הקראש לאורנג': כך תתאפרו לפי הטרנד החם של הקיץ. מריה סולוביוב

הקראש לאורנג': כך תתאפרו לפי הטרנד החם של הקיץ

האביב כבר כאן וחברות האיפור מקבלות את העונה היפה של השנה במנעד של גוונים כתומים רכים. אז איך נכון להתאפר בעונה החמה עם הגוון הלוהט של הקיץ? ירין שחף נותן לנו את כל הטיפים

למרות החיסונים, התו הירוק וכל הרצון לחזור לנורמאליות - המסכות לא הולכות להיעלם בקרוב. ענקיות האיפור והיופי שסובלות מירידה במכירות, מנסות בכל דרך להתמקד באיפור העיניים. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מסביר: "הבשורה לאיפור לאביב-קיץ 2021 נעה בין כתום מישמש לכתום ברונזה, בין כתום אפרסק לכתום חלודה. הצבע נחשב לאהוב ופופולארי, כיוון שהוא מאפשר להבליט את הנתונים הטבעיים מבלי לנסות להשתלט".

 עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בחלוף העונה הקרה, צבעי האיפור הקודרים של החורף, מפנים מקום לטובת גוונים טבעיים ובהירים שמתכתבים עם הצבעוניות ופריחת האביב. הגוון הכתום מעניק שמחת חיים ומשדר בריאות של עור. הריסים מקבלים חיזוק משמעותי בשתי שכבות עבות, שמעניקות מראה עיניים פתוח ומואר והסומק המבצבץ משתי קצוות המסכה משתלב במנעד הכתום.

© איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

בין חורף לקיץ - כל מה שחשוב לדעת

  1. לפני שניגשים למלאכת האיפור, חשוב לנקות מדי פעם את מברשות האיפור. הן צוברות אבק במגרה או בתיק האיפור, ומשמשות מצע פורה לחיידקים, שיכולים לגרום לגירויי עור, אדמומיות בעיניים ואפילו דלקות.

  2. במהלך החורף, מתקיים שילוב של קור ולחות המשפיע על העור. אחוזי הלחות הנמוכים והחימום מלאכותי של מזגנים נותנים את אותותיהם על הפנים, והתוצאה: שפתיים סדוקות ועור פנים יבש המאבד מגמישותו וחיוניותו. כדי למנוע נזקים יש להניח קרם לחות מידי יום. מתחילים באזור הפנים וממשיכים לאורך כל הצוואר שם העור קמיט במיוחד.

  1. ככל שהטמפרטורות עולות יש להפחית בכמויות האיפור. העונה החמה היא לא הזמן להעמיס בשכבות איפור. בעוד שבחורף האיפור שורד ומתקבע בקלות על פני העור, הרי שבעונה החמה הפנים מפרישות זיעה ושומן הגורמים לו להימרח ואף לנזול. 

מה נכון לאיפור בין עונתי ובאילו מוצרים משתמשים?

פריימר

אחרי קרם הלחות מניחים פריימר. מדובר בשכבת יסוד, שיוצרת חוצץ בין מוצרי האיפור לעור. הוא משפר פלאים את עמידות האיפור, מונע ברק, מטשטש נקבוביות וקמטוטים, ומגן על האיפור שלא ימרח או ייטמע בעור. הפריימר מופק משעווה סיליקונית, המעניקה לעור מראה אחיד וחלק. יתרונו הגדול הוא ההתאמה לתנאי החום והלחות של האקלים הישראלי.

© איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

מייק-אפ

יש להקפיד על שכבת מייק-אפ דקיקה ואוורירית, שלא תכביד על העור ולא תינתק בזמן הזעה. יש להעדיף מייק-אפ נוזלי בעל מסנן קרינה שיגן מפני השמש.

טקסטורה

ככל שמרקמי האיפור יבשים יותר, כך הם ישרדו יותר. העדיפו מוצרים אבקתיים כמו צלליות אבקה ופודרה בתפזורת. השתמשו בצלליות פסטל בעלות מרקם קטיפתי. הגוון לא נוטה להיטמע בעור, והשטח סביב העין יהיה מכוסה כולו בצבע לזמן רב.

צבע

המגמה האביבית מתרכזת בגוונים של כתומים: כתום אפרסק, כתום פסטל, כתום חלודה, או כתום תפוז. 

ברונז'ר

את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז’ר, המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.

© איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

סומק

אחד הטריקים הסודיים של המאפרים הוא סומק ססגוני רב שכבתי המורכב מגוונים קרובים. הסוד הוא שילובי הגוונים. עדיף להתחיל עם מעט חומר על המברשת וכל פעם להוסיף. כדי לאמץ מראה אביבי מרענן, בוחרים בגוונים טבעיים של ורוד, אפרסק, כתום אדום וחמרה.

ליפסטיק

להשלמת המראה, מומלץ למשוח את השפתיים בליפסטיק עתיר לחות בגוון של ורוד-כתום אפרסק או בגוון ניוד טבעי. למי שמבקשת מראה חושני יותר, אפשר להדגיש את השפתיים בגוונים כהים ועמוקים יותר.

 

תגובות