אזעקת טרנד: סגנון התכשיטים שמטריף את כולן  . AdobeStock

אזעקת טרנד: סגנון התכשיטים שמטריף את כולן

אומרים שיהלומים הם לנצח, אבל אנחנו הפעם נסתפק גם בתכשיטים נטולי אבנים טובות, אבל מלאות בחוליות, ועדיף כמה שיותר שמנמנות! תכירו את הטרנד החדש שכובש את עולם התכשיטים ויכול לשדרג כל לוק פשוט

בזמן שיש טרנדים עונתיים כמו יצרית תכשיטים בסגנון DIY או שרשראות עם פלטות וחריטה, אין עוררין על דבר אחד - שאקססוריז מדויק, יכול להפוך, כמעט בלי מאמץ, כל תלבושת משעממת לאחת כזאת שנוטפת סטייל... תכירו את תכשיטי החוליות. וככל שהן עבות ושמנמנות יותר (החוליות, כן?) - כך רמת השיק עולה יותר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הצצה קטנה לעולם הפאשניטסיות באינסטגרם תגלה לנו שלא מדובר בעוד טרנד חולף, אלא ככזה שנמצא כאן כדי להישאר (ובניניו? הוא מעולם לא הלך לשום מקום. תכשיטים כאלו קיימים מאז ומתמיד). הטרנד הזה אפשר לראות לא רק על שרשראות אלא גם על צמידים ואפילו עגילים והוא הולם כמעט כל אאוטפיט - החל מבגדים נוחים וטרנינגים (היוש קורונה!) ועד לבגדי ערב נוצצים ואפילו לבגד ים בקיץ!

אם אתם מאלו שרוצים גיוון, תמיד תוכלו ללכת על תכשיטי הטרנד המיוחדים ביותר - כאלו עם החוליות המיוחדות ביותר, בצורות לא שגרתיות או כאלו עם צבעים ודגמים מיוחדים. גם כאן, כמעט כמו בכל טרנד אופנתי, אתם יכוkים להביא את עצמכם ואת הסגנון שלכם לידי ביטוי. 

תגובות