בריח טוב: הבשמים של הכוכבות שאי אפשר לפספס. צילום: עופר חן

בריח טוב: הבשמים של הכוכבות שאי אפשר לפספס

כמעט כל כוכבת גדולה מחזיקה בבושם על שמה, במה שהוא כבר לא רק כתופעה, אלא הפך לאחד הדברים החשובים בכל בקריירה. אספנו את האמניות שלא תוכלו להתעלם מהבשמים שלהם. הרשימה המלאה

הכוכבות הגדולות פופולאריות מאוד, כך שאי אפשר להתעלם מכמות הקהל שהן יכולות להביא איתן. חברות הבשמים ראו יתרון לא קטן בלמכור את המוצרים שלהם עם שמות של הסטאריות, כך שהם שווים לפעמים הרבה יותר מההכנסות שלהן ממכירת אלבומים, דוגמנות והופעות, וכיום מעמד של כוכבת מוכרת מחייב שהיה לך בושם על שמך. הנה הסלביות שאת הבושם שלהן אי אפשר לפספס.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ביונסה

קווין בי הוציאה כשמונה סוגים של בשמים שונים וגם אצל בעלה, הראפר ג'יי-זי העסק עובד טוב והבושם שהוציא הפך להצלחה ענקית והכניס לא מעט רווחים. אם נסתכל על קולקציית השמים הגדולה של הזמרת נמצא כמעט את כל הצבעים אפשריים לבקבוקי בושם, ובמיוחד למצוא הרבה סטייל בבושם האחרון שהוציאה, שנצבע בזהב או לבן ובהחלט שווה את זה. אגב, ביונסה אלרגית לרוב סוגי הבשמים בשוק, מלבד לבושם שלה כמובן.

© אינסטגרם

ריהאנה

הזמרת ואייקון האופנה היא בהחלט הכוכבת האולטימטיבית שחייבת שהיה לה בושם, וכבר רשומים על שמה תשעה בשמים, שאפילו אחד מהם כולל גרסה לגברים. השמות המתוקים של הבשמים כמו "Kiss", "RiRi" ו"Crush" בהחלט מעוררים את החשק לקנות וגורמים לנו לרצות אותם, והבושם "kiss" שיצא בשנה שעברה הוא דווקא בגוון תכלת עדין ובניחוח פרחוני, שנותן כיוון אחר למילה 'נשיקה'.

© gettyimages

אנה זק

כוכבת המיוזיקלי, שגם פצחה בקריירה מוזיקלית, החליטה שהיא גם חייבת בושם על שמה והיא הוציאה שלושה בשמים יחד עם חברת "Spring" שהם בניחוחות פרחים, פירות ו-וניל. העיצוב והצורה מעוצבים באופן עדין ויפה שאי אפשר שלא לאהוב. 

© אינסטגרם

קייטי פרי

גם הזמרת הצבעונית הוציאה קולקציית בשמים גדולה שאי אפשר להתעלם מהעיצוב שלהם, כשבעיצוב הושקע הרבה מחשבה. קחו לדוגמא הבושם "Meow!", שמעוצב בצורת החתול, וכמובן הבשמים הידועים בצורת היהלום שאי אפשר לפספס ויצאו בארבע צבעים שונים. את הבושם האחרון שלה, "INDI" הוציאה פרי בשנה שעברה והוא זכה לעיצוב בצבעי שחור-לבן ושונה משאר הבשמים הקודמים שלה, שהיו נועזים ומלאי צבע.

© אינסטגרם

בריטני ספירס

בריט-בריט היא אחת מכוכבות הבשמים בשנים האחרונות שהוציאה ליין של בשמים שלכולנו יצא לראות, וכן, העניין הכניס לה גם לא מעט כסף. לזמרת לא פחות מ-23 בשמים, כשהעיצוב המוכר של צורת הבקבוק העגול עם היהלומים תמיד הצליחה לתפוס את עין ויצאה בצבעים רבים. הבושם הראשון של הזמרת יצא לפני כ-14 שנה, ומאז העניין ספירס לא מפסיקה להצליח בתחום הבישום, עד כדי כך שהיא אף הוציאה את שיר בשם "Perfume".

 

נועה קירל

לקירל כבר יצא כבר יצא לככב על מחברות, יומנים ושלל מרצ'נדייז, אז מה זה בושם בשבילה? הכוכבת, שרק לאחרונה חגגה יום הולדת 17, כבר הוציאה בושם ראשון על שמה. הבושם בצורת מיקרופון ורוד שבהחלט מתאים לזמרת הצעירה, כך שגם אם פחות התחברתם לריח שלו אי אפשר שלא לאהוב את העיצוב המיוחד.

© אינסטגרם

אריאנה גרנדה

הסטארית רשמה בשנה האחרונה הישג מרשים, כאשר הרוויחה סכום גדול במיוחד מסדרת הבשמים שהוציאה. לא עבר הרבה זמן אחרי שהוציאה את הבושם הראשון שלה "Ari", שהוא בעל עיצוב מאוד קליל בצבע ורוד עדין בתוספת פונפון שבהחלט מוסיף הרבה וזכה להצלחה, והיא הוציאה את הבושם השני שלה ""Moonlight" באותה צורה, רק שהפעם תמצאו אותו בניחוח מתוק בצבע לבן שמזכיר את השם שלו.

© אינסטגרם

 

 

תגובות