איזה יופי: המוצרים שיגרמו לכם להרגיש על אי טרופי. AdobeStock

איזה יופי: המוצרים שיגרמו לכם להרגיש על אי טרופי

רשת "סבון" משיקה קולקציית מוצרים חדשה בניחוח מנגו-קיווי שתגרום לכם להרגיש בחופשה חלומית, MAC מצרפת לסדרת Powder Kiss שני מוצרים חדשים ומושלמים ולוריאל פריז עם ג'ל לחות חדש ומסקרן. כל המוצרים שעשו לנו את השבוע

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

Powder Kiss של M.A.C 

מותג האיפור הבינלאומי M·A·C  מרחיב את הסדרה האהובה Powder Kiss ומשיק מוצרים חדשים לשפתיים ולעיניים: שפתוןנוזלי בגימור מאט (119 ₪) במרקם קליל ונעים על השפתיים אך גם עמיד ונמרח בצורה אחידה ונותן לשפתיים מראה פשוט מושלם. גם המברשת של הליפסטיק קלה ונוחה מאוד לשימוש ודיוק במריחה. השפתון החדש מגיע ב-17 גוונים. המוצר השני שמתווסף לסדרה הוא הצלליות (91₪ לצללית בודדת). גם פה מדובר בצללית עם מרקם מיוחד וקטיפתי שמצד אחד עוזר בשימוש ובמריחה אך גם עוזר לצללית להישאר מקובעת. המוצרים בסדרה הזאת כבשו את ליבנו, השימוש נח וקל, המוצרים איכותיים וכיפים לשימוש ולאיפור. ציון: 9/10.

© יחסי ציבור

לוריאל פריז

לוריאל פריז משיקים סדרה חדשה של ג'ל לחות. זה כמו קרם לחות, אבל לא קרם אלא ג'ל. הסדרה כוללת שלושה סוגים - לעור רגיל עד מעורב, לעור רגיל עד יבש ולעור יבש ועדין. אני מודה, בהתחלה זה היה נראה לי מוזר ולא נעים ואפילו חששתי מתחושת דביקות על העור לאחר מריחת הג'ל, אבל ברגע שהוא נספג בעור נותרת תחושה נעימה, חלקה ובהחלט לא דביקה. הג'ל מעניק לעור לחות ומגע נעים ורך והכל במרקם מאוד קליל שמתאים לקיץ. הסדרה מבוססת על פורמולה ייחודית המכילה מי אלוורה וחומצה היאלורונית שמעניקים לחות ועשירים במינירלים. ציון: 8/10.  (מחיר: 59.9₪ ל-70 מ"ל).

© יח"צ חו"ל

קולקציית הקיץ של SABON 

חולמים על חופשה באי טרופי מפנק? אם התשובה היא כן, אז אתם תאהבו את הקולקציה החדשה והקיצית של SABON בניחוח האקזוטי - מנגו וקיווי.  הקולקצייה החדשה כוללת שלל מוצרים בריח טרופי, פירותי ומרענון כמו סבון נוזלי עם ארבעה שמנים, פילינג עם מלח מים המלח, קרם גוף, מפיץ ריח ועוד. המוצרים של הרשת תמיד עושים לנו שמח בלב (וכמובן גם בעור) ועכשיו אנחנו זוכים לקבל את המוצרים האהובים גם בניחוח שמתאים לקיץ בימי קורונה (כי מי מאיתנו לא היה רוצה להרגיש עכשיו שהוא נמצא על אי, מול ים מושלם עם שייק פירות ביד?). ציון: 9/10 (טווח מחירים: 39-109₪).

© יחסי ציבור

 

 

 

 

 

 

 

תגובות