הפינוק המושלם לעור: קוקוס, מלון, אבטיח או טילון?. fotolia

הפינוק המושלם לעור: קוקוס, מלון, אבטיח או טילון?

הארי סטיילס כבר יודע שהפרי הכי מרענן ומתוק של הקיץ הוא המרענן הרשמי של הקיץ גם בסצנות האופנה והטיפוח. הגיע הזמן שגם אתם

כולנו מכירים את האבטיח כפרי שיותר מ-90 אחוז ממנו הם מים ועל כן הוא צונן ומרווה במיוחד. בחודש הקודם פליט להקת הבנים וואן דיירקשן הוציא קליפ חדש לשירו העונה לשם Watermelon" Sugar" והוכיח שאבטיחים הם לא רק טעימים, אלא גם משתלבים נהדר בסט שכולו דוגמניות יפהפיות באאוטפיטים נוסטלגיים. כעת יש מי שלוקחים את עניין האבטיח בעולם הטיפוח צעד אחד קדימה ומעבירים אותו מהמקרר או מסט הצילומים למגירת מוצרי הביוטי שלכם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

למרות שזה נשמע מפתיע, אבטיחים בתחום טיפוח העור אינם דבר חדש. בתרבויות אסיאתיות משתמשים בהם כמוצרי טיפוח במשך מאות שנים בזכות הרכבם שכאשר בא במגע עם העור, גורם להפחתת אדמומיות, טיפול בדלקות, הרגעת העור, הענקת לחות, טיפול בקמטים ועוד.

© צילום מאינסטגרם @harrystyles

ניתן להנות מיתרונות האבטיח בעזרת מסכות פנים ושפתונים למיניהם הכוללים בתוכם את חומרי האבטיח, אך ישנה אפשרות גם לעשות את זה לגמרי לבד. כל מה שצריך לעשות זה להוציא את החלק האדום ולהישאר רק עם החלק הלבן שמתחתיו ולשפשף אותו על הפנים. אפשר גם לחתוך אותו לריבועים ולהניח על העיניים במקום מלפפונים. כך או כך, הטיפול בעזרת הפרי הפוטוגני מתאים לכל סוגי העור בעקבות היותו עשוי בעיקר ממים.

 את התוצאות תוכלו לראות באופן מיידי כי העור שלכם יהיה רגוע יותר ופחות אדמדם. לעומת זאת, על מנת לראות השפעות ארוכות טווח, יש לעשות את אותו הטיפול במשך 30 יום לפחות עד שתאי העור שלכם יתחלפו, בדומה למוצרי טיפוח אחרים. בימים אלו מומלץ במיוחד להנות מתועלתיו של האבטיח על העור בגלל הלחץ והמתח שחשנו בתקופת הסגר האחרונה וזה גם יכול להוות תזכורת מבורכת לקיץ במקום חוויות הקיץ האהובות שלא נזכה לחוות השנה.

תגובות