איזה יופי: הפודרה שכבשה את הטיקטוק. adobestock

איזה יופי: הפודרה שכבשה את הטיקטוק

טרזמה משיקים סדרה חדשה לטיפוח שיער מתולתל, רמינגטון עוזרים לנו להחליק את השיער לכבוד עונת האירועים, טרנד הטאי דאי ממשיך להפציץ והפודרה שכבשה את הטיקטוק מגיעה לישראל! כל המוצרים שעשו לנו את השבוע

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

YOLO מציגים קולקצייה צבעונית וכייפית במיוחד לימי הקיץ

YOLO מציעה לקיץ מגוון רחב של ערכות יצירה בטרנד האופנתי של הטאי דאי שאף פעם לא נמאס. בנוסף, חוגגת הרשת את טרנד הטאי דאי עם כובעי באקט אופנתיים, שאפשר לצאת איתם לטייל ולחוף הים או הבריכה, בהדפס טאי דאי שחור או סגול (עלות: 55 שקלים).

 

© סטודיו יולו

 

סדרת הטיפוח לשיער יבש בתוספת שמן HEMP של טרזמה

מותג השיער טרזמה מצטרף גם הוא לטרנד החם בטיפוח ומשיק סדרת מוצרים חדשה המתאימה לשיער מתולתל. הסדרה כוללת שמפו ומרכך לשיער יבש המכילים שמן HEMP ותמצית פרח ההיביסקוס. הסדרה פותחה במיוחד על מנת להעצים את הברק בשיער ולהעניק לו הזנה עמוקה בלחות.  הנוסחה המקצועית, ללא צבעים מלאכותיים, חודרת בעדינות אל סיב השערה, מעניקה לשיער לחות ומותירה אותו מלא בברק. השמפו והמרכך מתאימים לשיער מתולתל, לסידור תלתלים בקלות ומשאירים את התלתלים מלאי לחות.

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

מחליק שיער קרמי רחב Pro Ceramic Extra

לרגל עונת האירועים, מותג מוצרי עיצוב השיער – רמינגטון מציע מחליק שיער קרמי רחב Pro Ceramic Extra. מחליק שיער קרמי רחב עם פלטות Advanced Ceramic ultra – פלטות חזקות יותר מפלטות קרמיות רגילות: נשמרות לאורך זמן, עמידות מפני שריטות וחומרים כימיים, ומעצבות שיער חלק יותר פי שלוש מתוצאות מחליק קרמי רגיל. המחליק מתחמם מהר מאוד, נח לשמוש ובעל צג דיגיטלי שנראה את הטמפרטורה. היה קל לעבוד איתו הוא החליק שיער מתולתל ועקשן בקלות. (מחיר: 269 שקלים).  

© באדיבות יחסי ציבור

הפודרה שכבשה את הטיקטוק מגיעה לישראל!

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מרחיב את סדרת אינפליבל ומשיק פודרה INFAILLIBLE FRESH WEAR. שמעניקה כיסוי ועמידות כמו של מייק אפ עם  מראה מאט כמו של פודרה, לגימור טבעי, קל ונושם. הפודה כבר כבשה את הטיקטוק עוד לפני שנחתה בישראל וזה לא מפתיעה כי היא עמידה לחום, זיעה ולחות ומנטרלת מראה שומני מבלי לייבש את העור.הפודרה מגיעה בארבעה גוונים להתאמה מושלמת. (מחיר מומלץ לצרכן: 65 שקלים).

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגובות