אבל שיישאר בנינו: הסודות של הסלבס ללוק המושלם בשטיח האדום. gettyimages.IL/Presley Ann

אבל שיישאר בנינו: הסודות של הסלבס ללוק המושלם בשטיח האדום

אי פעם תהיתם איך המפורסמים תמיד נוצצים באירועים מכובדים? אז הנה מה שקורה באמת מאחורי הקלעים ואיך זה מתקשר לקליפת בננה?

מקים קרדשיאן ועד ליידי גאגא, לכל הסלבס יש את הטריקים שלהם לאיך לזהור על השטיח האדום. תהיו בטוחים שרגע לפני שיצאו לאירוע, עמד סביבם צוות שלם שדאג לכך שיהיו הכי נוצצים שיש ובאמצעות הפתרונות הכי יצירתיים שיש. אתם גם תופתעו לשמוע שהטריקים שלהם אפילו יכולים להועיל לנו בחיי היומיום.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

תמרחו קליפת בננה על הרוכסן שלכם

מכירים את זה שאתם חוזרים מאירוע באים לפתוח את הרוכסן של השמלה, אבל הוא נתקע. אז שתדעו שאתם לא לבד בזה, אפילו הסלבס הכי נוצצים נתקלים בבעיה הזאת. הפתרון שלהם לבעיה הוא למרוח סבון מוצק או אפילו קליפת בננה על הרוכסן, השומניות שלהם תעזור לרוכסן להיפתח.

© adobestock

שייפו את הסוליות של הנעלים בנייר זכוכית 

האם יש דבר יותר ויראלי ברשת מנפילות של מפורסמים? ובמיוחד אם זה בשטיח האדום. אז כדי להיפתר מהבעיה המביכה הזאת, הצוות של האושיות דואגים לשייף את סוליות הנעליים שלהם בנייר זכוכית לפני כל אירוע. אז הנה הפיתרון הגאוני לאיך לא "לדפוק גלבה" באירועים.

הדביקו מסקנטייפ כדי להחזיק את המחשופים

באירוע בו יש מצלמה בכל פינה חשוב להימנע מפדיחות. לכן כל המפורסמות כולל קים קרדשיאן דואגות להדביק מסקנטייפ שמותאם לגוף כדי להחזיק את המחשוף. הנה לכם פתרון גאוני לאיך ללבוש מה שרוצים מבלי לדאוג כל האירוע שהמחשוף לא יזוז, רק בזהירות אחר כך כשאתן תולשות את הדבק מהגוף... 

© gettyimages.IL/Frazer Harrison

השתמשו במייבש שיער כדי ליישר קמטים בבגדים

רגע לפני שאתם חייבים לצאת הבגד מקומט? הידוענים מזדהים איתכם. כשהם צריכים לצאת לאירוע ואין זמן לגהץ את התלבושת, לעבור עליה עם מייבש שיער לגמרי ייעשה את העבודה. אז בפעם ההבאה שזה ייקרה לכם, תעברו על הבגד עם מייבש שיער ותזכרו שיש לכם בעיות של סלבס.

תמרחו לחות לשפתיים על השיער שלכם

איזה מעצבן זה שאוספים את השיער ואז יוצאות שיערות קטנות, אז מסתבר שגם את האושיות זה מעצבן. הפתרון היצירתי של הצוות שלהם זה למרוח לחות לשפתיים על השיער. הפתרון החכם הזה גורם לתמונות של הסלבס מהאירוע להיראות מושלמות ונטולות "שוונצים".



תגובות