דר זוזובסקי: "נכנסה בי מודעות למה אני מכניסה לגוף שלי". יניב אדרי

דר זוזובסקי: "נכנסה בי מודעות למה אני מכניסה לגוף שלי"

השחקנית והדוגמנית הבינלאומית, דר זוזבסקי, הצטלמה זו העונה ההשנייה לקמפיין עבור חברת הטיפוח "LOVE BEAUTY & PLANET", לכבוד כך ישבנו איתה לשיחה על טיפוח, אקולוגיה וצילומים

השחקנית והודגמנית הבינלאומית, דר זוזובסקי, מובילה זו העונה השנייה את הקמפיין של חברת הטיפוח האקולוגית "לאב, ביוטי אנד פלנט". לכבוד הצילומים החדשים, תפסנו את זוזובסקי המקסימה לשיחה על טיפוח, אקולוגיה ומה שבניהם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי: 

זאת הפעם השנייה שאת מצטלמת לקמפיין של המותג, איך זה מרגיש?

"נכון, זאת העונה השנייה שאני הפרזנטורית של החברה המושלמת בעולם "לאב ביוטי אנד פלאנט". והאמת מרגיש לי שאנחנו יחד הרבה יותר מזה. אני מתרגשת מהעבודה איתם כי אני מרגישה מחוברת מהמקום הכי אישי למותג ולערכים שלו. צילמנו בחופי אפולוניה עם הצוות המוכשר ביקום. היה מרגש לצלם במקום הכי יפה בארץ ובחופים בהם גדלתי".

את מתחברת לערכים של המותג?

"המותג הוא טבעוני ואקולוגי. האמת שפעם ראשונה נתקלתי בהם באל איי, זה היה לפני שהם הגיעו לארץ, וכבר אז נדלקתי על המיתוג והאג׳נדה שלהם, ככה שזה היה שילוב מושלם ומדויק בשבילי לייצג אותם. אני מכורה לריח של המוצרים שלהם ולתחושה שהם מעניקים לי. והכי כיף לי לדעת שאף אדם או חיה לא נפגעו מתהליך הייצור שלהם.

בשנתיים האחרונות עשיתי שינוי מאוד גדול באורך חיים שלי. הורדתי בשר, עוף ומוצרי חלב מהתפריט שלי. פתאום נכנסה בי מודעות של מה אני מכניסה לגוף שלי ואידיאולוגית היה לי קושי גדול להמשיך. בנוסף התחלתי לעשות שינויים קטנים באורך חיים שלי".

© יניב אדרי

כמו מה?

"אני משתדלת לצרוך מחברות טבעיות וידידותיות לסביבה, ואני צופה בהרבה סרטים דוקומנטריים שמדברים על השינוי שהכדור שלנו עובר. אני חושבת שהדבר הכי חשוב זה להתעניין, לקרוא וללמוד. אני גם סוחבת איתי בקבוק רב פעמי לכל מקום וזה גם הרבה יותר סטייל. בנוסף, גם הפחתתי משמעותית את כמות הצריכה שלי. אני מעדיפה לקנות ג׳ינס אחד טוב שיילך איתי שנים מאשר להחליף ולזרוק כל עונה".

מהי שגרת הטיפוח שלך?

"אין לי שגרה קבועה. אני מתקלחת, שוטפת פנים, שמה קרם הגנה ומנסה להמנע מהרבה שמש במהלך היום. בערב אני מורחת סרום או קרם תלוי במצב רוח".

© יניב אדרי

את עובדת הרבה בחו"ל, איך את שומרת על שגרה בכללי ושגרת טיפוח בפרט עם כל הטיסות והעייפות שמצטברת?

"בשנה האחרונה טסתי הרבה פחות ממה שאני רגילה בדרך כלל בגלל הסגרים והעוצרים למיניהם. אבל גם בארץ העבודה על סטים לפעמים דורשת לילות לבנים, שעות על גבי שעות של עייפות מצטברת. אני ממש משתדלת בימים בהם אני לא מצטלמת לתת לעור שלי לנוח. בלי איפור ובלי חומרים אוטמים. כשאני כן טסה אני מקפידה לשים מסיכת לחות והזנה כשאני מגיעה למלון, לישון טוב ולשתות הרבה מים. ובטיסות ארוכות במיוחד אני גם שמה מסיכה תוך כדי הטיסה וקצת מבהילה את הדיילות".

מאז הקורונה, את יותר מפחדת או מקפידה על חיטוי כשמאפרים אותך לפרויקטים?

"גם לפני הקורונה, מאז ומתמיד, הקפדתי על חיטוי. העור שלי רגיש ומגיב ללכלוך מאוד מהר. אז למדתי להקדים תרופה למכה ולשמור שתמיד יהיה לי סט מברשות שהן רק שלי".

© יניב אדרי

הוצאת בושם תחת המותג הפרטי שלך, יש מחשבה גם להתפתח לעוד כיוונים בעולם האופנה והביוטי?

"אני אוהבת ליצור וזה משהו שהוא מאוד בדמי. היצירה מתחילה אצלי מתוך צורך הכי אישי במשהו שעוד לא מצאתי או ראיתי והיה עושה לי טוב. אם היצירה שלי נוגעת בעוד אנשים זה כיף ענק, ומבחינתי הידיעה שיכלתי לעזור למישהי ולתת משהו ממני זה בונוס עצום".

 

תגובות