מה חשבנו על ליין האיפור של סלינה גומז?. אינסטגרם

מה חשבנו על ליין האיפור של סלינה גומז?

כמו הרבה כוכבות בשנים האחרונות מקיילי ג'נר ועד לליידי גאגא, גם סלינה גומז הקימה מותג ביוטי שכרגע מוכר בעיקר איפור. מטרת המותג היא לנפץ סטנדרטים לא ריאליסטים של שלמות ולגרום להרגשה טובה בעזרת האיפור ללא הסתרת הנתונים הטבעיים והייחודיים שלנו

קווי מוצרי איפור של סלבס, הם כבר מזמן לא משהו מוזר או משונה. בשנים האחרונות יש יותר ויותר כוכבים, ובעיקר כוכבות שמשיקים ליין מוצרי טיפוח ואיפור. רק בחצי שנה האחרונה כוכבת הטיקטוק אדיסון ריי והזמרת המצליחה סלינה גומז הקימו מותגי איפור משלהן. כל פעם מחדש כאשר כוכב או כוכבת מקימים מותג איפור משלהם, נוצרת סקרנות אצל המעריצים וכמובן שגם אצל חובבי האיפור, במיוחד אם מדובר בליין חדש של אייקון אופנתי.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סלינה גומז השיקה את המותג שלה לפני כחודש ויצרה התלהבות אצל גורוז רבים מתחום היופי. המותג שם דגש על הייחודיות של כל אדם ואדם ומבקש לחגוג את הייחודיות והשוני. התחברנו מאוד ל"אני מאמין" של המותג ולעובדה שבליין שלו יש לא פחות מאשר 48 גווני מייקאפ!

 

בליין תוכלו למצוא מוצרי בסיס לפנים, מוצרי שפתיים ועיניים. מחירי המוצרים נעים בין 5$-30$. המוצר שהכי בלט לטובה בעיני הביוטרים המובילים הם הסמקים הקרמים, שנותנים מראה זוהר של הסמקה טבעית ובריאה. אך, אין ספק שמדובר במוצר לא הכרחי בשגרת האיפור, מאחר וניתן להשיג את אותו מראה בעזרת שימוש בליפסטיק פשוט כסומק קרמי ולחסוך כמה דולרים. 

 

אין ספק שהמוצרים בקולקציה מתאימים יותר לאלה מביננו אשר מחפשים את הלוק הטבעי והלא מתאמץ, שאנחנו מאוד אוהבים. אך, פחות התחברנו (מהתבוננות בלבד) לפלטות הצלליות שהמותג מציע. זאת משום שבפלטות יש גוונים מבריקים בלבד וחסרים גוונים מאטים כדי ליצור לוק שלם. נקווה שבעתיד היא תשיק פלטות נוספות של צלליות.

 

 

תגובות