החיים במסכים: כך תתאפרו לכבוד שיחות בזום. צילום: fotolia

החיים במסכים: כך תתאפרו לכבוד שיחות בזום

בימים אלו, רוב האינטרקציה שלנו עם העולם החיצון נעשית דרך מסכים - בין אם אנחנו עושים ערב חג עם הדודים דרך הזום ובין אם "נפגשים" עם חברים בשיחות וידיאו בווטסאפ. אבל העובדה שאנחנו בבית לא אומרת שצריך להיות מוזנחים. ירין שחף מביא לנו את המדריך המלא לאיפור ביתי שיגרום לכולנו להרגיש קצת יותר יפים

שיחות לימודים, סמול טוק עם החברה או חיבוקים עם משפחה – עוברים בימים אלו דרך המסכים. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות מביא לנו עם כמה עצות כדי  להתארגן בהתאם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

רגע לפני שאתם מצקצקים בלשונותיכם ושואלים מה לכם ולאיפור בין ארבע קירות, קבלו תוצאות מפתיעות של סקר חדש, שהופיע במגזין נשים בלוס אנג'לס. מסתבר שרוב הנשים שנמצאות בסגר ביתי, ממשיכות בשגרת האיפור בטענה, שהוא מטיב את הרגשתן. אלא שהוא רק מותאם יותר לימים אלה: מינימליסטי, קליל ובגוונים טבעיים.

רוצה עוד תירוץ כדי להתאפר? בבקשה: הקשר היחיד שלך בימים אלה עם בני אנוש נוספים, מלבד אלה שיש לך איתם די אן איי משותף עובר דרך אפליקציית זום או ווטסאפ. אממה, פה יש טריק גדול :  איפור מול מצלמה שונה מאחר והעדשות לא מתרגמות תת גוונים, מתקשות עם ברק ומחייבות תאורה נכונה.

© AdobeStock

גם אם תתאפרי כאילו את מועמדת לאוסקר, עם תאורה לא נכונה - קל להרוס כל פריים. את לא רוצה להיראות עם  צלליות מוזרות, גושי צבע וכהויות מתחת לעיניים -שעלולים להפחיד את הצופים? בדיוק בשביל זה הומצא פטנט. קוראים  לו החישוק המאיר. מדובר בטבעת תאורה שמשמשת מאפרים, בלוגרים, יוטיוברים ושאר מפעילי חשבון אינסטגרם. האחרונים מכירים היטב את "הפלא". הרינג מפזר את התאורה בצורה שווה ומגיע עם טיימר לשליטה על עוצמת הלד. הקסם מתלבש על חצובה ואפילו עם אפשרות תופסן לנייד. היתרון הגדול: הוא ישרת אותך גם הרבה אחרי שתיגמר המגפה  כי החיים יותר ויותר עוברים דרך מסכים . 

אחרי התאורה, התמקמי מאחורי 'דסק' כלשהו סטייל יונית לוי וכעת... לשאר החדשות: מייק אפ. זה לא הזמן לכמויות ובטח לא לשכבות. הזום הוא לא מצלמת טלוויזיה ואת לא דנה וייס. כשרוב היום את מפזזת בין המקרר לבין הספה, אין צורך להעמיס. כדי לנטרל פנים מבריקות ועור שמנוני, לכי על בסיס של קרם לחות וסרום עם פיגמנט. הבונוס: גם לחות לעור שבלאו הכי צריך, וגם כיסוי למראה עור אחיד. כדי לנטרל כהיות מתחת לעיניים מניחים מעט קונסילר - בלי מריחות ובלי שליכטה, רק בהתפחה.

© AdobeStock

 על צלליות אפשר לדלג  אבל על סירוק הגבות - לא. הגבות הן המסגרת של הפנים.  עם השנים הן הולכות ונעשות דקות, כתוצאה ממריטה לעיתים דחופות או עקב ההידלדלות כללית של השיער. בעזרת  צללית בגוון חאקי ניתן להדגיש ולעבות אותן. כדי לאחד את הצללית עם שיער הטבעי מסרקים אותם יחד . ניתן להיעזר במברשת שיניים ישנה – היא מעולה לסירוק .

כדי להשוות לפנים מראה בריא וחיוני לכי על סומק בגוון טבעי והקפידי על פיזור והטמעה מקסימליים. אם המצלמה שלך לא סופר איכותית והסומק אינו מטושטש בהתאם הלחיים יראו כמו כתם. כדי ליצור את האפקט הרצוי, מורחים את הסומק על האזור הגבוה ביותר של הלחיים וטשטשים החוצה ולמעלה.  הגוון הנכון הוא זה שדומה לזה שיש לך אחרי אימון כושר - ורדרד עדין שמתמזג עם העור. 

© AdobeStock

ליפסטיק: מומלץ להשתמש בשפתון בגוון ניוד עם הרבה ברק מעליו. גווני ליפסטיק בהירים יותרים אשליה של נפח ופחות מדגישים את קמטוטי השפתיים. 

 

תגובות