טניה לאורן: "אין צורך לרדוף אחרי מותגים". צילום מסך מאינסטגרם

טניה לאורן: "אין צורך לרדוף אחרי מותגים"

תפסנו את חברת להקת "פורמולה" ואחת מכוכבות האינסטגרם הכי נוצצות באזור לשיחה צמודה על טיפוח, אופנה, ואמונה עצמית. אז מהי שגרת הטיפוח שלה ועם איזה מותג על היא חולמת לעבוד?

טניה לאורן היא אחת מהצלעות הדומיננטיות בלהקת הבנות "פורמולה", ומתחזקת במקביל קריירת דוגמנות ועמוד אינסטגרם נוצץ בוא היא משתפת את מאה ושישים אלף העוקבים שלה ברגעים הכי יפים ואופנתיים שלה, במיוחד בימים אלו, כשהיא נופשת בחופשה חלומית במלדיביים!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר?

"נכנסת לאינסטגרם! הכי חשוב לי להשאר מעודכנת. ברגע שאני פותחת את העיניים זה הדבר הראשון אליו הראש מוביל אותי. אחר כך כמובן אני שוטפת פנים, מצחצחת שיניים, מתאוששת וכמובן פונה לשגרת הטיפוח שלי. אני לא מתחילה את היום בלי קרם הפנים שלי של פאם קליניק, גם כשאני מתעוררת וגם כשאני הולכת לישון אין מצב שאני בלי זה".

מהי שגרת הטיפוח שלך?

"בבוקר, הדבר הראשון שאני עושה זה מנקה את הפנים עם פד קוסמטי ושוטפת אותם עם מים מיסלאריים, אחר כך אני שמה על הפנים חומצה היאלרונית ואחריה קרם לחות עם ויטמין די. מבחינת הגבות, אני משתמשת בסבון מיוחד לטיפוח הגבות. רבע שעה לפני שאני יוצאת מהבית אני לא שוכחת לשים קרם לחות שמסנן קרינה לפנים ומאוד חשוב בשביל למנוע פיגמנטציה ונזקים אחרים לעור, וכמובן לא שוכחת וזלין על השפתיים כדי לשמור שלא יהיו יבשות".

מהי שגרת הספורט והתזונה שלך? את מעדיפה חדר כושר או אימון בחוץ?

"מאוד חשוב לי להתאמן ולשמור על תזונה נכונה! ביום יום אני עובדת צמוד עם גיל גרנות, שהוא גורו של תזונה מבחינתי. בנוסף יש לי מאמן כושר מדהים בשם שניר שושנה שאני מתאמנת אצלו בסטודיו וגם עכשיו כשאני בחו"ל, הוא תמיד שולח לי תרגילים בשביל שאשמור על הכושר. אני משתדלת להתאמן בין פעמיים לשלוש בשבוע, לצאת להליכות ארוכות, ותוך כדי לשמור על תזונה בריאה. פעם בחודש יש לי פגישה עם גיל, ואנחנו מסדרים תפריט לתזונה מסודרת לקראת כל חודש. ברור שאם אני אהיה במסעדה עם חברות אני ארשה לעצמי לשבור את התפריט מידי פעם, אני כן נותנת לעצמי להנות ולאכול מה שאני רוצה אבל שומרת על איזון עם אימונים ושגרה בריאה. כמובן שגם הפעילות ב'פורמולה' היא מטורפת. אנחנו רוקדות מלא בסטודיו, מצלמות קליפים, ובשגרה של הופעות לפני ימי הקורונה, היו תקופות שהופענו גם ארבע פעמים בשבוע. הופעה של שעה זה לגמרי כושר מטורף".

אם כבר הזכרת את הלהקה, מה קורה עם פורמולה בתקופת הקורונה? 

"אני יכולה להגיד שאנחנו עובדות על המון המון הפתעות! יש שירים חדשים בדרך, וכשאחזור מהחופשה אנחנו מתכננות לצלם קליפ לשיר חדש שיצא בקרוב. אנחנו הכי מקוות שנוכל בקרוב לחזור להופיע, האינטראקציה הזאת עם הקהל זה הדבר שהכי חסר לנו בימים אלה, ואנחנו מקוות לפגוש את הקהל בקרוב פנים מול פנים, לא רק דרך המסך. חוץ מזה, אנחנו מתכננות המון דברים שיפתיעו את הקהל בתקופה הקרובה".

מלבד עולם המוזיקה, כולכן מאוד דומיננטיות גם בעולם של האופנה והדוגמנות, זה מכנה משותף שעוזר לכן, או שלפעמים דווקא שם אתכן במצב תחרותי?

"אין אצלנו בכלל את המקום הזה של תחרות. אנחנו הכי קרובות שיש, זה כבר מעבר לחברות ללהקה, אנחנו ממש כמו משפחה ותמיד אנחנו תומכות ומפרגנות אחת לשניה. אחת בשביל כולן וכולן בשביל אחת".

את רגילה להתאפר ביום יום?

"דווקא בגלל שאני גם דוגמנית ובהפקות אופנה מאפרים אותי המון, ביום יום אני אוהבת לתת לעור שלי לנשום. אני פחות אוהבת להעמיס עם האיפור, וכן אוהבת לתת מקום למראה הטבעי והמינימלי. כשאני מרגישה צורך אני יכולה לשים קונסילר, אולי מסקרה, וקצת סומק וזהו. גם בהפקות אופנה ודוגמנות, אני מאוד מתחברת לצבעים ולגוונים הטבעיים, גם באיפור וגם בבגדים, רוב הצבעים שאני לובשת הם בעיקר, שחור, לבן, אוף וויט, ניוד. אז אם כבר ממש להתפרע, אני כנראה אלך על גוון ורוד או חום עדין שידגיש את התכלת בעיניים, או אולי איילינר שידגיש אותן קצת, כדי שהלוק עדיין יראה טבעי ולא יותר מידי מתאמץ או מוגזם".

מהו מוצר הטיפוח שהוא מאסט מבחינתך?

"אני מאוד אוהבת לשים דגש על מראה הגבות לצד העדינות עם גוונים וצבעים באיפור אני מתה על מראה גבות פראי, אז המוצר טיפוח שהוא לגמרי מאסט מבחינתי הוא סבון הגבות של אלין כהן, שהיא גם חברה טובה, והמוצרים שלה ללא ספק מדהימים. תמיד אפשר למצוא אצלי בתיק סבון ומסרק גבות. הגבות מדגישות את העיניים, את תווי הפנים, אני באמת מאמינה שהן המסגרת של הפנים".

יש לך פריט אופנה בוויש ליסט שאתה מתכנן עליו? אם כן מהו?

"המגפיים החדשים של גוצ'י! הם אולי הכי יפים שראיתי בחיים, מגפיים מדליקים שלגמרי הולכים להיות אחד מהלהיטים החורף. אני מאוד מתחברת לפריטים הקלאסיים, לצבעים הטבעיים, מצד אחד אני רוצה שאנשים יתרשמו מהבגדים שלי אבל גם חשוב לי שהמותגים לא יגדירו אותי ולא יגרמו לאנשים להרגיש ריחוק ממני, כי אני ממש לא כזאת. לא צריך להוציא את כל הכסף עד השקל האחרון במותגים כדי להתלבש יפה, אמנם המגפיים בוויש ליסט שלי, אבל זה לא אומר שמחר ארוץ לקנות אותם. בכל זאת, המחיר הוא יקר, ואני תמיד שואלת את עצמי את השאלה 'האם זה שווה לי?' אם זה שווה לכם לכו על זה! חיים רק פעם אחת, אבל כל מה שאני אומרת זה שכן רצוי להעריך את מה שיש לכם בידיים וגם לוק שעלה 30 או מאה שקלים יכול להיראות עליכם בשילוב הנכון יותר ממיליון דולר".

עם איזה מעצב אופנה הכי היית רוצה לשתף פעולה?

"וואו, אני חושבת שעם muschino. מותג מהמם, אני ממש אוהבת את הוייב שהוא משדר ותמיד יש להם פריטים ועיצובים יצירתיים מטורפים. לגמרי הם".

מה הפרויקט האופנתי שהכי נהנית להשתתף בו?

"לאחרונה כל הלהקה דיגמנה להפקת אופנה לקולקציית הפיג'מות החדשה של שי מיקה ל-gounder, שהיא חברה מאוד טובה שלי, ממש כמו אחות גדולה בשבילי! היה מדהים לדגמן לפרויקט כזה, ועוד יותר שזה עם החברות הכי טובות שלי, זה היה ממש מרגש".

מאיזה מותג אופנה או בלוגר את שואבת השראה?

"אני שואבת המון השראה ממותגים כמו גוצ'י וקוקו שאנל. דווקא מהפשטות והקלאסיות במותגים האלו והפריטים שמצד אחד מרגישים לא מתאמצים ומצד שני עושים אפקט של וואו. לגבי השראה באופן כללי, אני חושבת שהכי חשוב שאנחנו ניקח אותה מעצמנו ונאמין בעצמנו. איפה שאני נמצאת כיום, זה נטו בגלל שהילדה שהייתי האמינה בכל הכוח ורצתה בכל נפשה לגעת במקומות האלה בעולם. נלחמתי ועברתי ועדיין עוברת כברת דרך, ואולי אני לא בטופ אבל בהחלט אגיע לשם. עם האמונה שלי, ושל כל אלו שתומכים בי ובדרך שלי. איך אומרים? תעבדו בשקט, ההצלחה תעשה את הרעש. תאמינו בעצמכם, תהיו עם הרגליים על הקרקע, ראש על הכתפיים, תהיו טובים לאחרים ותלכו בדרך ארץ. ואם נחזור לאופנה, אני באמת מאמינה שאין צורך בלרדוף אחר מותגים. יש כל כך הרבה דברים יפים שנמכרים, בסופו של דבר זה באמת לא משנה אם מהחולצה מזארה או מחנות לא מוכרת, מה שמשנה זה איך זה יושב עלינו, ועם מה אנחנו שמים את זה, איך אנחנו בונים את הסטייל הייחודי לנו". 

 

תגובות