איזה יופי: הבושם החדש שמיועד לכולם. adobestock (אילוסטרציה)

איזה יופי: הבושם החדש שמיועד לכולם

שני בשמים חדשים ומרעננים הגיעו אל המדפים, סרווה משיקה קרם ידיים שיקומי שיעזור לכל בעיות העור בחורף, ללין עם קולקציה חדשה ואומנותית במיוחד וגאס משיקה שלוש ערכות איפור חדשות - כל המוצרים שעשו לנו את השבוע!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הבושם THIS IS US של המותג זדיג אנד וולטייר

לראשונה, זדיג אנד וולטר משיקים בושם יוניסקס המיועד גם לנשים וגם לגברים. הבושם החדש הוא פרי יצירתה של ססיליה בונסטרום, המנהלת האומנותית של המותג. הניחוח הוא מתקתק-חמצמץ. בהרחה ראשונה הוא הרגיש לנו מתוק מאוד ובהרחה שנייה הרגיש מעט חמוץ ומחוספס. הניגודיות הזאת בין הריחות והתווים של הבושם יוצרים עניין רב ובאמת משתלבים לניחוח שמתאים גם לגברים וגם לנשים. הבושם החדש מגיע בבקבוק שקוף עם כיתוב בצבעי שחור וצהוב - עיצוב ששואב השראה מהאומנות העכשווית. מחיר: 219 שקלים ל-50 מ"ל, 299 שקלים ל-100 מ"ל.

 

© יח"צ חו"ל

 

הניחוח החדש של מייקל קורס

מעצב העל, מייקל קורס, משיק את הבושם Eau de Voyage, ניחוח חדש בסדרת Michael Kors Wonderlust. הבושם החדש מורכב מתמהיל תווים מרגיעים של לבנדר צרפתי, המרומם את הרוח ומעניק תחושה של שחרור, יחד עם פריחת תפוז מסחררת ומושק אקזוטי. הריח הוא נעים ועדין ונותן תחושה של חופש ואהבה והוא מחזיק מעמד זמן רב על הגוף. הבושם החדש מוגש בבקבוק ורוד בגימור פנינה והוא נוצר בהשראת הבוהק הורוד- כתום של מעטפת הקונכייה.  מחיר: 299 שקלים ל-50 מ"ל, 399 שקלים ל-100 מ"ל.

© יח"צ חו"ל

סדרת Skin Booster של קרליין 

חברת קרליין מציגה סדרת סרום בוסטר לשיפור תפקוד ומראה העור לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור. סרומים לא מיועדים רק לנשים מבוגרות בעלות קמטוטים בפנים, אלא לכל אחת שרוצה לשפר את מראה העור שלה. הסדרה החדשה של קרליין כוללת ארבעה סרומים חדשים - פרו ויטמין C - להחלקת והבהרת גוון העור והענקת אחידות לגוון העור; פרו-רטינול - לשיפור תפקוד ומראה העור, מסייע ביצירת סיבי קולגן למיצוק העור; סרום חומצה היאלורונית - לשיפור מיידי של מצב הלחות בעור; Uפרו קולגן - לשיפור המוצקות ועידון עומק קמטים. את הבוסטרים עצמם לא מורחים על הפנים, אלא מטפטפים ישירותלכל קרם פים או מסכה (וככה אפשר להשתמש תמיד בקרם שאוהבים). אפשר לשלב כמה בוסטרים לפי מצב העור או להשתמש רק באחד. שימוש קבוע בבוסטרים גרם לעור שלנו להיות יותר זוהר ורענן. מחיר: 69.90 שקלים ל-30 מ"ל.

© חן אזולאי

Laline משיקה קולקציה רומנטית

מותג הטיפוח משיק קולקציה חדשה ורומנטית במיוחד בשיתוף פעולה עם האמנית האנגלייה שעצבה למותגים המובילים בעולם  Poppy Chancellor.  הקולקציה החדשה כולה עטופה באריזות מעוצבות בצבעי ורוד עתיק רומנטי ונעים במיוחד. הקולקציה במהדורה מוגבלת וניתן להשיגה עד סוף החודש, בניחוח ורדים רעננים ונגיעות מעודנות של אפרסק, משמש ומאסק. הסדרה כוללת קרם ידיים, קצף אמבט וגוף, קרם סופלה, קרם גוף, מיסט,  חלוק אמבטיה, פיג'מה רומנטית, תיקי רחצה, כרית ריח, דיפיוזר, נרות ודיפיוזר חשמלי מעוצב וייחודי, קופסאות מתנה ומארזים ייחודיים. טווח מחירים לקולקציה: 19.90 שקלים – 279.90 שקלים.

© תמוז רחמן

קרם ידיים משקם של CeraVe 

השינויים הקיצוניים במזג האוויר ובמיוחד בחורף, גורמים לעור שלנו להיסדק ולישים יבשות במיוחד. מותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe משיק קרם ידיים משקם - המיועד  לידיים יבשות ומחוספסות במיוחד. הקרם החדש מכיל שלושה סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית. לקרם אין כמעט ריח, אם בכלל, מה שמקל על השימוש התדיר בו. הקרם סמיך ושומני מאוד ובהתחלה כן הייתה תחושה של שמנוניות על הידיים אבל אחרי כמה דקות כשהקרם נספג נשרה תחושה נעימה וקטיפתית על העור. מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 שקלים ל-100 מ"ל.

© יח"צ חו"ל

ערכות איפור GUESS 

גאס מציעה שלוש ערכות איפור חדשות - ערכה אחת המיועדת לשפתיים וכוללת שלושה שפתונים נוזליים בגימור מאט ועוד שלושה שפתונים בגימור מבריק;  ערכת איפור לפנים ברונזה למראה פנים מואר והיא כוללץ עפרון עיניים, מסקרה, פלטת צלליות והארות ושפתון נוזלי בגימור מאט; הערכה האחרונה היא ערכת איפור לעיניים הכוללת עפרון עיניים, מסקרה, 12 יחידות של צלליות בגוונים שונים ומראה. כל המוצרים של גאס איכותיים, נמרחים היטב, נעימים על העור ומחזיקים מעמד לאורך זמן. הערכות יכולות להוות מתנה נהדרת לחברה אהובה או עבור עצמכן. מחיר מומלץ לצרכן: 199 שקלים, מחיר מצבע עד סוף פברואר - 99 שקלים.   

© יחסי ציבור

 

תגובות