איזה יופי: הראפרית משיקה מברשת משיער עזים. באדיבות יחסי ציבור

איזה יופי: הראפרית משיקה מברשת משיער עזים

טרנד הפחם מגיע למשחות השיניים ולג'ל הגילוח לגברים, המותג סימפל מציע קרם לחות לידיים עם זמן מזרעי קנאביס והראפרית המצליחה, ריקו נסטי, משתפת פעולה עם איל מקיאג' בקולקציית איפור נועזת הכוללת גם מברשת משיער עזים (כן, קראתם נכון) • כל המוצרים שעשו לנו את השבוע

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

משחות השיניים החדשות  של Oral-B 

בימים אלה משיק המותג Oral-B לראשונה משחת שיניים להלבנה עם פחם לשיניים רגישות. המשחה עשויה מרכיבים טבעיים כולל פחם להלבנה, ניקוי עמוק וחיזוק השן. המשחה החדשה מצטרפת לסדרת משחות השיניים 3D White Therap אשר פותרת את הצורך לבחור בין שיניים בריאות לשיניים לבנות. המשחות בסדרה גם מלבינות את השיניים וגם מיועדת לשיניים רגישות, כך שגם אלו שתמיד רצו שיניים לבנות אך השתמשו במשחות לשיניים רגישות יוכלו מעתה להנות מכל העולמות. המשחות בקולקציה מבוססות על טכנולוגיה חדשנית וקומפלקס מינרלים אקטיבי שיחד מסירים את שכבות הלכלוך והכתמים מהשן, ובנוסף על כך,  מתאימים לשינים רגישות ומחזקים את האמייל. 

© יח"צ חו"ל

קרם לחות אורגני של SIMPLE

מותג הטיפוח SIMPLE מתרחב ומשיק מוצר חדשני בסדרת המוצרים - Kind to skin- קרם לחות שמן HEMP אורגני. שמן ה-HEMP הוא שמן צמחי המופק בכבישה קרה מזרעי צמח הקנביס אשר ממלא צרכים רבים ובעל סגולות ייחודיות, משמש גם כתוסף מזון וכמרכיב חשוב במוצרים קוסמטיים. קרם הלחות המרגיע של Simple מגיע בפורמט ייחודי של בקבוקון טיפות ומשקם את היכולת לאיזון הלחות בעור. הקרם מרגיע ומאזן את העור ברגע, בעל מרקם קליל ולא דביק ומרגיע מאוד את העור. 

© יחסי ציבור

שיתוף הפעולה של ריקו נסטי עם IL MAKIAGE

קולקציית האיפור הראשונה בעולם של הראפרית האמריקאית ריקו נסטי סוף סוף מגיעה אל המדפים. אחרי שנה של עבודה משותפת והשקה מוצלחת בארה"ב, קולקציית האיפור הראשונה של הראפרית הידועה נוחתת בישראל! הקולקצייה החדשה מלאת תעוזה, מתמקדת באזור העיניים והיא כוללת פלטות עיניים בעלת שש או 12 צלליות בגווני ניאון הולוגראפים בעלות פורמולה עמידה במים, רכה, קרמית ונעימה למגע ולמריחה עם בעלת גימור מט, מטאלי או מבריק, רטוב או יבש- לפי העדפה. כיסוי מלא כבר מהמריחה הראשונה ועמידות גבוהה. בנוסף הקולקציה כוללת עפרונות עיניים עמידים - אחד בשחור והשני בצבע לבן. מוצר נוסף שהשיק המותג ביחד עם הראפרית המצליחה הוא מברשת איפור לעיניים. מדובר על מברשת דו צדדית עשויה משילוב מושלם ומאוזן של שיער עזים טבעי וסיבים סינטטיים. 

 

© יחסי ציבור

 

ג'ל גילוח מועשר בפחם של קרמה מן

עוד מוצר מאמץ את טרנד הפחם והפעם - ג'ל גילוח לגברים מועשר בפחם פעיל ומרכיבי לחות היוצר מעטה סמיך להגנה על העור. לפחם הפעיל יש יכולת לספוח לכלוך ושומן בצורה יעילה, מה שמאפשר גילוח צמוד ומותיר את העור נקי וחלק יותר לאחר הגילוח. בנוסף לכך מרכיבי הלחות מונעים תגובת אדמומויות ויובש בתום הגילוח וגורמים לעור להיות נעים יותר. 

©טל אזולאי

 

 

תגובות