מרענן: טריק הטיפוח שיקרר לכם את הקיץ. AdobeStock

מרענן: טריק הטיפוח שיקרר לכם את הקיץ

הטריק הזה הוא אחד מהטריקים המוכרים והפופולארים ביותר ברשתות החברתיות והוא כבש כבר מזמן את עולם הטיפוח. הוא מרענן, הוא מטפח והוא לגמרי מאסט!

בשנים האחרונות הרבה סלבריטיז אהובים חשפו את סודות הטיפוח הכי כמוסים שלהם, שלפיהם גורמים להם לזהור. חלק מהטיפים מוצלחים וחלקם פחות, אך מבין הטיפים השונים בלט לאחרונה טיפ אחד שהופך לפופולרי ברשתות החברתיות והוא פשוט מאסט לאקלים הישראלי. הטיפ הוא פשוט מאוד - לשים קרח על הפנים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מבין הסלבריטיז שהכניסו את הרגל הקרח לשגרת הטיפוח שלהם תוכלו למצוא את השחקנית היפה מדלין פאץ', שסיפרה על ההרגל המיוחד שלה בסרטון בערוץ היוטיוב שלה. היא הסבירה שבבוקר עור הפנים שלה נפוח ועיסוי הפנים עם קרח עוזר לה להרגיע את הנפיחות ונותן תחושה מרעננת.

מדלין לא היחידה, גם קוסמטיקאיות ומאפרות מסביב לעולם המליצו להכניס את ההרגל לשגרת הטיפוח. להרגל מספר יתרונות, הקרח מפחית נפיחויות, מעודד סירקולציית דם, מפחית מראה של נקבוביות פעורות וכמובן גם מרענן. מאפרות רבות המליצו לעסות את הפנים עם קרח לאחר שגרת הטיפוח, שכן לפיהן הדבר עשוי לעזור להכין את עור הפנים לאיפור.

כדי להשיג את התוצאה הרצויה, מומלץ לעסות את הפנים באזורים הגבוהים עם קרח ואפשר גם להשתמש ברולר לעיסוי הפנים שהיה במקפיא לפני כן, לקבלת אפקט דומה. עדיף לא לשים ישירות את הקרח על עצמות הפנים היות והקרח יכול להיות קר מדי. כמו כן, מומלץ להחזיק את הקרח בעזרת בד ולא ישירות בידיים, על מנת לא להקפיא את היד.

לאחרונה, הרבה טיקטוקרים אמצו את ההרגל ומצאו שיטות חדשות לשימוש בקרח שיכולות להקל על השימוש. אחת המשיטות הפופולריות ביותר היא לקחת ליפסטיק שכבר לא בשימוש, לרוקנו ולנקות אותו לגמרי. לאחר מכן, למלא את אריזת הליפסטיק במים ולשים אותה במקפיא עד שהמים קפאו לגמרי (כמה שעות לפחות). השימוש בזה הוא מאוד פשוט, פותחים את המוצר ומורחים את הקרח שבפנים כמו ליפסטיק, רק שבמקום לשים אותו על השפתיים, שמים אותו על האזורים הרצויים. ניתן גם לעשות את אותו הדבר עם נוזל אחר במקום מים, כמו תה ירוק אשר הוכח כבר ממזמן כנוגד חמצון. וכך, כולנו נוכל להנות מהטיפ הנוצץ בצורה נוחה לשימוש שתרענן אותנו בבקרים קשים.

תגובות