מתמטיקה, מסטיק ומנומר: הלקים הייחודיים ששווה לנסות . צילום מסך מאינסטגרם

מתמטיקה, מסטיק ומנומר: הלקים הייחודיים ששווה לנסות

מחפשות רעיון מקורי לגיוון הלק שלכן? קבלו שישה סגנונות ייחודים ומקוריים שיוסיפו טאצ' סופר מגניב לציפורניים, כך שכל מה שנותר לעשות הוא לבחור עיצוב אופנתי שיקי

ציפורניים מעוצבות זאת דרך מעולה לשמור על מראה אופנתי, נשי וכפי במיוחד. זהו בהחלט תכשיט לא משעמם שמאפשר לנו כל פעם להשתדרג מחדש וליהנות מחידושים שונים ומעניינים. 2018 מציפה אותנו עם מלא הצעות, גוונים ועיצובים אופנתיים, אז למה אתם מחכים?! רוצו לנסות!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הולוגרמה מזהב

מראה גלאמי הוא בדרך כלל מראה לאירועים. אבל, כשהוא מגיע בקטן, לא בלבוש, אלא על אצבעות היד, הוא מלא נוכחות ומתאים בכל עת. אז גם אין מסיבה בקרוב, אתם יכולים לחגוג עם לקים הולוגרמה שייצרו עבורכם את המראה המושלם.

מנומר בקטן

לא פעם אנחנו מפחדים מהמראה המנומר. הוא עשוי להראות כבד, מתאמץ וחסר סטייל. אבל, שלא תטעו, המנומר לגמרי באופנה, פשוט צריך לדעת כיצד לשלב אותו ובאיזה גוון. מנומר ורוד כמסגרת ללק, זה עדין מיוחד ולגמרי המראה החדש של 2018.

פרנץ' משודרג

פרנץ' הוא בהחלט לק בסיסי שלעולם לא יוצא מהאופנה! הוא עדין, מתאים לכל יד ויוצר מראה שקט ונעים. אבל, לעיתים הוא עשוי לשעמם ולכן יש צורך לשדרג אותו. הנה העיצוב החדש, שמשלב גלאם עם פרנץ' ומוחק את כל הסטיגמות על הלק הבנאלי והמשעמם.

מסטיק של ירח

בזוקה וסגול הם צבעים עם טעם של ילדות שבתור לך הם לא נשמעים השילוב הכי טוב. אבל, העיצובים החדשים של השנה החדשה לגמרי מוכיחים לנו אחרת. הסגול והורוד בטקסטורה שמזכירה לנו ירח, זה לגמרי קיצי ונועז.

מתמטיסטייל

טקסטורות של משולש, מעגל, ריבוע וכל היוצא בזה, מזכירים לא פעם את המתמטיקה המתישה של בית הספר. אבל, כשהם על הציפורניים בנגיעות קטנות ומדויקות, הם לגמרי לא מתישים אלא רק משבחים ויוצרים מראה אופנתי שקל להתחבר אליו.

מנצנצים בסטייל

הנצנצים מלווים אותנו כמעט כל הזמן. הם נמצאים על כל פריט ועושים את העבודה על הצד הטוב ביותר. גם את הציפורניים הם מקשטים במלא אור וגלאם, ולכן רצוי למרוח אותם על היד כמה שיותר מהר!

תגיות
תגובות