קיצור דרך: פנדי הוציאו קולקציה חדשה ואי אפשר להתעלם ממנה. צילום מסך מאינסטגרם joannakuchta@

קיצור דרך: פנדי הוציאו קולקציה חדשה ואי אפשר להתעלם ממנה

לפני כשבועיים וחצי התבשרנו על הקולקציה החדשה של שאנל, התפעלנו מיופייה ועברנו לדבר הבא. בפנדי השכילו לעשות ומצאו קיצור דרך למסלול התצוגה שלא היה כדי שגם אם צילומי סטריט סטייל לא יהיו, פוסטים באינסטגרם בכל זאת יפורסמו

בעקבות משבר הקורונה שבועות האופנה התבטלו ועכשיו אנו רואים לראשונה איך מוציאים קולקציה בלי לקדם אותה בעזרת תמונות מהרחובות וסטוריז מהתצוגות. בשאנל כאמור הסתפקו בקמפיין שפורסם בחשבון האינסטגרם שלהם, אך בפנדי הלכו על בטוח וסיפקו לכמה משפיעני אופנה, שבעולם בלי קורונה היו מוזמנים לאירוע, אאוטפיט מהקולקציה החדשה כדי שימצאו את הדרך לצלם אותו בעצמם על פי דרכם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הקולקציה, שנקראת "קליפורניה סקיי" (שמיי קליפורניה), עוצבה בשיתוף פעולה עם האמן האמריקאי ג'ושוע ויידס. היא מתאפיינת בצבעי שחור ולבן, סגנון ציורי בכל מובן המילה ומשלבת בגדי ים קייציים לצד מעילים חורפיים.

מעבר להצלחה שבלהכניס אותה למודעות בעזרת האנשים הנכונים והנעקבים, הקולקציה החדשה היא ללא ספק מסקרנת, מהפנטת ומאוד מיוחדת. וגם זכינו לראות שחור על גבי לבן מי יודע ליצור תוכן מעניין ואיכותי ומי באותו זמן והזדמנות נשאר בגבולות המשעמם ובנאלי.

 

 

 

 

 

 

תגובות