איפור העיניים של מייגן די סטליון משגע את הרשת. צילום מסך מאינסטגרם

איפור העיניים של מייגן די סטליון משגע את הרשת

זה לא סוד שבתקופה האחרונה איפור בגוונים מטאליים נכנס לאופנה, בעיקר בזכות הבאזז שנוצר סביב מראות האיפור המתוחכמים והיצירתיים של הסדרה המצליחה "אופוריה". מי ששברה השבוע את הרשת היא מייגן די סטליון, שהעלתה תמונה עם לוק איפור משגע. רוצים גם? כך תעשו זאת בעצמכם

זה לא סוד שבתקופה האחרונה איפור בגוונים מטאליים נכנס לאופנה. הרשתות החברתיות מלאות בתמונות של לוקים מתוחכמים ויצירתיים המזכירים את סגנון האיפור של הסדרה המצליחה "אופוריה" אשר נתנה לרבים מאיתנו השראה ללוקים צבעוניים ונוצצים.

עוד בערוץ הטיפוח של פרוגי:

מייגן די סטליון, שנבחרה לאחרונה לשמש כפרזנטורית של ענקית האיפור "רבלון" העלתה בשבוע שעבר תמונה של לוק איפור משגע, שאותו יצרה המאפרת המדהימה פריסילה אונו שידועה גם כמאפרת של ריהאנה. הלוק המושלם והמטאלי שפריסיליה יצרה על מייגן מזכיר את הסגנון של איפור "אופוריה" והוא משגע את הרשת.

הבסיס של האיפור הוא מאט ואטום ועם זאת, יש לו  מעט זוהר טבעי שאפשר לייצר דרך שימוש בפריימר הנותן זוהר עם שילוב של מייקאפ בעל כיסוי מלא וקיבוע בפודרה באזורים השומניים של הפנים. החלק הבולט של הלוק הוא כמובן איפור העיניים שמורכב מבסיס של צללית עם נצנוץ עדין בגוון רוז גולד, המתכתב יפה עם האיפור שפתיים. האייליינר הדרמטי שבאיפור עיניים תוחם את קו הריסים העליון והתחתון וגורם לעין להיראות חתולית. ואיך אפשר לוותר על הריסים המודבקים, הפותחים את העין וגורמים ללוק להיראות יותר דרמטי.

אבל, הכוכב של לוק העיניים הוא ללא ספק הפס המטאלי על העפעפיים, המשדרג את הלוק והופך אותו לטרנדי. הפס הוא ככח הנראה מדבקה שהמאפרת הדביקה לה בכפל העין. נסיים עם איפור השפתיים המהפנט שלה, אותו אפשר ליצור בעזרת תוחם בגוון חום כהה ולתחום איתו את גבולות השפתיים. לאחר מכן, מוסיפים ליפסטיק בגוון בהיר יותר מהתוחם, על מנת ליצור מעין אומברה בשפתיים וגלוס שקוף מנצנץ שייתן אשליה של שפתיים גדולות יותר.

כדי ליצור לוק בהשראת מייגן, ניתן להשתמש במדבקות מטאליות או אייליינרים מטאליים וצלליות קרמיות לאפקט דומה,שניתן לרכוש ברשתות האיפור והפארם השונות. הנה כמה דוגמאות למוצרי איפור שיעזרו לכם להשיג גם את הלוק ההיסטרי הזה:

מימין לשמאל: צלליות רול און של רשת אפריל,ליצירת מראה זוהר בגוונים בהירים בגימור פנינה להנחה נוחה על העפעף ומועשרת בוויטמין E למראה מואר (59 שקלים);  ליפגלוס בגוון כתמתם של לוריאל (62 שקלים); METALLIC TOUCH - עפרון סטיק מטאלי לעיניים ולשפתיים של סופט טאץ' (49 שקלים); איליינר בראשבלאק של מאק (105 שקלים).

 

© באבידות יחסי ציבור, מוטי פישביין

מימין לשמאל: צללית של לוריאל פריז (35 שקלים); פלטת קאלי קונטור להצללות הארות ושימר של סמאשבוקס (199 שקלים); ברונזרים משזפים של מייבילין ניו יורק (50 שקלים)

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

 

תגובות