מוצרי הטיפוח שכבשו את הרשתות החברתיות. adobestock

מוצרי הטיפוח שכבשו את הרשתות החברתיות

בין אם אתם אוהבי איפור או לא, אין מצב שפספסתם את מוצרי האיפור הללו. הם מופיעים באינסטגרם, בטיקטוק וביוטיוב והם המוצרים הכי חמים בעולם הביוטי. אספנו בשבילכם את המוצרים הלוהטים ביותר בתקופה האחרונה וגם את הסיפורים מאחוריהם

בין אם אתם אוהבי איפור (כמונו!) או לא, אין מצב שפספסתם את מוצרי האיפור הללו. הם מופיעים באינסטגרם, בטיקטוק וביוטיוב והם המוצרים הכי חמים בעולם הביוטי. רוב המוצרים הללו בכלל לא חדשים בשוק, אחד מהם קיים כבר 60 שנה! אבל ככה טרנדים מתגלגלים, הם נולדים לעולם, נעלמים וחוזרים אחרי תקופת זמן לא צפויה. אספנו בשבילכם את המוצרים הלוהטים ביותר בתקופה האחרונה וגם את הסיפורים מאחוריהם, כי מי מתנגד לשיעור קצר בהיסטוריית הביוטי?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סבון לגבות

בחודשים האחרונים ראינו עוד בלוגרית ועוד טקטוקרית משתמשות בסבון לגבות וכבר אי אפשר היה להימנע מהמוצר הזה. הסבון לגבות הוא לא מוצר חדש ואפילו די ישן, הוא קיים כבר כ-60 שנה! בעבר היו משתמשים בו בהוליווד בהצגות ובסרטים כדי לסדר ולקבע את הגבות של השחקנים, זה היה לפני שהמציאו את הג'ל השקוף לגבות, שהוא ללא ספק מוצר פחות מסורבל מהסבון. היתרון המשמעותי של סבוני הגבות הוא שהם בדרך כלל יותר עמידים מהג'לים למיניהם שיש כיום בשוק ומאפשרים דיוק מקסימלי בעיצוב הגבה. עם סבון הגבות אפשר לייצר לוקים עדכניים של מראה גבות עבות וטרנדיות.

טינט לשפתיים

המוצר הבא הוא הטינט לשפתיים. הטינט גם הוא גם לא מוצר חדש, בעבר רקדניות בלט היו משתמשות בו כסומק עמיד המעניק מראה של הסמקה טבעית ומחמיאה להופעות שלהן. בתקופה שלנו, שבה המראה הטבעי והלא מתאמץ הוא הטרנד הכי חם, חברות רבות מוציאות מוצרים כמו טינטים וסמקים קרמיים שיעניקו את המראה הזוהר והטבעי. טינט הוא אלטרנטיבה מהממת למי שרוצה להתאפר במינימום מוצרים (מכיוון שהוא מתאים גם כסומק וגם כשפתון) ולהשיג את המראה הטבעי המיוחל. החיסרון היחיד של המוצר הוא שצריך לטשטש אותו בזריזות וזאת משום שהוא מתייבש מהר מאוד.

ליפ גלוס מנפח

המוצר השלישי הוא כמובן הליפ גלוס מנפח השפתיים. אין מצב שלא ראיתם את המוצר הזה ברשתות החברתיות! ביחס למוצרים האחרים שהזכרנו, מדובר במוצר יחסית חדש בשוק, מבין הראשונים שהוציאו את המוצר הם "Too Faced" שהוציאו גלוס שקוף מנפח שפתיים. ההתלהבות הרבה מן המוצר נובעת מכך שהוא גורם לשפתיים להיות נפוחות יותר, אך יש לזכור שמדובר באפקט הקצוב בזמן קצר. ניפוח השפתיים נובע מן הגירוי העדין בשפתיים שנוצר מאחד המרכיבים של הגלוס במגע עם השפתיים, בדרך כלל חברות משתמשות במנטה או בצ'ילי. המוצר לא מתאים למי שקשה לו להתמודד עם גירוי, למרות שישנם גלוסים שיוצרים גירוי אגרסיבי יותר ויש שפחות. גם בשוק הישראלי זיהו את הפוטנציאל וחברות איפור רבות הוציאו מוצר בסגנון.

נקדן הנמשים

בשנים האחרונות טרנד הנמשים שהוא חלק מטרנד הלוק הטבעי, תופס תאוצה רבה. מאפרות רבות משחזרות את המראה המנומש וישנם סרטונים רבים ביוטיוב לשיטות שונות להשגת המראה. השיטות שחוזרות על עצמן הן ניקוד הפנים עם צללית לגבות, התזת ספרי למילוי קרחות על הפנים וניקוד הפנים בעזרת אייליינר בעל צבע המדמה נמשים. השיטה הכי בטוחה ומדויקת היא ללא ספק השיטה של ניקוד הפנים בעזרת האייליינר הייעודי לניקוד הנמשים. השימוש בו מאוד פשוט, מנקדים את הפנים איתו במקומות הרצויים ומטשטשים מעט בעזרת האצבעות. אחת מהחברות שזיהו את פוטנציאל של המוצר היא חברת "ברביז" של הדוגמנית היפהפייה בר זומר.

 

 

תגובות