סופר סטייל: טריק האיפור של נאיה פדרמן. עידן מלכה

סופר סטייל: טריק האיפור של נאיה פדרמן

השבוע במדור "סופר סטייל" מתארחת הכוכבת היפיפיה נאיה פדרמן שחופשת בפנינו טיפ איפור מגניב שלמדה על סט הצילומים. וגם: עם איזה מעצב היא הייתה רוצה לשתף פעולה ובאיזה פרויקט אופנתי היא הרגישה אלגנטית ויוקרתית?

עם אינסטגרם מצליח, תפקידים נחשקים וסטייל שהוא בייסיק אבל נוטף ממנו אלגנטיות ושיק, אין ספק שנאיה פדרמן היא כוכבת שעוד נראה אותה צועדת על שטיחים אדומים בהוליווד (בהנחה שיחזרו האירועים). עד אז, זכינו לשוחח איתה על משחק, אופנה וטיפוח.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר?

"הדבר הראשון שאני עושה בבוקר הוא לבדוק את הטלפון שלי. אני חושבת שזה מה שרוב האנשים עושים בבוקר. אני נכנסת לחדשות לראות מה חדש, מה פספסתי ואז מדפדפת ברשתות החברתיות. ולאחר מכן אני מתחילה את היום שלי, מצחצחת שיניים, עושה את שגרת הטיפוח שלי עם כל הקרמים וממשיכה עם היום".

אז, מהי שגרת הטיפוח שלך?

"אני משתמשת במוצרים של קרן ברטוב שהיא הקוסמטיקאית שלי. השגרה מורכבת מכמה סוגים של סרומים, חומצות, סבון פנים וקרם לחות". 

חדר כושר או אימון בחוץ?

"האמת שזאת שאלה ממש קשה. אני גרה ליד הים אז אני אוהבת לרוץ בים ולעשות שם הליכות, אבל אימון בחדר כושר זאת גם אהבה. אני לא יודעת מה להחליט, שניהם ביחד".

את מקפידה על שגרת כושר ותזונה?

"כן, מאוד. אני מתאמנת לפחות שלוש פעמים בשבוע. מבחינת תזונה, אני אוכלת מה שבא לי אבל במינונים. אני חייבת לאכול בריא כי אני חולת צליאק, אז אני לא יכולה לאכול בצקים וגלוטן. לכן התזונה שלי היא די בריאה, אבל אני לא מונעת מעצמי לאכול".

את רגילה להתאפר ביום יום?

"לא, האמת שביום יום אני בכלל לא מתאפרת. אני מתאפרת רק לאירועים חשובים או בצילומים שמאפרים אותי, אבל ביום יום אני בכלל לא מתאפרת". 

מוצר טיפוח או איפור שהוא מאסט מבחינתך? 

"אם אני לא מתאפרת תמיד יש לי לובלו בתיק, לובלו בצבע ורדרד כזה. אז כשבא לי להרגיש כאילו אני מאופרת אז אני שמה לובלו על השפתיים. אז הוא תמיד נמצא לי בתיק".

יש לך טיפ טיפוח או איפור שלמדת על הסט? 

"נכון יש את הטינט לפנים? אז גיליתי אותו לפני חמש שנים, לפני שהוא פרץ ככה בישראל. כשאיפרו אותי בסרט 'ג'סטה' שמו לי את זה על הפנים ולא הבנתי מה הקטע של 'הלק' הזה ששמים על הפנים. אני עפתי על זה וגיליתי ששמים את זה מתחת למייקאפ ולא מעל, שזה משהו שלא הרבה יודעים. כאילו, מורחים את הטינט מתחת למייקאפ ולא מעל ואז זה יוצר גוון הרבה יותר עדין ויפה ולא מאוד 'מאופר'".  

בשבועות האחרונים, אפשר היה לראות את פדרמן בלבוש שלא אופייני לה במהלך היום יום, וזאת בשל העובדה שהכוכבת הצעירה לוקחת חלקת בסרטו החדש של ארז תדמור "בחורים טובים".

"הצטלמתי לסרט 'בחורים טובים', תפקיד ראשון שלי בעולם המבוגרים, בתור דתייה מהמגזר החרדי האשכנזי - ליטאי. למדתי את התפקיד עם כל מיני נערות חרדיות שסיפרו לנו על העולם שלהן. איך מתנהל השידוך בין זוגות, עולם השידוכים וכמובן שראיתי סרטים מהעולם החרדי. זה היה מאוד כיף ומעניין, מרענן לדעת דברים חדשים שלא הייתי מגלה אותם במקום אחר". 

 

 

ונחזור לאופנה, כאשר את קונה פרטי אופנה, את מעדיפה לקנות פריטים ממעצבים או ממותגים יותר עממיים?

"אני לא אחת שתסתובב עם כתוביות של מותג או שיראו שאני לובשת מותג, כן יוצא לי ללבוש מותגים, אבל סביר להניח שאף אחד לא יזהה שאני לובשת על עצמי מותג. אני בעיקרון אוהבת להתלבש מאוד פשוט, אני לובשת בערך כל יום טי שירט לבנה או בגדי ספורט. אני מעדיפה להתלבש כמה שיותר פשוט".

יש לך פריט אופנה בוויש ליסט שאת מתכננת עליו? 

"האמת שלא כי בתקופת הקורונה הבנתי שצריך קצת להירגע מכל הקניות ושאני לא יכולה להרשות לעצמי לתכנן כל כך הרבה תכנונים. אז כרגע אין לי פריט שאני חמה עליו ואני מסתפקת בבגדים שיש לי בארון".

מאיזה מותג אופנה או בלוגר את שואבת השראה?

"אני מאוד אוהבת את היילי ביבר ואת איך שהיא מתלבשת. אני מאוד אוהבת את הסטייל שלה שהוא מאוד סטריט ופשוט אבל מגניב. אני מאוד אוהבת את איך שהיא מתלבשת ולפעמים לוקחת השראה ממנה".

עם איזה מעצב אופנה היית רוצה לשתף פעולה?

"האמת שיש מעצב אופנה ישראלי, ויוי בלאיש, שהוא מעצב שמלות וזכיתי שהוא יעצב לי את השמלה בסרט 'עד הקצה', שמלת נשף והתאהבתי בו. אני הכי אשמח לעבוד איתו שוב, הוא סופר מוכשר ואני מתה על העבודות שלו".

מתוך כל הפקות האופנה שיצא לך לעשות, מה הפרויקט האופנתי שהכי נהנית להשתתף בו?

"אני חושבת שהפרויקט האופנתי שהכי נהניתי להשתתף בו הוא שיתוף הפעולה שעשיתי ביחד עם חברת האיפור של 'שאנל', שהגיעה המאפרת הראשית של שאנל בפריז בשביל לאפר אותי פה בארץ. זה היה מאוד מרגש והרגשתי מאוד אלגנטית כזאת ויוקרתית. היה לי מאוד כיף להצטלם לשאנל זה ממש לא מובן מאליו".

 

תגובות