איזה יופי: הפינוקים החדשים לחורף. adobestock

איזה יופי: הפינוקים החדשים לחורף

קוטקס מציגה את הדור הבא של תחבושות היגייניות, פינוק חוגגים את סוף השנה במהדורה מיוחדת ושוגי'ס מצליחים להפתיע אותנו שוב

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:         

Kotex משיקה את הדור הבא של התחבושות ההגייניות

Kotex המותג הבינלאומי להיגיינה נשית, משיק סדרת תחבושות הגייניות חדשנית. התחבושות נצמדות לגוף באופן מושלם. בנוסף, משיק המותג את Kotex Young night"" – תחבושת לילה המותאמת לגופה וצרכיה של הנערה. סדרת המוצרים החדשנית של Kotex מציגה את הדור הבא של התחבושות ומבטיחה התאמה טובה יותר לגוף, עד 0% נזילות ועד 100% נוחות ובטחון. אנחנו שמנו לב שהתחבושת הן כלל ללא ריח, מה שאומר שהן לא מבושמות וזה מעולה. מלבד הדבק שאמור להשאיר את התחבושת על התחתון, שהיה מעט חלש, מדובר בתחבושת טובה וסופגת. ציון: 9/10.

© באדיבות יחסי ציבור

מהדורת סוף שנה מיוחדת בתוספת שמן חוחובה של פינוק

בפינוק החליטו לחגוג מוקדם מהרגיל את חגיגות סוף השנה (ובתכלס, אנחנו לגמרי יכולים להבין אותם) עם מהדורה מיוחדת וחגיגית בתוספת שמן חוחובה, כיאה לטרנד שסוחף את העולם. המהדורה החדשה מגיעה עם עיצוב ייחודי שמסמל התחלה חדשה. הסדרה כוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה: וכולם מועשרים בשמן חוחובה שמסייע בהזנת השיער בלחות ומעניק לו רכות וגמישות מקסימלית וכמובן עוזר גם להזין את העור ומעניק לו לחות ותחושה מרגיעה. המרקמים נעימים כרגיל, כמו שאנחנו רגילים לקבל מהמותג הריח מתקתק ועדין. ציון: 9/10 (מחיר: 10₪)

 

© באדיבות יחסי ציבור

שוגיס לשנה החדשה

בכל פעם מחדש שוג'יס מצליחים להפתיע עם מתנות מקוריות וצבעוניות כאשר אתם או היקרים לכם הם הכוכבים האמיתיים של המוצרים בעיצובים שונים. גם הפעם, הם לא אכזבו וכמתנת סוף שנה חורפית במיוחד הם התחדשו במתנות (לצד הגרביים המוכרות) הכוללים: כובע גרב, חם צוואר, מצעים, בקבוק מים חמים, מטריה ופריטים חדשים שיתווספו בקרוב. בקיצור - מתנה מקורית, כייפית וכזו שתשעשע את מי שמקבל אותה. ציון: 9/10.

© באדיבות שוגיס

  

 

תגובות