מכל הבא ליד: שפע הטרנדים מעולם המניקור. צילום מסך מאינסטגרם avishagnagar1@

מכל הבא ליד: שפע הטרנדים מעולם המניקור

עם תחילתה של 2020, נחשפנו למספר שינויים בתחום האופנה וביניהם בקטגוריית הציפורניים. אלו הם צורות וצבעי הלקים הכי עדכניים של השנה

עסקי הלקים פורחים והביקוש רק גדל, עולם המניקור פותח את שעריו בפני הלקוחות הרבים ובפני עולם צבעים וציורים רחב בהרבה ממה שהכרנו עד היום. חלק מהטרנדים האהובים של קצות האצבעות נשארים איתנו לאביב ואליהם מצטרפות דוגמאות חדשות ומפתיעות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ציורים מופשטים

סגנון זה הינו בחירה ייחודית, משום שהוא נותן את האופציה לצייר ביד חופשית. הוא נראה כמעין יצירת אומנות על הציפורן - מערבולות צבעים, נקודות ועוד מגוון רחב של וריאציות אפשריות. בציורים עדיף להשתמש בצבעים דומיננטיים וחיים, כיוון שסגנון מופשט הוא יותר מסקרן מאשר עדין.

 

נצנצים

אפקט הנצנצים ואבני החן נשאר גם לעונה הבאה, עם הרבה נוכחות וגלאם. הסטייליסטית והמשפיענית שרלוט, מדגימה איך ליישם את הטרנד בשלל דרכים, כאשר בכולן היא שומרת על עדינות ורכות בעזרת בסיס שקוף ונצנצים בחלק החיצוני בלבד.

 

שיש

סגנון השיש הוא יותר משוחרר וקליל מהאחרים ומומלץ לעשות אותו בעזרת עיטור כהה על בסיס בהיר כדי שיראה כמה שיותר אותנטי ועוצמתי.

 

גימור מט

אין יותר מידי מה לפרט על הטרנד המגניב שלא עוזב אותנו כבר כמה שנים גם בגזרת האיפור. רק שהוא משתלב מצוין עם הפרנץ' הצבעוני שגם לא נראה שעומד לעזוב אותנו בקרוב.

 

 

 

תגובות