ירדן אדרי: "בתעשייה הזו חשוב לפתח עור של 700 פילים". אור גפן

ירדן אדרי: "בתעשייה הזו חשוב לפתח עור של 700 פילים"

היא לא פוחדת לענות לעוקבים שמגזימים בתגובות, לא מתחרטת על הפעילות שלה ברשתות החברתיות בזמן "שומר החומות" ויוצאת נגד האחיות חדיד, מצהירה שהיא מוכנה לאהבה אבל מבהירה שאין לה זמן בגלל העבודה הרבה על מותג מוצרי השיער שלה • ירדן אדרי בראיון מיוחד

ירדן אדרי (27) נכנסה לחיינו בסערה לפני כשנה וחצי כאשר הגיעה ממש לישורת האחרונה בריאליטי ׳האח הגדול׳.  לא מפסיקה להיות אחד השמות החמים בתעשייה, ואפילו להקים מותג משלה למוצרי שיער בשם “Jordi Hair״. לרגל השקת סדרת המוצרים החדשה, תפסנו את ירדן לשיחה קצרה בין היתר על העבודה הקשה בתור אשת עסקים, על האח הגדול ועל הרצון לאהבה בחייה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קודם כל, מזל טוב! השקת את מותג השיער שלך "JORDI HAIR"

"נכון, האמת שזה סופר מרגש. אני עובדת על המוצרים האלו מפברואר, הרגשתי שזה כמו לידה. הייתי רוב השנה בטיסות כי חיפשתי להביא חומרים טובים, אני רוצה שהמוצרים האלה יעבדו כמה שיותר גם בחו"ל. וזה מרגש!".

מאיפה הגיעה ההחלטה להקים מותג כזה?

"קודם כל יש לי אחים ספרים, האחים הגדולים שלי מתעסקים בשיער 30 שנה. וגם בגלל שדיברו הרבה על הקוקו שלי אז החלטתי שזה פשוט עסק. אני סובלת משיער דליל ופגום ונשירת שיער כבר שנים, מה השיער שלי לא עבר, אז היה לי הכי קל לדבר על זה. זה תחום שאני מבינה אותו וגם לומדת אותו כל יום".

ספרי לנו קצת על המוצרים

"בינואר הוצאתי בושם לשיער, שהוא מוצר הדגל הראשון של החברה. הסדרה החדשה שהוצאתי עכשיו נקראת 'רודיאו דרייב' והיא כוללת שמפו, מסיכה וספריי לשיער מתיר קשרים. זו סדרה שהיא ללא מלחים וללא פראבנים, זאת אומרת שהיא לא הורסת את השיער. כל החומרים על בסיס של שמנים טבעיים, קראטין טהור, שמן ארגן ושמן צ׳יה. זה בעיקר מיועד לבנות שעושות החלקה וצריכות לשמר אותה. אנשים עוד לא מבינים את הקטע של החברה שלי, אבל הם יבינו בהמשך כי ככל שסל המוצרים גדל אפשר להבין יותר מה הפרופיל של החברה. כל הקטע של החברה שלי זה שהיא תהיה חברה מקצועית לשיער - לשווק את המוצרים לספרים וקליניקות. שיער זו נישה שמפורסמות עוד לא נגעו בה, אז זה יהיה מזוהה איתי הרבה זמן".

© אלכס ליפקין

השוק רווי במוצרים של אושיות, את לא מפחדת מתחרות?

"אני לא חושבת שיש לי תחרות בשוק הזה. אף אחת לא נגעה בתחום השיער עדיין. זה לא קוסמטיקה, זה טואלטיקה, זה משהו אחר. אני הלכתי לנישה אחרת. בשיער אין לי מתחרות, היחידה שעשתה מוצרי שיער בישראל זו נועה קירל אבל המוצרים שלנו שונים. היא עשתה מחליק שיער ופן, ואני נגעתי פחות בטכנולוגיה אלא יותר בפורמולות עצמן. אז יש מלא סלבריטאיות שמוציאות מוצרים, אבל אף אחת לא עושה שיער. אז אין לי מתחרות, הנישה היא שלי".

עד כמה את מעורבת בתהליך יצירת המוצרים עצמם?

"אני היחידה שמעורבת. אני בניתי את החברה הזו מאפס. אני בחרתי את הלוגו, את המיתוג, הצבעים, איך זה יראה, את המדבקות, החותמות, הריחות, ההרכב של החומר. כמובן שמגיע קרדיט ענק לשותף שלי שי שהוא בעצם מתקצב את כל זה מבחינה כלכלית, אבל את כל היצירתיות וכל השפה של המוצר הזה, זה הכל אני לבד. יש לי צוות של אנשים שעובדים איתי ביחד כמו גרפיקאים והיצרנים במפעל שהם אנשים מאוד מוכשרים והם אלופים בלהרכיב את כל החומרים כדי שיצא הכי טוב שיש לשיער, הם מתעסקים בזה כבר 40 שנה אז הם הכי טובים בתחום. אבל אין משהו שלא עבר אצלי. זה שלי מאפס, אף אחד לא מתערב לי בעבודה, הכל שלי".

אם היית יכולה לבחור שהשיער שלך יראה איך שאת חולמת, איזה שיער חלומות היית בוחרת לעצמך?

"בחורף הייתי אומרת שיער מלא, שטני וגלי שמתנופף רוח. בקיץ אני אומרת רק קוקו אסוף, ושיהיה דליל כדי שאני אוכל לאסוף אותו ולא יהיה לי חם. זה משתנה בעונות השנה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JORDI (@iyardenedri)

עוד לפני שנכנסת ל"אח הגדול", תכננת שכשתצאי תהפכי לאשת עסקים?

"לא, לא חלמתי. היה לי עסק לפני זה של האומנות. מכרתי אומנות לאספנים, מה שאני עושה גם היום. אבל זה ביזנס שהוא יותר ספציפי לקהל ספציפי, שלא צריך פרסום ב'האח הגדול' בשבילו. אז חשבתי שאני אשאר רק בנישה הזו. כשיצאתי, יצאתי לוואחד קהל של אהבה. גם הייתה קורונה והתחלתי להמציא את עצמי ולראות איפה אני יכולה לגעת שגם מעניין אותי ואני אוהבת. ישר הגעתי לשיער. זה הכי אני בעולם".

את חושבת שלפעמים עדיין ממתגים אותך כפליטת ריאליטי, ולא מצליחים לראות  מעבר?

"מה, באתי לריאליטי ולפני זה לא היה לי כלום? נולדתי בריאליטי? קודם כל לא. אני באתי אישה חזקה, אסרטיבית, אינטיליגנטית ועצמאית עוד הרבה לפני התכנית. השתתפתי ב'האח הגדול' בגיל 25, אבל 25 שנה חייתי לפני, אז באתי עם הרבה, והריאליטי בכלל לא מגדיר אותי".

 היית חוזרת שוב על החוויה

"הייתי חוזרת על זה שוב, זו חוויה מטורפת. היה לי כיף סך הכל ואני שלמה עם כל הדרך שלי".

איך מתמודדים עם תגובות של אנשים?

"יש אנשים שמעבירים ביקורת בצורה שהיא מאוד מכבדת, ואני גם יכולה לקבל את הביקורת. יש דברים שאפילו שיניתי ויש דברים שבחרתי שלא לשנות. אבל יש אנשים ספציפים שמגיבים תגובות מאוד מכוערות עם שפה מאוד נמוכה. זה לא קורה הרבה, אני בתעשייה הזו כמעט שנתיים ואפשר בינתיים לספור על יד אחת כמה פעמים זה קרה, שזה קללות ודברים מאוד מכוערים. אבל טיפלתי בזה בפן המשפטי של העניין. אני לא מתרגשת מזה, זה לא מעניין אותי, אבל מי שמרשה לעצמו לקלל או לדבר בשפה שהיא לא מכבדת, אני גם כותבת לו 'הגזמת', 'לא לעניין', 'שפה מאוד מכוערת', או 'איפה גדלת?', כי לא מדברים ככה לאנשים. יש אנשים שכותבים מילים קשות, אני לא מתביישת לענות להם. מי שמביע את דעתו זה מהמם, באהבה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JORDI (@iyardenedri)

9999

לפעמים ביקורות או מילים קשות מצליחות גם לחלחל אלייך?

"אפילו לא קצת. אני הבנאדם הכי אדיש שתכירי ביקום, אני ממש אדישה. שום דבר לא חודר אותי, כל מה שאומרים לי לא רלוונטי. אני מאוד מפוקסת, אני יודעת לאן אני רוצה ללכת, אני יודעת לאיפה אני כבר עכשיו הולכת. אני מחוברת למציאות ולקרקע ולא שכחתי מאיפה באתי. אם זה דברים רעים או ביקורות לא לעניין, אני לא שם. בתעשייה הזו חשוב לפתח לא של פיל, עור של שבע מאות פילים".

ומה עם אהבה? 

״זה קטע אבל אין לי זמן. אני כל היום עובדת, ואני עובדת נורא נורא קשה, במיוחד עכשיו כשהחברה פתאום מתרחבת ולא נשארת רק במוצר אחד. אבל הלוואי שזה יגיע, אני מאוד רוצה. אני יכולה להגיד לראשונה מזה הרבה זמן שכן, שבא לי. מתחילים איתי בלי סוף, אבל אני לא בנאדם שיוצא הרבה אז איפה כבר יש לי להכיר. זה רק באינסטגרם, ובאינסטגרם אני לא באמת עונה. אני מסתכלת על האינסטגרם שלי כחלק מהעבודה ואני לא באמת עכשיו יכולה להיכנס להודעה הודעה, יש לי כמויות אדירות של הודעות. אבל פה ןשם כן קופצת איזו הודעה ואני גם עונה".

את מסוג הנשים שלא מפחדות להגיד את הדעות שלהן בפומבי. את חושבת שזה עולה לך בקהל שלך?

״אני אומרת הכל ועונה, ואם משהו לא מוצא חן בעיניי ידעו שהוא לא מוצא חן בעיניי. אני עושה דברים בצורה שהיא מכבדת, זה נורא קשה. זה חד משמעית עולה לי בקהל. במבצע האחרון ב״שומר החומות״ זה עלה לי בעוקבים אבל זה לא עניין אותי. העלתי תכנים שהם בעד ישראל, לא מחקתי את זה, זה עד היום בקיר שלי וככה זה יישאר. מי שלא טוב לו - יום טוב לו. אותי זה לא מעניין עוד עוקב או פחות עוקב, מי שהתכנים שלי לא מתאימים לו שיוריד עוקב. אני לא מקבלת בשום פנים ואופן את מה שעשו לנו האחיות חדיד ומבחינתי רק לצאת כמה שיותר נגד הדבר הזה"

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JORDI (@iyardenedri)

את עושה המון דברים - אשת עסקית, אמנית, כוכבת רשת, דוגמנית - איך את מגדירה את עצמך?

"אני עושה בעיקר את התחום של השיער, את 'Jordi Hair', אבל אני נוגעת גם בהרבה דברים אחרים. אני עובדת קשה. לפעמים אני אומרת 'הבטיחו לי חיים נוצצים, איפה הם?'. לא קיימים, אין חיי זוהר באמת, זה הכל אשליה. בסוף אתה עובד, פורק סחורות מהאוטו וחותם על חשבוניות. עובדים קשה ואין מה לעשות, אלו החיים ורק עם עבודה קשה מגיעים לתוצאות. אני חושבת שההגדרה הטובה ביותר לעצמי היא 'בעלים של מותג שיער'. זה שם, אני הכי שם. אני יותר נוכחת שם מבכל מקום אחר".

 

 

תגובות