בוםםם: חמשת טרנדי הגבות החמים של הקיץ. צילום מסך מאינסטגרם

בוםםם: חמשת טרנדי הגבות החמים של הקיץ

הגבות הן חלק מאוד גדול בעולם הביוטי וטרנדים שונים מבקרים גם אותן. אספנו לכם את חמשת הטרנדים החמים שתראו השנה בכל מקום

אין דבר שמשפיע יותר על מראה הפנים מאשר הגבות. מלאות או דקות, כהות, לעיתים כמעט בלתי נראות ואפילו מחוברות. ההבדל הקטן עשוי לשנות לגמרי את המראה הכולל שלנו. אם חפצתם להתנסות בסגנונות של גבות ובמוצרים שונים, ריכזנו לכם את טרנדי הגבות החמים ביותר של הרגע.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

מודגש בהיילייטר

צורת הגבות לא נקבעת אך ורק אצל הקוסמטיקאית. השתמשו בהיילייטר כדי לתת לגבות זוהר מיוחד ולסדר אותן באפס מאמץ ומבלי להשתמש בפינצטה או להתעסק עם עפרונות תוחמים. מעט היילייטר ירענן את הלוק ויתן מכה של גלאם - בלא זמן בכלל.

"גבות סבון"

זה חדש לנו, ואנחנו מתים על זה: ג'ל לגבות הופך לאוברייטד באמצעות סבון "פושטי" על בסיס גליצרין. באמצעות הסבון סרקו את הגבות אנכית כלפי מעלה, ותקבלו מראה פרוע אך אלגנטי ומאוד מחמיא. עדן פינס כבר התאהבה, ואתם?

אי התאמה לשיער

להתאים צבעים זה אמנם חשוב, אך בין הגבות לשיער זה אינו בהכרח המקרה. לפעמים כדאי לנסות ללכת על ההפך - גבות בהירות לבעלות שיער כהה, או גבות כהות לבעלות שיער בהיר. תחשבו קארה דלווין או מרגו רובי והראש כבר בכיוון הנכון.

גבות צבעוניות

חלקנו צובעים את השיער - למה לא לנסות את הגבות? נכון, זה פחות קונפורמיסטי ובהחלט ימשוך את המבטים מכל עבר, אך זה בהחלט מראה ייחודי ונועז. כמו כן, אי פעם חשבתן כמה מגניב יהיה להתאים את האיפור ובייחוד את הצלליות לצבע הגבות?

המראה הטבעי

אם לומר את האמת, לפעמים הגבות לא צריכות את כל הבלאגן. לפעמים מילוי הוא מיותר ובתכלס - את הכי יפה שטבעי לך, אז למה לא? אם בכל זאת אתן רוצות לתת נגיעה משלימה, מעט ג'ל לגמרי מספיק בשביל לקבל את הטאצ' המתבקש.



תגובות