העשירייה הפותחת: הסופר מודל ג'ואן סמולס פותחת שנה. צילום מסך מאינסטגרם joansmalls@

העשירייה הפותחת: הסופר מודל ג'ואן סמולס פותחת שנה

אתמול (ז') דוגמנית העל ג'ואן סמולס חגגה את יום הולדתה ה-32 ולכבוד המאורע בחרנו את עשרת הלוקים הטובים ביותר שלה על פי חמש קטגוריות שונות. כי לפעמים לא מספיק רק להיראות טוב

ג'ואן סמולס נולדה ב-11 ביולי בשנת 1988 בפוארטו ריקו שבארצות הברית ומאז בזכות תווי פנים חדים ומראה אקזוטי במיוחד, היא כובשת שערים, מסלולים, הפקות, שטיחים אדומים ונהנית מחברתן של סופר מודלס אחרות כדוגמת בלה חדיד, קנדל ג'נר והיילי ביבר. לא מעט מהלוקים שלה נבחרים על ידי סטייליסטים של מותגים ומגזינים, אך הם בכל זאת ראויים לציון ולשבחים. אלו הם עשרת הגדולים מביניהם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הפקות

שמלה ורודה בלתי נגמרת וחליפה אפורה בסגנון גברי הן אולי שונות עד כדי הפוכות, אך הפעם שתיהן עוצבו ונבחרו בעזרת תחכום רב וטעם משובח.

שיער

גם כאן לא מדובר בתסרוקות דומות אלא בבחירות אופנתיות מיוחדות וטובות, כל אחת בדרכה. מטפחת פשוטה על שיער חלק אל מול תסרוקת של ממש - צמות, גולגול ושיער גלי.

איפור

לא פעם סמולס מוצאת את עצמה מאופרת בצבעים ובצורות למיניהם אך דווקא כשהיא מאופרת בצבעים טבעיים ובדרך שרק מדגישה את הקיים ולא מוסיפה את מה שלא, היא נראית בשיאה.

קז'ואל

מרוב בגדי הוט קוטור שסובבים את ג'ואן מכל עבר, אאוטפיטים בסגנון קז'ואל נדחקים לפינה ואולי חבל שכך כי גם באוברול מעניין ובגופיית ג'ינס מחמיאה היא נראית מעולה.

שערים

אחרי שצעדנו בדרכי הקז'ואל, הגיע הזמן לחזור לאופנה העילית שמשתקפת משערי המגזינים עליהם הדוגמנית הפופולרית מופיעה, פעם בלוק צהוב מדהים ושנוי במחלוקת ופעם בשמלה כתומה שמידת יופייה הרבה נחשבת כאקסיומה.

 

 

 

תגובות