HOME MOOD: מצעד הטרנינגים של הכוכבות. צילום מסך מאינסטגרם

HOME MOOD: מצעד הטרנינגים של הכוכבות

מרוחים בטרנינג כל היום? אתם לא לבד! הכוכבות הגדולות מעבר לים מזמן כבר אימצו את הלוק הנח והן עושות את זה עם מלא סטייל. מהיילי ביבר ועד אריאנה גרנדה - קבלו את מצעד ה"הום מוד" של הוליווד

עבור רבים מאיתנו החיים תחת הסגר הפכו לשגרה החדשה. הבגדים היומיומיים שנהגנו ללבוש מזמן נדחפו לאחורי המדף, בעוד הטרנינגים הנוחים לגמרי תפסו את החזית בארון, לפחות בינתיים. מה משמח? שאנחנו ממש לא לבד. בזמן שאנו מתרוצצות בבית בין שיחת זום לאחרת בטרנינג, הכוכבות הגדולות ביותר בעולם מוכיחותלנו, שגם אותו אפשר ללבוש במלוא הסטייל, זה רק עניין של גישה. אז קבלו את הכוכבות שיודעות לעשות את זה הכי נכון בטרנינג, עוד הרבה לפני הקורונה,  ולגמרי יגרמו לכן להשאיר אותו בחזית הארון גם בימים שאחרי!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

היילי ביבר

כשכל פפראצי שלה בדרך למכולת נראה כאילו נלקח מקטלוג,  היילי ביבר היא ללא ספק המומחית בכל מה שקשור ללוק הנח. היא מצליחה להשתעשע עם חליפות טרנינג טרנדיות בעיצובי טאי דאי וגוונים מונוכרומטיים תוך כדי שילוב מותגים המקנים למראה שלה גוון ספורט-אלגנט אופנתי אך לא מתאמץ. ביבר מנצלת את המומחיות הזו שלה בשביל להקנות יחסי ציבור מעולים למותג האופנה של בעלה ג'סטין, "DREW".

סלינה גומז

אם כבר מדברים על הנוכחית, גם האקסית המיתולוגית של ג'סטין ביבר, מפציעה בטרנינג ביתי ומינימליסטי בחשבון האינסטגרם שלה, שהוא אחד הנעקבים בעולם! ומוכיחה לנו פעם אחר פעם, שאכן היופי הוא בפשטות.

ג'יג'י חדיד

הסופרמודל המצליחה והאמא הטרייה, ידועה בסגנון המיוחד שלה, עם סטייל רחוב אופנתי לצד קלאסי אלגנטי. לצד מותגי העל ופריטים מהמעצבים הגדולים ביותר, היא מצליחה לשלב טרנינג קלאסי ועדיין להיראות במיטבה. לא פלא ששיתפה פעולה עם אחד ממותגי הספורט הגדולים בעולם, כפרזנטורית ומעצבת בפועל! אז תזכירו לנו מי אמר שבשביל להיות יפה צריך לסבול?!

קים קרדשיאן

למרות שקים היא בהחלט לא מישהי שרואים כל יום בסטייל קז'ואל יומיומי, תהיו בטוחים שכבת למשפחת קרדשיאן, גם לטרנינג היא תגרום להראות מיליון דולר. לכן לא מפתיע שSKIMS, המותג החדש שלה לפרטי הלבשה תחתונה, אותו השיקה ממש לא מזמן, כולל כמה פריטי טרנינגים אופנתיים כחלק מהקולקציות.

קיילי ג'נר

גם קיילי ג'נר, אחת מנשות העסקים הצעירות בעולם שמחזיקה אימפריית קוסמטיקה עולמית, מגדלת את ביתה הקטנה סטורמי ונחשבת לאחת מהבולטות והמצליחות ביותר בשושלת קרדשיאן-ג'נר, לא מפחדת להיראות בציבור לא פעם בחליפות טרנינג אופנתיות של מותגי העל, ומוכיחה שגם אופנה עילית יכולה להיות נוחה.

זנדאיה

השחקנית והמוזיקאית זוכת האמי הכי מבוקשת בנוף כבר לא מעט זמן, ידועה בסטייל המיוחד והאמיץ, עם הקסם ה"טום בוי" שלה. הכוכבת ממש לא חוששת להסתובב עם טרנינג למרגלות המעריצים, ומוכיחה שוב ושוב כמה היא מיוחדת.

אריאנה גרנדה

ה-כוכבת הגדולה ביותר של עולם המוזיקה (שאלבומה החדש עומד לצאת ממש בחודש הקרוב), כבר מזמן אייקון אופנה של ממש והשארה להמון נערות צעירות ברחבי העולם. כשהיא מעלה תמונה עם האאוטפיט הביתי לחשבון האינסטגרם שלה (השני הנעקב בעולם!) היא מוכיחה לנו שגם בטרנינג וקרוקס, הכל אפשרי. 

 

תגובות