איזה יופי: על מייק אפ בננה שמעתם?. באדיבות יחסי ציבור

איזה יופי: על מייק אפ בננה שמעתם?

מילוקה משיקה את סדרת הבננה שהפתיעה אותנו לטובה, סופר פארם משמחים עם ליין חדש של משקפי שמש וגם בשורה לבחורים המזוקנים - מצאנו את המוצרים המושלמים עבורכם. קבלו את כל המוצרים שעשו לנו את השבוע

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

BARBER CLUB

הנה לכם סקירה לא שגרתית. אנחנו רגילים לבדוק פה מוצרי טיפוח, בישום ואיפור שמיועדים יותר למין הנשי, והנה סוף סוף מוצר טיפוח מעולה שמיועד לבחורים המזוקנים שביניכם. תכירו את BARBER CLUB - הסדרה החדשה של L'ORÉAL MEN EXPERT לטיפוח וניקוי של הזקן. הסדרה נותנת מענה לכל סוגי הזקנים, קצר או ארוך. אז כמובן שנעזרנו באחד המטפח זקן ארוך והוא ניסה את השמן היומיומי מתוך הסדרה. ובהחלט ניתן היה להרגיש שיפור - הזקן היה רך ונעים יותר כבר מהשימוש הראשון ואפילו היה קל יותר לסירוק ולעיצוב. לעומת תכשירים אחרים שלא הצליחו לרכך כך את הזקן. הנסיין שלנו בהחלט ממליץ. הסדרה כוללת ארבע מוצרים: ג'ל לחות לזקן קצר, שמן לזקן ארוך, ג'ל ניקוי וקרם לעיצוב הזקן. ציון: 9/10 (עלות: 34.90-54.90₪).

 

© יחצ חול

UNIC - סופר פארם

תמיד כיף לגלות על מותגים חדשים, ביוחד כשמדובר במשקפי שמש ואנחנו בשיא העונה החמה. לכן שמחנו לגלות שסופר-פארם מרחיבה את מגוון מותגי האופטיקה ברשת ומשיקה את UNIC, מותג אופטיקה אופנתי, אורבני ומלא סטייל. UNIC הוא מותג טרנדי שנולד בברצלונה, המשלב בין איכות לעיצובים ייחודיים ואופנתיים, ומאפשר לכל אדם לבטא את הסטייל האינדיווידואלי שלו בכל הופעה. UNIC מציע מגוון עיצובים רחב של משקפי שמש וראייה. משקפי השמש יימכרו במחיר 299₪. לרגל ההשקה כל דגמי השמש נמכרים במחיר מבצע של 199₪. ציון:9/10.

© יח"צ

סדרת הבננה של  MILUCCA 

מותג האיפור משיק את סדרת ה-BANANA. טרנד הבננה כבש כבר את הביוטריות ואפילו את המאפר של קים קרדישאן. הקסם של המוצרים האלו טמון בפיגמנט הצהבהב והעדין שמאפיין את המוצרים – פיגמנט שמתאים לכל גוון עור ומאיר את הפנים, מנטרל את האפרוריות ומעניק אפקט מיידי של מראה עור בריא וזוהר עם מינימום מאמץ. הסדרה כוללת מייק אפ, פודרה דחוסה ופודרה אבקתית. נתחיל מזה שלמוצרים אין ריח של בננה (אוי, האכזבה...), אבל הם מאוד נעימים וקלילים על האור ואכן מעניקים מראה טיפה יותר זוהר ומאור לעור. ציון 9/10 (26.90-44.90₪).

© יח"צ



תגובות