איזה יופי: מסכת הבד שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים. adobestock

איזה יופי: מסכת הבד שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים

קליניק ובובי בראון מתגייסים למען העלאת המודעות לסרטן השד עם גרססאות ומארזים חדשים למוצרים האהובים וגרנייה משיקה לראשונה מסיכת בד המיועדת לעיניים ואנחנו פשוט מאוהבים בה!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

גרנייה - מסכת העיניים של גרנייה

נכון יש את מסכות הבד לכל הפנים? שחוסכות לנו מריחת קרם ושטיפה עיקשת שלו? אז עכשיו יש כאלו ייעודיות לעיניים וזה בהחלט משמח! מותג הטיפוח  משיק לראשונה מסכות בד ייעודיות לעיניים להענקת לחות מוגברת וזה כיף אדיר. מלבד העובדה שזה גורם לנו להרגיש כמו שודדים בסרט מצוייר, המסכות האלו נעימות לשימוש מעניקות מראה זוהר ותחושת רעננות תוך 15 דקות בלבד מוצרי הסדרה כוללים: מסכת מי קוקוס עם חומצה היאלורונית ומסכת מיץ תפוזים עם חומצה היאלורונית. מחיר מומלץ: 12.90₪, ציון: 9/10. 

 

© יחסי ציבור

 

קרם הלחות של קליניק בגרסה חגיגית

לכבוד חודש המודעות לסרטן השד, קרם הלחות הנצחי של המותג האהוב, מקבל אריזה חדשה וחגיגית הכוללת מחזיק מפתחות בגווני ורוד. המוצר יימכר במהלך חודש אוקטובר בחנות האונליין של קליניק בלבד ו- 30% מסכום המכירה של כל מוצר יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. מדובר באחד מקרמי הלחות הטויבם ביותר שיש, הוא עשיר בטירוף אבל נספג במהירות ובקלות משקה לחות הנספג במהירות ובקלות, משאיר את העור חלק ורך. מחיר: 299₪   ציון: 9/10.

 

© יחסי ציבור

 

מארז שפתונים של בובי בראון

מותג הטיפוח והאיפור בובי בראון משיק מארז של שני שפתונים בגירסה ורודה ומושלמת. גם כאן 30% מההכנסות ממכירת הסט יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. מדובר על  שני שפתונים מסדרת  LUXE MATTE בגווני ורוד הארוזים במארז ורוד ייחודי. השפתונים עצמם נוחים לשימוש, נמרחים בקלות על השפתיים ולא משאירים גושים. הם עמידים יחסית לאוכל ושתייה והגימור שלהם פשוט אלוהי. מחיר: 240₪ למארז, ציון: 9/10.

© יחסי ציבור





תגובות