להתלונן, הפרט הזה באישיותו הוא אולי המאפיין הבולט ביותר אצלו שיוצר הרבה מאוד סיטואציות מצחיקות ויחד עם זאת גורם לנו להבין שגרי לא נהנה במיוחד. הוא רק סובל בחייו, לא מעוניין להמשיך לעונות נוספות, צרות נוחתת עליו בזו אחר זו וכמובן העסק שלו בחיים לא הצליח. מזל שדווקא ב״מנדבלאום בלט פרטי״ דווקא כן הלך לו...

© מתוך הפיגמות, ערוץ הילדים
תגובות