הרמוני או מנוגד? כך תתאימו את האיפור למסכה. יחסי ציבור

הרמוני או מנוגד? כך תתאימו את האיפור למסכה

בתקופה בה כולנו עוטים מסכות על אזור הפה והאף, ומה שנותר חשוף לעיני כולם זה רק החלק העליון של הפנים, יש חשיבות רבה להתאמת האיפור, ובמיוחד זה של העיניים, למסכה אותה בחרנו לעטות. בין אם בחרנו מסכה חלקה או בין אם החלטנו ללכת עם מסכה צבעונית - ירין שחף מסביר לנו איך להתאים את האיפור לכל לוק ולוק

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מסכה שחורה

למסכה בצבע שחור יתאימו צלליות בגווני ליפסטיק בגווני אדום, כתום וורוד. צבעים אלה יקלילו את המראה השחור הקשוח. בעלות גוון בהיר, יכולות להמשיך ולהתכתב עם המגמה השחורה בהוספת  פס אליינר שחור קלאסי ומשיחת ריסים במסקרה שחורה - למראה עיניים מואר ורענן. לעומתן, בעלות עור כהה, יסתפקו בצלליות בהירות כדי לא להסתכן במראה נוקשה.

איפור: אלה אופסניוק ליריף שחף© יחסי ציבור

מסכה לבנה

למסכת בד לבנה מתאפשר איפור יצירתי. הצבע הלבן מזוהה עם ניטרליות, ואפשרויות האיפור הן כמעט בלתי מוגבלות. ניתן לשלב צבעים מנוגדים זה לצד זה בלי להיחשד בחוסר טעם.

איפור: אלה אופסניוק ליריף שחף© יחסי ציבור

מסכה כירורגית

למסכה כירורגית בצבע תכלת, ירוק או  ורוד, יתאימו גוונים  בצבעי פסטל הנגזרים מאותה משפחה. כדי ליצור מראה  הרמוני ומסקרן, ניתן לשלב על העפעף כמה גוונים של כתום וצהוב, זה לצד זה ולשלב בינהם. ככלל, כשמתאפרים בגוונים בהירים, כדאי להדגיש את הריסים עם מסקרה בכמה שכבות, שתעצים את נפח הריסים.

 

איפור: שרון גולדפרב לירין שחף © יחסי ציבור, באדיבות ירין שחף

הדפס גיאומטרי

למסיכת בד עם הדפס גאומטרי נדרשת יד מקצועית שיודעת לתקתק איפור, אחרת קל מאוד ליצור מהומה אופנתית.  מצד שני, עם שילוב נכון של צבעים ניתן לקבל בהחלט תוצאה מהממת שתוביל להרמת גבות של עוברי אורח. איפור בגווני שקיעה בים "ירגיעו" את המסכה הדומיננטית וישתלבו היטב. 

איפור: שרון גולדפרב לירין שחף © יחסי ציבור

מסכה עם איור

ציור על מסכה ואיפור עיניים בהתאמה  דורש יד יצירתית במיוחד. האיפור הכללי סימטרי, אך בכל עין הצללית בצבע אחר. קו הקפל של העפעף והזווית החיצונית של העין מודגשים בלבן כדי להעצים את הדרמה. על מנת להמשיך את המגמה הרוקיסטית ניתן להדביק  אבנים דמויי אבני חן או פייטים בעזרת וזלין או דבק גוף.  הכי אופוריה!

איפור: רונה לי אבן חן לירין שחף© יחסי ציבור
תגובות