איזה יופי: נועה קירל עושה לנו כיף . עדי אורני

איזה יופי: נועה קירל עושה לנו כיף

סדרת תחליבי הרחצה של כיף לוקחת אותנו אל מקומות רחוקים ואקזוטיים, קרליין משיקה סדרת בשמים לגוף והרבל אסנס ממשיך את הקו הטבעי שמשתלט לאחרונה על השוק ומשיק סדרת ביו חדשה של מוצרים לשיער ללא סולפטים ופרבאנים. אלו המוצרים שעשו לנו את השבוע!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הרבל אסנס ביו

מותג טיפוח השיער משיק בישראל סדרת מוצרים חדשה ללא סולפטים, ללא פראבנים, ללא חומרי צבע וללא פראפין. הסדרה חהדשה מתאימה לאלו שעברו החלקה ומבקשות לשמור עליה, אבל אני גיליתי שמוצרים מהסוג הזה טובים מאוד גם למתולתלות. הסדרה מושקת בשני ניחוחות טבעיים - אלוורה ובמבוק ואלוורה ומנגו. מלבד השפורפרות עצמן שאין נוחות כל כך לשימוש - המוצרים עצמם מריחים נהדר, מנקים ומרככים את השיער וניתן להרגיש שינוי כבר מהחפיפה הראשונה. ציון: 8/10. (מחיר מומלץ לצרכן: 26.90₪).

© יח"צ חו"ל

כיף VACATIONS

המותג הכי כיף משיק את סדרת תחליבי הרחצה "כיף VACATIONS" – תחליבי רחצה בניחוחות שיביאו את החופשות הכי חלומיות בעולם אליכם למקלחת (כי אם אי אפשר לטוס, לפחות שנרגיש בחופשה במקלחת). הסדרה החדשה כוללת ארבעה ניחוחות חדשים בהשראת המדינות הטרופיות והאקזוטיות מסביב לעולם - קוסטה ריקה (ניחוח טיבר ומלח ים), קופיפי (ניחוח אננס וקוקוס), ואל טורנס (ניחוח ברגמוט ונרולי) וגואה (ניחוח אמבר וגרדניה). גם התחליבים החדשים, כמו כל תחליבי המותג - נעימים מאוד על העור, מעשירים אותון בלחות ונותנים תחשוה נעימה, חלקה וריחנית לאחר השימוש והריחות האקזוטים מוסיפים עוד מימד של פאן לאמבטיה. ציון: 9/10, (מחיר: 12.90₪).  

© טל אזולאי

סדרת הבישום של קרליין

מותג הטיפוח קרליין משיק סדרה חדשה הכוללת שלושה תרסיסי בישום לגוף (בודי מיסט) וקרמי גוף תואמים, בניחוחות אביבים, פרחוניים ומרעננים. קרמי הגוף התואמים עשירים בוויטמינים ובלחות שועשים רק טוב לעור ולא מרגישים דביקים כלל (דבר שבהחלט חשוב בימי הקיץ הלוהטים). השילוב בין קרם גוף ותרסיס בישום שנחשב יחסית קליל מעניק גוון ריח עמוק שנשאר לאורך זמן, אבל הוא לא כבד, אלא מאוד פרשי ורענן. ציון: 9/10 (מחיר:  בודי מיסט - 39.90₪, קרם גוף - 24.90₪). 

© טל אזולאי

 



 

תגובות