במיוחד בקיץ: כך תשמרו על ריח הבושם לזמן ממושך. adobestock (אילוסטרציה)

במיוחד בקיץ: כך תשמרו על ריח הבושם לזמן ממושך

הבושם מתנדף מהר מאוד מגופכם? אז כנראה שאתם מתבשמים לא נכון. הנה הטריקים שיעזרו לכם להריח נעים לאורך כל היום

מכירים את זה שאתם יוצאים מהבית והבושם הספיק להתנדף?  הרגשה מאוד מבאסת. לכן חשוב מאוד לדעת להתבשם נכון .במיוחד בקיץ כשחם ומזיעים, הטיפים האלה יגרמו לכם להרגיש רעננים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

להתיז בנקודות הנכונות

אם לא יישמתם את הטיפ הזה עד עכשיו אז זה הזמן. כדי לשמור על ניחוח הבושם לאורך זמן, חשוב מאוד להתיז אותו בנקודות הדופק בבגוף - פרקי הידיים , בעורף, החלק הפנימי של המרפק ואפילו מאחורי האוזניים. אם תתיזו במקומות האלה הבושם יחזיק מעמד הרבה יותר זמן, מאשר אם תרססו באוויר ותיכנסו אל ענן הבושם כמו שרואים בסרטים.

© adobestock

למרוח לפני וזלין או קרם ללא ריח

אם אתם רוצים לוודא שהבושם יחזיק ממש לכל היום, אז בנוסף לטיפ הקודם, לפני שאתם מתיזים את הבושם, תמרחו וזלין או קרם גוף ללא ריח על המקומות בהם אתם מתכננים להתיז. השומן של הקרם והוזלין יעזרו לבושם להחזיק מעמד ולא להתנדף מהעור במהירות. 

לא לשפשף את הבושם

טעות נפוצה אצל הרבה אנשים היא שהם משפשפים את הבושם על הגוף וזה ביג נו נו רציני! השפשוף  רק יגרום לבושם להתנדף יותר מהר והוא יישאר לפחות זמן. לכן פעם הבאה שאתם מתבשמים פשוט תתיזו את הבושם ונסו להימנע ככל האפשר משפשוף העור...

© adobestock

התיזו את הבושם אחרי מקלחת

כדי להרגיש אקסטרה רעננים עם ניחוח שמחזיק מעמד, הטיפ הזה הוא בשבילכם.  התיזו על עצמכם בושם מיד אחרי מקלחת. בנוסף לתחושת הרעננות, הלחות בעור תשמור על הבושם שלא יתנדף במהירות.

כך תבשמו נכון את השיער

גם לשיער שלנו מגיע להריח נעים, אבל אם לא עושים זאת נכון הוא יכול להיהרס. בשמים מכילים חומרים שעלולים להזיק לשיער.  לכן במקום להתיז ישירות על השיער, מומלץ להתיז על מברשת ולהבריש אותו. כך אפשר לצמצם את האפשרות לנזק בשיער וגם הוא יריח נפלא. 

 

תגובות