איזה יופי: הפתרון המושלם לבעיית החורף הנפוצה. adobestock

איזה יופי: הפתרון המושלם לבעיית החורף הנפוצה

מותג בליסטקס משיק שני שפתונים חדשים בעלי פורמולה ייחודית לשפתיים יבשות וסדוקות, ג'מבו סטוק משיקים קולקציית מגבות מפנקת במיוחד והמותג ליראק פריז מביאה לישראל את פיטולסטיל שעוזר לסימני מתיחה. כל המוצרם שעשו לנו את השבוע!

עוד בערוץ ה אופנה של פרוגי:

השפתונים החדשים של בליסטקס  

מותג בליסטקס משיק שני שפתונים חדשים בעלי פורמולה ייחודית לשפתיים יבשות וסדוקות - שזה המצב שלהן בערך כל החורף, לפחות אצל רובנו. השפתון החדש, Lip Infusions Hydration, מועשר במלחי חומצה היאלרונית להענקת לחות לשפתיים. השפתון מגיע עם מסנן קרינה SPF15 בכדי להגן על עור השפתיים מפני קרני ונזקי השמש. השפתון עצמו מאוד לח ושומני, אבל לא נותן תחושה לא נעימה על השפתיים. להפך - הן מרגישות מאוד לחות ובריאות אחרי השימוש, גם כמה שעות לאחר מכן. ולשפתון הסגול יש תוספת מגניבה - הוא בריח ענבים וזה פשוט ממכר! (מחיר מומלץ לצרכן: 19.90₪), ציון: 9/10. 

© באדיבות יחסי ציבור

 קולקציית המגבות של ג'מבו סטוק 

לכבוד החורף משיקה הרשת מהדורה מיוחדת של מגבות עם האשטגים, בעיצוב בלעדי של הרשת. קולקציית המגבות מוצעת בשישה צבעים: שחור, אפור כהה, כחול, אפור בהיר וורוד במגוון תיוגים #Relax #Love #Bath ובשלושה גדלים: מגבות פנים, מגבות גוף ומגבות ענק. המגבות עשויות 100 אחוז כותנה, והן אולי דקות אך הן עברו את מבחן הכביסה והמייבש  - הצבע לא דהה והרכות של המגבות נשמרה. הן מפנקות ואיכותיות והעיצוב חמוד ביותר - וכל זה במחירים שבאמת שווים לכל כיס. (מחיר נע בין 15.90₪ ל-45₪), ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

פיטולסטיל - ליראק פריז

מותג הטיפוח הבינלאומי, ליראק פריז, משיק בישראל את פיטולסטיל  - מוצר למניעה, טשטוש והעלמת סימני מתיחה. סימני מתיחה זו תופעה מוכרת ונפוצה הנובעת משינויים הורמונאליים ופיזיולוגיים – אצל מתבגרים, אנשים החווים שינוי קיצוני במשקל, אצל ספורטאים וגם בנשים בהיריון. זה קורה כאשר הרקמה האלסטית של העור נמתחת ומתרחבת והיא עלולה להיקרע. במקרה זה יופיעו סדקים שלעיתים הם אף מגרדים, סימנים אלה מכונים "סימני מתיחה" שאינם נעלמים. הדרך הכי טובה לעזור לעור לא ליצור סימני מתיחה היא לשמן אותו להעניק לו המון לחות, כך שבמקרה של מתיחה לא יווצרו קרעים, או לפחות לא יווצרו הרבה קרעים. הפורמולה של הפיטולסטיל מכילה קומפלקס צמחי מצמחי האלכימלה, קיסוס ושבטבט. התכשיר עשיר בחומרים המעודדים היווצרות סיבים תומכים בעור, גמישות הדרמיס תוך התחדשות של האפידרמיס (מחיר כל אחד ממוצרי הסדרה: 199₪). 

© באדיבות יחסי ציבור

 



תגובות