איזה יופי: סדרות הטיפוח החדשות שהגיעו למדפים. צילום: יחסי ציבור

איזה יופי: סדרות הטיפוח החדשות שהגיעו למדפים

גרנייה, קרליין ולייך משיקים סדרות חדשות של מוצרי טיפוח וניקוי הפנים. מה כוללת כל סדרה, מה חשבנו עליה ומה המחירים? כל הפרטים במדור השבועי של איזה יופי עם המוצרים שעשו לנו את השבוע!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

PURE ACTIVE של גרנייה

מוצג הטיפוח משיק סדרת מוצרי ניקוי לטיפול בראשים שחורים. הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים שיעזור לכם להשיג עור פנים נקי ולא שומני: פחם לניקוי יסודי של הפנים (35.90₪), יש בפורמולה שלו גם גרגירים שתורמים לניקוי העור בצורה אינטנסיבית כמו פילינג. את הפחם אפשר למרוח גם על הפנים כמסכה ואז לשטוף. המוצר השני הוא מסיכת פחם מתקלפת לניקוי ראשים השחורים (41.90₪); ומסיכת לחות טישו פחם טהור אצה שחורה - מסכה חד פעמית לטיהור העור, הענקת לחות וצמצום מראה הנקבוביות (14.90₪). אומנם טרנד הפחם כבר הפך די מאוס, אבל המוצרים הביתיים האלו טובים - הם מנקים את העור היטב ומעניקים לו לחות וזוהר. שלא תתבלבלו, התכשירים האלו לא מחליפים ביקור אצל הקוסמטיקאית - שרק אצלה באמת אפשר להוציא את כל השחורים מהפנים, אל היי - טיפוח עצמי לא הזיק עוד לאף אחד ומדובר בסך הכל במוצרים טובים במחירים שווים לכל כיס, ציון: 8/10.

© יח"צ חו"ל

C Power של קרליין

קרליין מציגה סדרת טיפוח ייחודית בעלת ריכוז גבוה של ויטמין C פעיל, עוצמתי וטהור. הנוסחה האפקטיבית, בדומה למיץ תפוזים סחוט טרי, ממריצה את העור ומותירה אותו מואר, חלק ואחיד יותר. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: קרם לחות ליום שמכיל שמן היפופיאה ונגזרת עמידה של ויטמין C עשירים בנוגדי חמצון המשפרים את מראה העור ומסייעים בשמירה על הגמישות והגוון האחיד; קרם לחות ללילה, מסייע בתיקון נזקי חמצון וקרינה הנגרמים לעור בשעות היום, מעניק לעור מראה זוהר ורווי לחות לאחר שנת הלילה; קרם עיניים לתיקון נזקי חמצון, מחליק קמטוטי יובש ומצמצם כהויות; ומסכת יופי במרקם ג'ל מרגיע; מועשרת בוויטמינים נוגדי חמצון, מינרלים, מרכיבי לחות והזנה ומרכיבי הרגעה. המוצרים מריחים נהדר ונעימים על העור, אחרי שימוש לש מספר ימים כבר ניתן לראות את השינוי בעור - הוא זוהר יותר, חלק יותר ונעים יותר למגע. ציון: 9/10 (מחיר כל פריט בסדרה: 49.90₪)

© טל אזולאי

סדרת מוצרי הטיפוח לניקוי עור הפנים של LIFE

לייף משיקה סדרת טיפוח יעודית לניקוי הפנים הכוללת 16 מוצרים המחולקים לארבע סדרות בהתאם לסגנון הניקוי וצרכי הטיפוח השונים. כל סדרה מועשרת בתמציות צמחים וחומרים פעילים, בהתאם ליעוד שלה, המותירים את העור נקי, מוזן ורענן. הסדרה הכחולה מועשרת בחומצה היאלרונית ואלוורה, המעניקים לחות עמוקה, מרגיעים את העור ומותירים אותו רך כמשי וללא תחושה שמנונית; הסדרה הורודה מועשרת במי ורדים ותמציות תה לבן, המסייעים בהפחתת אדמומיות ומענקים ברק וזוהר לעור הפנים; הסדרה הירוקה מועשרת באלוורה, לבנדר ותמצית עץ תה ירוק, המסייעים בהפחתת אדמומיות ומעניקים לעור מראה רענן; והסדרה השחורה מכילה פחם פעיל ותערובות צמחים, ומסייעת לניקוי עמוק ויסודי של הנקבוביות ולהבהרת העור. בין המוצרים של הסדרות השונות תוכלו למצוא מים מסיליריים, מסיר איפור דו-פאזי – להסרת איפור עמיד במים; תרחיץ פנים, מוס ניקוי אוורירי, שמן לניקוי הפנים, מסיכת חימר להסרת לכלוך, פילינג ניקוי לפנים ועוד. (טווח מחירים: 24.90₪-29.90₪)

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות