נפש תאומה? זאת הסיבה שקיילי נלחמה עם קנדל. אינסטגרם

נפש תאומה? זאת הסיבה שקיילי נלחמה עם קנדל

בעבר זכינו לראות את האחיות לבית ג'נר יחד לעתים קרובות יותר ובכלל לראות אותן יותר. בין אם זו האימהות של קיילי ששינתה את אורח חייה ובין אם זו הקורונה שהוציאה את הדוגמנית העסוקה לחופשה מעבודה ומעיני המצלמות, התגעגענו. כעת הן חוזרות לככב בקולקציה חדשה מבית קיילי קוסמטיקס ומספרות מה עומד מאחורי התוצאה הסופית

אחרי שקיילי, הצעירה מבין אחיותיה למשפחת הקרדשיאן-ג'נר, הוציאה קולקציות עם אחיותיה למחצה – קלואי, קים וקורטני, שיתפה פעולה עם אמה ואף לא שכחה לצרף לחגיגה את החברה הטובה לשעבר ג'ורדן וודס, סוף סוף תורה של האחות האמיתית הגיע.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בקולקציה שנקראת "קנדל" (כמה מפתיע) תוכלו למצוא סומק, היילייטר, ברונזר, גלוס בצבע פירות יער שקנדל העידה כי הוא הפריט האהוב עליה, פלטת צלליות בפלטת צבעים צבעונית למדי עם סיפור מפתיע מאחוריה ועוד.

קיילי סיפרה שהיא אמנם נהנתה לעבוד על הקולקציה עם אחותה הגדולה, "הנפש התאומה" בשפתה, אך מודה כי היו לא מעט אי הסכמות בנוגע לכמות הצלליות בגווני מט שימצאו בה והיא הייתה צריכה להילחם על שני השימרים שבסופו של דבר הבליחו אליה. לסיום היא כתבה כי בסופו של דבר היא מאוהבת בתוצאה ושזו הפכה להיות פלטת הצלליות שהיא משתמשת בה הכי הרבה. האהבה לצבעים היא מנת חלקה של קנדל שלטענת קיילי אוהבת לשחק איתם באזור העיניים ועל כן בחרה את אלו האהובים עליה.

בסרטון ובתמונות שמקדמים את הקולקציה קנדל וקיילי נראות כשהן משחקות אל מול המצלמה באאוטפיטים בגווני שחור וניוד ומפעם לפעם מבליחים קטעים בהם רואים את כוכבות העל חומקות מצלמי הפפראצי בצילום שחור-לבן. כל זה כשברקע מתנגן שירו החדש של טראוויס סקוט, האקס של קיילי ואבי ביתה סטורמי, שרק הבוקר חגגה לו את יום האב בעזרת הפקה שלמה של פרחים, עוגיות ובלונים, כולם בצבע תכלת.

 

 

 

תגובות