1 באפריל: המתיחות שהכי הצחיקו אותנו. צילומי מסך מיוטיוב ערוץ הילדים, קווין רובין ובן זיני

1 באפריל: המתיחות שהכי הצחיקו אותנו

יום המתיחות הבינלאומי וזה בדיוק הזמן להזכר במתיחות הכי מצחיקות שנעשו בשנים האחרונות על הסלבס שלנו • לרשימה המלאה!

1 באפריל כבר מזמן מוכר לכולנו כחג המתיחות הבינלאומי. אז רגע לפני שמישהו כבר מצליח לעבוד עליכם, אנחנו פה כדי להזכיר לכם להטיל ספק בכל מה שקורה ביום הכי מצחיק בשנה! ובמיוחד לכבוד היום, הכנו לכם רשימה של המתיחות הכי משוגעות שנעשו בשנים האחרונות והצליחו לקרוע אותנו מצחוק:

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המתיחה של קווין רובין ואור שפיץ על קים אור אזולאי 

לקווין ללא ספק יש המון מתיחות יצירתיות, אבל המתיחה שעשה יחד עם הקונדיטורית על קים, היא בהחלט מתיחה לפנתיאון. אור שפיץ הזמינה את קים לפגישה בקונדיטוריה שלה ובה סיפרה לה שיצרה עוגה על השם שלה, כשכמה אנשים כבר יודעים על זה והדבר כביכול נעשה ללא ידיעתה וללא ידיעת הסוכנת שלה. קים נלחצה מהסיטואציה והייתה על סף עצבים ואנחנו בעיקר פשוט צחקנו לאורך כל המתיחה. בתכלס, מי לא רוצה עוגה על שמו?

 

שרה מותחת את בן זיני שהתכוון למתוח אותה 

במקור, בן תכנן למתוח את שרה ולהגיד לה שהוא מאוהב בה, אבל בשקט בשקט רון טרויאן התקשר אליה והחליט יחד איתה לעשות לו הפוך על הפוך. כשבן סיפר לשרה על "הרגשות שיש לו כלפיה" היא אמרה בחזרה שהיא מרגישה כמוהו והוא נכנס להלם מוחלט. כשבן החליט לספר לה שכל מה שאמר זו מתיחה, שרה המשיכה עם המתיחה שלה והתחילה להתעצבן, מה שהפך את המתיחה של שרה להרבה יותר מצחיקה ואמינה.  

ירין פרי מותחת את נועה קירל ב-"בלאגניקס"

תוכנית המתיחות של טין-ניק הביאה למסכינו כמה מתיחות יוצאות דופן, אבל לא כמו המתיחה של אחת ממותחות התוכנית על נועה קירל. הסיפור היה שרוברטו הזמין את ירין כמעריצה שרופה של נועה לצילומי הקליפ החדש שלה והפתיעה אותה, כשפרצה לסט ואמרה לקירל שגנבה לה את ריקוד בת המצווה. בנוסף לזה, ירין גם הראתה לנועה סרטון חזרות לריקוד כשכמובן זייפה אותו כדי להוכיח שהוא גנוב ואילצה אותה לתת לה להשתתף בקליפ. בשתי מילים-מתיחה פנו- פנו- פנומנלית!

(דקות: 4:19-7:47 , 11:43-13:44 , 16:22-20:49) 

 

מעריצה של גאליס מותחת את שירן סנדל בתוכנית "סתאאאם" 

התוכנית הקורעת ששודרה בערוץ הילדים, הצליחה להצחיק אותנו עם לא מעט מתיחות מוצלחות על תובל שפיר ואליאנה תדהר, אבל המתיחה על שירן פשוט התעלתה על כולן. סנדל כביכול התארחה בתוכנית בוקר, כשבמהלכה המנחה הפתיעה מעריצה של גאליס כשהפגישה ביניהן. שירן לא ציפתה שהמעריצה תתאכזב, מפני שהיא כביכול רצתה לפגוש את רונה (השחקנית מור פולנוהר) ולא אותה. הכי מצחיק היה לראות את סנדל בסיטואציה, שהצליחה להפתיע ובמקום להיפגע, לגמרי זרמה עם הסיטואציה. 

אוראל צברי מותח את קווין רובין שהתכוון למתוח אותו 

קווין ניסה להוציא לפועל מתיחה משוגעת נוספת, אבל לא ציפה הפעם הוא יהיה הנמתח. הוא תכנן למלא את הרכב של צברי ב8,000 חתיכות לגו ואכן עשה זאת בלי ששם לב, אבל חבר של אוראל ששיחק עובר אורח הפתיע אותו וטען שזה הרכב שלו. "האזרח התמים" התעצבן על קווין, התקשר למשטרה ולמקום הגיע שוטר שעצר אותו, גם חבר חבר של אוראל. קווין נכנס לשיא הלחץ ואנחנו נכנסנו להתקפת צחוק שלא יכולנו לעצור. 

 

 

תגובות