אל הים נוסעים? כשלחוף תגיעו תוציאו את הגלשן ואל תשכחו את בגדי הים. צילום: דודי חסון

אל הים נוסעים? כשלחוף תגיעו תוציאו את הגלשן ואל תשכחו את בגדי הים

שישה בגדי ים, ארבעה מותגים ואיט גירל אחת – אלו הן שש הצעות לשישה בגדי ים של המותגים הגדולים בטווח מחירים רחב ובסגנונות מגוונים

חופי הים, שלא כמו בריכות השחייה, נותרו פתוחים למבקרים ועל כן פתוחים גם לבגדי הים הלוהטים של העונה החמה. אז רגע לפני שבא עוד גל גדול, הכירו את בגדי הים שמוצעים למכירה במותגים האהובים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קסטרו

בעונת הרחצה הנוכחית קסטרו מציגה גזרות חדשות וטרנדיות כמו תחתונים בגזרה גבוהה, קשירה באמצע החזה, תחתונים בגזרת וי, טופ עם מפתח צוואר ישר, טופ עם שרוולים ארוכים ועוד. את כל אלו מדגמנת הדוגמנית עדה זמורה, אחת הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר מעבר לים וניתן להשיג אותם בחנויות ובאתר הרשת.

© צילום: דודי חסון
© צילום: דודי חסון

קלווין קליין

מכירת סוף העונה של המותג האמריקאי החלה ובין הפריטים תוכלו למצוא בגד ים שלם ורוד עם הדפס צבעוני של שני עצי דקל. בגד הים עוצב בגזרה קלאסית ללא דיטיילס מיוחדים ועל כן הוא יכול לשמש כפריט על זמני. ניתן להשיג אותו בחנויות הרשת ובחנויות ואתר רשת פקטורי 54.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

אינטימה

לכבוד בוא הקיץ הפרזנטורית והאיט גירל במיל' דנה זרמון הצטלמה לקמפיין בגדי הים של אינטימה בשלל דגמים. שני האהובים עלינו היו בגד הים המפוספס שלגמרי משתלב עם אווירת היאכטות והמלחים ובגד הים המנוקד שנראה מעולה יחד עם סרט הראש התואם, כולם בצבעי כחול ולבן. ניתן להשיג אותם בחנויות הרשת.

© צילום: דודי חסון
© צילום: דודי חסון

ליוויס

מותג הדנים האמריקאי יצא בסייל מיוחד לקולקציית הקיץ ואחד הפריטים שמשתתפים בו הוא בגד ים אדום בוהק ושלם עם לוגו המותג שמתנוסס בקדמתו. גם הוא נמכר בגזרת הבייסיק המוכרת ומהווה פריט שאינו תלוי בטרנדים מתחלפים, אלא רק באהבה מתמשכת לצבע מלא הנוכחות. ניתן להשיג אותו בחנויות הרשת ובחנויות ואתר רשת פקטורי 54.

© צילום: יחסי ציבור

 

 

 

תגובות