איזה יופי: קופסת ההפתעות של גל גברעם. זוהר שטרית

איזה יופי: קופסת ההפתעות של גל גברעם

לנקום משיקים סרום חדש לשיקום הריסים, קרמה עם סדרה חדשה של דיאודורנט סטיק בריחות עדינים ונעיים, סבוקלם מכינה אותנו לקיץ עם קרם הגנה שעוזר נגד צריבת מדוזות וגל גברעם משיקה קופסת הפתעות מושקעת במיוחד!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

LASH REVITALIZING SERUM

לנקום משיקה סרום טיפוח להעצמה וחידוש מראה הריסים מסייע ביצירת מראה ריסים ארוכים וחזקים יותר משורש הריס ועד הקצה. בעזרת פורמולה חדשה וסודית לנקום מבטיחים לנו ריסים מחודשים, משוקמים, צפופים ועבים יותר. לנקום בחרו את ארבע חומצות האמינו המרוכזות ביותר המצויות באופן טבעי בריסים, ארגינין, חומצה גלוטמית, פרולין וסרין בכדי לפתח פורמולה מחזקת רבת עוצמה לריסים. הסרום החדש מגיע באריזת זהב מהממת ויפה ועם מברשת נוחה לשימוש ומריחה. מחיר מומלץ לצרכן: 165 שקלים.

 

© יח"צ חו"ל

 

סדרת הסטיק החדשה של קרמה

מותג הטיפוח Crêma מרחיב את סדרת הדיאודורנטים ומשיק סדרה חדשה של דיאודורנט סטיק אנטי-פספירנט, בעלת נוסחה הפועלת ביעילות ומעניקה הגנה פעילה עד 48 שעות. הסדרה החדשה מועשרת בוויטמין E לטיפוח העור, בעלת מרקם נעים למריחה המתייבש במהירות ולא משאיר סימנים לבנים על העור או הבגד. הסדרה כוללת ארבעה ריחות חדשים, עדינים ונעימים במיוחד:  ורד וניל, נרולי מגנוליה, אשכולית למון גראס ומאסק. מחיר מומלץ לצרכן:  12.80 שקלים.

© טל אזולאי

קופסת ההפתעות של גל גברעם

הכוכבת הכי חמה של הרגע, הלוא היא גל גברעם נבחרה להשיק ולהרכיב את קופסת ההפתעות החדשה לאתר COVERME. קופסת ההפתעות של גברעם מכילה כ-15 מוצרים מעולמות הביוטי והלייף-סטייל ואת כולם, כמובן, היא בחרה בקפידה בעצמה. מכיוון שמדובר בקופסת הפתעות, לא נוכל לגלות לכם מה יש בפנים, רק נספר שיש מוצרי איפור, טיפוח, מוצרים לשיער ואפילו בושם קטן וכל המוצרים מאוד מוקפדים, איכותיים ומיוחדים. כל המוצרים הם בגודל מלא ושווי המוצרים יחד עומד על 1000 ש"ח. מטרת הקופסה היא לפנק והפתיע את עצמך או להביא לחברה מתנה מפנקת. מחיר: הקופסא נמכרת באתר ב-249 שקלים. 

 

© זוהר שטרית

 

 SEA & SUN

חברת הדרמו-ביוטי SeboCalm משיקה לקראת הקיץ את SEA & SUN -  סדרת תכשירי הגנה מהשמש ומצריבת מדוזות. הסדרה כוללת קרמי הגנה מהשמש למבוגרים ולילדים עם מקדם הגנה 50SPF וספריי תחליב הגנה משמש 50SPF לכל הגוף. המרקם של כל מוצרי הסדרה נעים, נספג בקלות בעור ולא נשאיר תחושה לא נעימה. מחירים: 99.90-119.90 שקלים.

 

© חן ברקוביץ

 

 

תגובות