אז מה אם אין נשף: כך תיצרי לוק נסיכותי מושלם . fotolia

אז מה אם אין נשף: כך תיצרי לוק נסיכותי מושלם

הנשף בוטל? השמלה הנוצצת נשארה בארון? לא נורא! זה הזמן להעלות על לוק נסיכותי ושווה, להתאפר ולהסתרק ולהשוויץ באינסטגרם. ירין שחף מביא לנו את כל הטיפים לאיפור מיוחד

נשפי הפרום של כיתות י"ב בוטלן, אבל יש בנות שלא מתכוונות לוותר על החלום. הן לא יחזירו לארון, את שמלת הערב המושקעת שקנו ולא ייוותרו על האיפור החד פעמי.  במקסימום, הם ינציחו את מראה הנשף לטובת האינסטגרם. לכבודן, ירין שחף , מנהל בית הספר למקצועות היופי, מציע טיפים ל'שיק נסיכותי''.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אם גם את מאלה, שלא מתכוונת לתת אף נגיף להעיף לך את הרגע  לו חיכית 18 שנה הנה  הדרך להפוך לנסיכה:

שיער

למי שרוצה  להפגין הופעה  מרשימה ומיוחדת, מומלץ לאסוף את השיער כשהוא משוח בחלק הקדמי ומוצמד לקרקפת  ובחלקו האחורי אסוף מסוגנן  בצורה כלשהי: עגבניה או אפילו זנב סוס לבעלות שיער ארוך במיוחד. להשלמת המראה  ניתן להוסיף  קשת או כל אקססוריז נוצץ אחר.

© צילום: fotolia

בסיס האיפור 

כדי להגיע לתוצאת איפור טובה, יש לנקות את העור בג'ל ניקוי פנים ולאחריו למרוח קרם לחות.

פריימר 

בשנים האחרונות הוא הפך למוצר חובה. מדובר בשכבת יסוד שיוצרת חוצץ בין מוצרי האיפור לעור. הפריימר משפר פלאים את עמידות האיפור, מונע ברק, מטשטש נקבוביות וקמטוטים ומגן על האיפור שלא ימרח או יטמע בעור. הוא מופק משעווה סיליקונית, ומעניק לעור מראה אחיד וחלק. יתרונו הגדול הוא ההתאמה לתנאי החום והלחות של האקלים הישראלי. בנוסף לאלו  הוא גם נפלא לכל מי שסובלת מנקבוביות פעורות, צלקות קטנות (למשל צלקות אקנה) ומרקם עור לא אחיד וכמובן לכל מי שמזיעה באזור הפנים.

מייק אפ

ממתינים לייבוש הפריימר ומניחים מייק אפ שמטרתו לאחד את כל גווני העור. אם רוצים ליצור מראה פנים חטוב יותר משתמשים בשני סוגים של מייק אפ- בהיר למקומות הגבוהים: אזור המצח,האף והסנטר. לאזורים השקועים - מייק אפ כהה יותר. מאחדים בין השניים בעזרת מברשת מייק אפ עבה.

צבעי האיפור

מסיבה או נשף מזמינים לוק אלגנטי מוקפד, כמו גם איפור לילה המחייב סוג של נועזות, כזה שיראה נחשק בתאורת לילה. לכן אין כמו  מראה איפור "מנוכרמטי". מדובר בסגנון איפור בו צבע אחד מותאם גם כאיפור עיניים, לחיים ושפתיים. הדור החדש של מוצרי האיפור  מאפשר הנחת שפתון כסומק ואפילו כצללית. ניתן  להחליט על  מראה כללי בגוון קורל (כתום אפרסק) או ורוד לרומנטיות. מי שמעדיפה גוונים כהים יותר תוכל לבחור בחום-חמרה.

© יחצ ירין שחף

מסקרה

מסקרה היא המלכה הבלתי מעורערת של האיפור. הקרם השחור שנצמד אל הריסים  משדרג את המראה בשניות וגורם לעיניים באורח פלא להראות פקוחות, מוארות ורעננות. לריסים ארוכים ומלאים משתמשים במסקרה מעגלת או מעבה ואילו לריסים דקים וקצרים מומלץ על מסקרה מאריכה. שימוש לא נכון במסקרה עלול ליצור תוצאה הפוכה - ריסים דבוקים וצבע מרוח על השקעים שמתחת לעיניים. אם עור העפעף הוכתם בעת מריחת המסקרה, המתיני לייבוש מלא ורק אז הסירי אותו באמצעות מקלון אוזניים. כדי להימנע מלכלוך העפעף בזמן המריחה, יש להשאיר את העיניים סגורות לכמה שניות, כדי שהנוזל יתייבש וימנע מגושי הצבע להגיע למקומות לא רצויים. כדי להימנע מגושים ניתן להעביר את המברשת על פיסת נייר לפני שניגשים לצביעת הריסים.

ליפסטיק

לפני הנחת השפתון מזינים את השפתיים במשחת לחות מרגיעה כדי למנוע יובש  וסדקים. הלחות גם מעניקה מרקם שפתיים חלק ואחיד.

© גדי שחר


תגובות