נועה קירל משיקה קולקציה חדשה במופע מיוחד. דימה טליאסנקי

נועה קירל משיקה קולקציה חדשה במופע מיוחד

נועה קירל משיקה קולקצית ביגוד ואקססוריז חדשה בשיתוף עם האתר TERMINAL X. כיאה לקירל, היא משיקה את הקולקציה בדרך ייחודית כמו שרק היא יודעת לעשות - עם מופע מיוחד ותצוגת אופנה שמשלבת טיקטוקריות צעירות

הזמרת נועה קירל ואתר האופנה TERMINAL X השיקו היום את הקולקציה המשותפת שלהם לכבוד העונה החמה. לכבוד ההשקה יצרו השניים מופע אומנותי בשילוב, איך לא, מסכי ענק עם ויזואליות ועשרות רקדנים שמקיפים את קירל בדיוק כמו שהיא אוהבת.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 

© צילום מסך מיוטיוב

 

המופע חושף את הקולקציה החדשה שכוללת מגוון פריטים לנשים, גברים ובנות, ומעוצבת בסגנון קז'ואל בגווני פסטל בהירים. בתצוגת האופנה לוקחות חלק טיקטוקריות  שנבחרו על ידי נועה בעצמה כמשפיעניות מובילות דעת קהל והן בעצמן הציגו את הבגדים והלוקים השונים - שינוי מרענן ומבורך בו נערות וצעירות מציגות את הבגדים ולא דוגמניות שמייצגות מודל יופי לא ריאלי, בניהן: גל גהלי, נועה בוג, מיכל מצוב ונויה כהן.

 

© צילום מסך מיוטיוב

 

© צילום מסך מיוטיוב

הקולקציה של נועה קירל, מבטאת את הטעם האישי, הסטייל ופרטי האופנה שהיא הייתה רוצה בארון הבגדים שלה. הקולקציה כוללת פרטי לבוש, אקססורייז ונעלים לנשים, ילדים ולראשונה גם גברים, בצבעי פסטל- תכלת, כתמתם, ורוד, לבן, קרם, שחור. מדובר בקולקציית בייסיק של יותר מ-100 דגמים, המאופיינת בתור "Mix & Match", כאשר ניתן להתאים בין מגוון הפריטים והגזרות השונות. מבין הפריטים ניתן למצוא: טישרטים, טופים, מכנסיים קצרים וארוכים, ג'קטים, ווסטים, וטווח המחירים נע בין: 69.90-199.90 שקלים.

© דימה טליאסנקי
© דימה טליאסנקי
תגובות