מור סילבר: "אני פחות בעניין של להתאפר בבוקר". צילום מסך מאינסטגרם

מור סילבר: "אני פחות בעניין של להתאפר בבוקר"

מור סילבר, אחת מאושיות הרשת והסטייל האהובות והעסוקות ביותר בארץ, מגיעה למדור סופר סטייל! הכוכבת עם השיק המושלם, מספרת לנו מהי שגרת הטיפוח שלה, למה חשוב לה לטפל בעור הפנים, איך הילדים משפיעים על הלוקים שלה וכמובן - מהו מוצר האיפור שהיא לא יכולה בלעדיו

מור סילבר נחשבת לאחת מאושיות הרשת והסטייל העסוקות ביותר בישראל. יש לה כרבע מיליון עוקבים אדוקים באינסטגרם, איתם היא משתפת בכל מה שקשור לחייה - טיולים, לוקים מדהימים, חוויות משפחתיות וכמובן שני ילדים מתוקים ובעל, שילוב שיוצר משפחה פוטוגנית במיוחד. אם זה לא מספיק, היא גם מנהלת עסק אופנתי משלה של קופסאות הפתעה לאמהות ותינוקות. אז מהו שיתוף הפעולה החלומי מבחינתה, המוצר שהיא לא מתחילה בלעדיו את היום והפריט שהיא הכי הייתה רוצה כרגע בארון? הזמנו את אושיית הרשת הכי אופנתית באינסטגרם לענות על שאלון "סופר סטייל" בשיחה צמודה על טיפוח, אופנה ואורח חיים בריא. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר? 

"אחרי צחצוח שיניים וכל הארגונים הכי בסיסיים, אני משתמשת בסרום מדהים לעור הפנים של חברת BIO-PEPTIDE, שמקל עליי גם אחרי שינה לא טובה ולילה ארוך עם שני ילדים קטנים. סרום מיוחד שגם נותן מראה זוהר על הבוקר ושומר על המראה הטבעי. אני לא מרבה להתאפר יותר מידי במהלך היום, והסרום בבוקר לגמרי עושה את העבודה ומשפר את מראה העור במהלך היום".

מהי שגרת הטיפוח שלך?

"לצד השגרה היומיומית, אני הולכת אחת לחודש לקוסמטיקאית שלי. אין סיכוי שאמשוך את זה יותר מחודש. גם בימי הסגר, עשיתי איתה שיחת וידאו ושאלתי אותה 'איך לעזור לעור הפנים? איך לשמור עליו, איזה מסכות וקרמים לשים?' הייתי איתה בשיחה של 45 דקות ועברנו על הכל.  גם עכשיו בימי הקורונה וגם לפני הסגר חשוב לי לשמור על טיפוח. במיוחד עכשיו, כשהעור לא נושם באזור המסיכה".

ומה מבחינת שגרה יומיומית?

"אני פותחת את היום שלי בשתי כוסות מים, זה מעולה. אני מרגישה שעור הפנים שלי משתפר בטירוף מאז שאני מקפידה לשתות יותר מים במהלך היום. אני תמיד שמה על הפנים מקדם הגנה, ולא משזפת אותם. אני פחות בעניין להתחיל את היום עם איפור. אני מעדיפה לחשוב איך אני יכולה לטפל בעור שלי באופן טבעי כדי שלא אצטרך להסתיר כלום".

את מאוד עסוקה ביום-יום, יש לך פרוייקטים גדולים, מותג משלך, משפחה, איך את מעדיפה להתאמן? חדר כושר או אימון בחוץ?

"אני באמת נמצאת בתקופה עמוסה של עשייה, עסק וכמובן הילדים והמשפחה, והדבר שהכי עושה לי טוב ונותן לי כח זה אימון בחוץ עם חברה בפארק. ככה אני גם משלימה פערים עם חברות, דבר שבמהלך היום כמעט ולא יוצא לי לעשות וגם אני מתאווררת ומפעילה את הגוף. זו פעילות כיפית ומשחררת בשבילי אחרי יום ארוך של עבודה וזמן עם הילדים. הכי כיף לצאת עם חברה, להשלים פערים ולנשום אוויר".

את רגילה להתאפר ביום יום?

"רק באירועים מיוחדים, שכרגע אין כל כך כאלו, אני ממש מתאפרת. אם יש משהו שאני לא אוהבת זה להוריד מסקרה, אז אני פשוט לא שמה הרבה. העיניים בשבילי זה הכי הארד-קור. ביום יום אני בדרך כלל שמה קצת סומק, לחות לשפתיים ומסקרה לגבות שאני ממש אוהבת. זה גם תלוי לאן אני הולכת - לפגישת עבודה אני אוהבת להשקיע באיפור, אבל אם אני הולכת עם הילד לגינה? לגמרי המראה הטבעי".

מהו מוצר האיפור שהוא מאסט מבחינתך?

"אם אני כבר מחליטה להשקיע ולהתאפר, אז יש שני מוצרים שהם מאסט מבחינתי. הראשון הוא אודם מהמם של  JADE cosmetics, הם הוציאו עכשיו ליין חדש ואני אוהבת את כולו, אבל הגוון שלי הוא 852. גם אם אני לא מתאפרת בכלל, רק אודם לגמרי עושה את העבודה. חוץ מזה, אני ממש אוהבת את המסקרה  לגבות של Benefit Cosmetics שהיא פשוט מעולה. שני מוצרים קלילים ומעולים לכל מצב".

מאיזה מותג אופנה או בלוגר את שואבת השראה?

"בחירה קשה, אני אוהבת מלא! א ג'ולי סרינאניה (sincerelyjules) היא בלוגרית ומעצבת אופנה שאני עוקבת אחריה כבר המון זמן, ועם הזמן אני רואה שהיא ממש מתפתחת וגדלה. יש לה כבר חנות משלה ושיתופי פעולה עולמיים עם חברות גדולות, אבל מה שאני במיוחד אוהבת בשיק שלה זה השילובים המיוחדים שהיא עושה, בעיקר שילובים של סטריט סטייל ופריטים ממותגי יוקרה שהיא מצליחה לשלב לאאוטפיטים מדהימים. למשל סניקרס של אולסטאר עם תיק של הרמס. היא מראה כמה כל סוג של אופנה הוא נגיש ושאפשר להגיע לכל לוק גם בלי תיק של הרמס, אלא למשל של זארה. היא יודעת לשלב פריטים שעושים את כל הלוק. באקססוריז, בדברים הקטנים, ולהפוך כל לוק ל-וואו. כמובן שגם הלוקיישנים המטורפים שהיא נמצאת בהם ממסעות האופנה שלה בעולם הופכים כל תמונה למושלמת".

ושילובים כאלה, שמשלבים אלגנט עם סטריט-סטייל, זה גם משהו שאת עושה ביום-יום עם הסטייל שלך? 

"ביום-יום אני ממש משתדלת להתלבש נוח, כי אני יודעת שישר אחרי העבודה אני הולכת לבלות עם הילדים אחר צהריים שלם. אני לובשת המון ג'ינס וטי-שירט, ושילובים של חליפות וג'קטים, לא משהו יותר מידי מחויט, ולא משנה מה, הכל הולך עם ג'קט ג'ינס over-size. אמנם אני אוהבת שנוח לי, עקבים לא באים בחשבון בגינה עם הילדים אחרי הצהריים, אבל אני גם אוהבת להתלבש, אי אפשר לקחת את זה ממני".

האם יש לך פריט אופנה בוויש ליסט שאת מתכננת עליו? 

"שמרתי ב-wish-list מגפוני גומי מדהימים של Chloe בגוון בז' אפרפר, שלצערי נגמרו מהמלאי לפני שהספקתי להזמין. כשאתה רוצה משהו, אתה צריך לקנות אותו באותו רגע, לפני שזה מאוחר מדי, דברים נחטפים ברגע! בשנייה אחת אני שומרת משהו ושנייה אחר כך הוא כבר 'סולד אאוט'".

עם איזה מעצב אופנה היית רוצה לשתף פעולה?

"אני חושבת שבגלל המיתוג הגבוה שהשקעתי במותג שלי, Silver Bell, (מותג קופסאות פרימיום לתינוקות ואמהות), אם הייתי יכולה, הייתי רוצה לשתף פעולה עם דיור בייבי. אני חושבת שהיה יכול לצאת שיתוף פעולה מאוד מעניין. תמיד המותג היה בשבילי השראה. משהו שרואים בחלון ראווה, מוקסמים, אבל לא באמת קונים, בגלל המחיר, או בגלל שתינוקות גדלים כל כך מהר. לא קונים בגד בשביל תמונה. אז אם הייתי יכולה, ליין של Silver Bell בשילוב עם דיור בייבי, שיהיה נגיש לכולם מבחינת המחיר ועדיין איכותי ברמת החומר והבדים, זה היה יכול להיות משהו מיוחד".

מה הפרויקט האופנתי שהכי נהנית להשתתף בו?

"אני חושבת ששיתוף הפעולה עם נקסט בהחלט היה אחד משיתופי הפעולה הכיפיים. זה היה שיתוף פעולה לטווח הרחוק. כל המשפחה שלי נרתמה איתי לזה, אפילו ריו הקטן. אלו היו שלושה חודשים שהזמנו כל המשפחה בגדים מנקסט, התלבשנו, הצטלמנו. כל פעם בחרנו בקונספט אחר: לוק קיצי וכיפי לים, לוק פיקניק עם גוונים פסטורליים, לוק לחג. כל צילום משפחתי לנקסט היה חוויה כיפית בטירוף, ותמיד הייתי מסבירה לילדים שאנחנו עושים תמונה, ואז יכולים פשוט להנות מהרגע, אפשר להשתולל, להתלכלך, היה לי חשוב שהם באמת יחוו את החוויה, לא עושים תמונה וישר חוזרים הביתה. אחרי שצוות הצילום היה הולך, היינו נשארים כל המשפחה ונהנים מהחוויה האמיתית: להשאר בים, לעשות פיקניק כל המשפחה. לקראת תצוגת האופנה לכבוד ציון עשור למותג בארץ (אותה סיקרנו גם בפרוגי), אני לא סיפרתי לואדים, בעלי, שנצטרך לדגמן, פחדתי שהוא לא יסכים, מה לו ולהליכה על מסלול? האמת, שהוא הפתיע אותי בטירוף! הוא זרם ונהנה, וכולם פרגנו לי בתגובות כמה הוא היה מוצלח".  

 

תגובות